Ben je dan verliefd??

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Claudia19

Berichten: 5131
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 20:45

Mickey"]
[quote="SuperPepeijn schreef:
als je verliefd bent weet je het, dat hoef je niet te vragen.

Dat wilde ik precies zo zeggen. Knipoog
[/quote]
idd


lageveld

Berichten: 3378
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 21:09

Laura schreef:
....waarna meneer om zeven uur smste "Lieverd, ik kom niet naar je toe vanavond, lig nog te reincarneren van gisteren, ben niet zo gezellig denk ik.. ga je nog op stap vanavond?".....


Duidelijk verhaal toch ? Lachen meneer vindt het af en toe wel leuk, maar is beslist niet verliefd !

muiltje

Berichten: 1419
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: nb

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 16:03

Huilen wat sneu voor je, maar kun je die kerel niet een paar keer bij je thuis uitnodigen.... Hoe vaker hij afbelt des te meer je stiekem een hekel aan hem krijgt!! En als hij dan toch komt, probeer er dan van te genieten. Je probeerd toch ook altijd een aantal winkels uit met shoppen voordat je die ene winkel binnenkomt met dat superleuke truitje!!!! Dus in het nederlamds probeer en flirt wat raak, geniet en dan komt die wederzijdse verliefdheid echt een keer goed, hihi, OK dan!

You hear what you wanna hear, just say what you wanna say...

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 16:12

Laura schreef:
Ik kan je zó vertellen dat hij niet kan dansen, te klein is, een wijsneus is, een opschepper, onmogelijk irritant...

En dan hem nog steeds een goede vriend noemen? Tong uitsteken

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-04 16:18

Nouhou, sommige mensen daar heb je gewoon wat mee. Een verleden enzo Haha!

Ik ben er al wel weer overheen hoor... was gewoon een beetje swept-away na een avondje zoenen, Rolleyes toen kwam dat oude gevoel weer helemaal terug. Bloos
Maar vervolgens gaf ie dus niet thuis toen ik hem heb uitgenodigd dus ik heb hem even duidelijk gemaakt dat ik niet iemand ben voor een beetje zoenen in de kroeg en meer niet. Vond ie gisteravond errug jammer. Nagelbijten / Gniffelen Maar ik heb heel dapper niet toegegeven. Bovendien stond ie mij uitgebreid te vertellen wat ie allemaal in bed had uitgespookt deze week Gaaaap (voeg dat toe bij het lijstje waarom het een eikel is) alsof ik dat wil hóren...

Dusseh, verander de titel van dit topic maar. Ik ben NIET meer verliefd Haha!

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

Lenn

Berichten: 5331
Geregistreerd: 17-04-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 16:20

hahahaha.. je zou best een dakboek kunnen schrijven en dat uitgeven *LOL*

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 17:40

Laura schreef:
Maar vervolgens gaf ie dus niet thuis toen ik hem heb uitgenodigd dus ik heb hem even duidelijk gemaakt dat ik niet iemand ben voor een beetje zoenen in de kroeg en meer niet. Vond ie gisteravond errug jammer. Nagelbijten / Gniffelen Maar ik heb heel dapper niet toegegeven. Bovendien stond ie mij uitgebreid te vertellen wat ie allemaal in bed had uitgespookt deze week Gaaaap (voeg dat toe bij het lijstje waarom het een eikel is) alsof ik dat wil hóren...

Dusseh, verander de titel van dit topic maar. Ik ben NIET meer verliefd Haha!


Been there done that *alleen weet heel Bokt dat niet *;) Haha!
En weet je wat nog extra gemeen is?
Je zal net zien dat deze verschrikkelijke gast voorlopig je koppie niet echt verlaat Haha!

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 18:05

Tenzij je een andere leuke verschrikkelijke gast tegen het lijf loopt Knipoog Bij mij wisselen die zich altijd af.. Bloos

Op het randje van de afgrond..is het uitzicht het mooist!.......


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: limagirl, MirjamRobin, Nicje87, Queijo, Siebel, teunis001, Vernon en 45 bezoekers