Soms ben ik ook weer net iets té eerlijk...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tamara

Berichten: 10443
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-04 19:40

Fairie"]
[quote="*Tamara* schreef:
€10 vind ik echt heel wat, das 25 gulden zowat! Maar denk idd dat de kans klein is dat het wordt opgehaald, tenzij het een klein meisje was dat boodschappen ging doen ofzo. Maar t lag bij de karretjes, dus die kans is denk ik klein. Volgens mij weet niet iedereen wat ze aan briefgeld bij zich hebben dus zullen ze het ook niet missen. Hoop ik. Haha!

Maar als ik het ergens anders zou vinden dan had ik t dus mooi meegenomen ja! Heb ooit es een keer een buitenrit gemaakt en vlak voor de stal zag ik iets in het gras liggen, dus ik dr af, was het een briefje van F10,- ook leuk!

Dat klopt, het is ook veel geld, maar veel mensen beseffen dat niet meer.
Sinds dat de euro is gekomen heb je naar mijn idee 2 groepen mensen.
De ene groep is de groep mensen die alles gaan zitten omrekenen en schrikken hoeveel het kost. En de andere groep is naar mijn idee de groep mensen die het €-teken nog als gulden teken ziet Haha!
[/quote]

Ja denk dat je wel gelijk hebt. Maar volgens mij is er nog een groep, daar hoor ik ook bij. Ik zie in 1e instantie het €-teken als guldenteken en ik denk hee das goedkoop! En dan koop ik het of dan ga ik er over nadenken en dan denk ik 'dat valt best tegen, in guldens is het nog altijd...' Maar vaak bedenk ik ook pas achteraf dat het eigenlijk best wel veel geld was voor een shirtje/schoenen/zak chips of wat dan ook... Scheve mond