Soort van sollicitatie intern, wie helpt even?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Soort van sollicitatie intern, wie helpt even?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-04 10:07

Mijn bedrijf gaat de boel omgooien en ik wil dat mijn contract verlengd wordt tot februari. Nu kan ik tot september op de administratie blijven, maar mijn chef heeft laten weten dat daarna waarschijknlijk geen plek meer voor me is. Ik werk twee dagen in de week en studeer daarnast Facility Management. Nu ben ik een email aan het opstellen richting directeur om aan te geven dat ik graag tot februari in dienst wil blijven, no matter what!!

Wat vinden jullie hiervan:

Dag *directeur*,

Mijn contract bij XXX zal aflopen per 31 september 2004. Oorspronkelijk zou ik dan op stage gaan. Mijn opleiding heeft echter deze stagemodule verzet naar februari. Dat stelt mij dus in de gelegenheid om te blijven werken tot februari 2005.

Van *mijn chef*heb ik echter vernomen dat ik per september, door de veranderingen in het functiehuis, waarschijnlijk niet meer nodig ben op de administratie. Ik zou graag zo snel mogelijk vernemen wanneer dit zeker is, en of er andere mogelijkheden voor mij zijn bij XXX. Ik ben zeker bereid een andere afdeling te ondersteunen of op een andere manier bij te dragen. Wellicht is het mogelijk eens om de tafel te gaan zitten om de opties te bekijken.

Vriendelijke groet,
Laura

Ik hoor graag op- en aanmerkingen!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 10:18

Vind het er netjes uitzien...

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 10:19

Alleen de aanhef verander je nog wel denk ik Knipoog

verder geen aanmerkingen Lachen

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 10:20

De aanhef zou ik iets veranderen, denk ik. I.p.v. Dag, zou ik gaan voor Geachte heer *naam*. Eerste alinea het probleem, tweede de oplossing en de derde de hoop aangeven. Bij de zin van Ik ben zeker bereid... zou ik een entertje doen als derde alinea.

Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 10:35

Klinkt goed hoor.