Kitten... likken op eigen onderbuik.. ervaring?!

Moderators: EvelijnS, Murthul, Muurp, Berdien

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Kendera

Kitten... likken op eigen onderbuik.. ervaring?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-04 22:07

Wij hebben sinds 2 weekjes 2 jonge katjes, 2 broertjes helemaal te gek.

Gister gingen we met ze naar de dierenarts voor de 1e enting, blijkt de 1 een hartruisje te hebben... nog onschuldig, en nog even afwachten hoe het verder gaat, word het erger blijft het zo?! Eerste tegenslag...

Maar nu, mijn vraag... een van de 2, toevallig die van het ruisje, likt zich heel veel aan zijn onderbuik... echt tot kwijl toe.. Is dit normaal voor een jong katje? betekend dit dat ze hun moeder missen en dan toch nog wat warmte hebben? Heeft iemand van jullie dit meegemaakt?

Ik hoop op wat tips!

Groetjes,

Vanessa

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 22:09

Ik heb hier geen ervaring mee. Maar misschien is je vraag beter thuis op www.dekattensite.nl (en dan forum) daar zitten meer kattenkenners.

Iig succes ermee!

:evaw:

Kendera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-04 22:10

Daar heb ik het ook geplaatst... www.kattenforum.nl daar kreeg ik de reactie... vlooien?! ja als je goed leest, zijn we net terug van de dierenarts... die heeft ze bijna binnenstebuitengekeerd dus ik denk niet dat het vlooien zijn...Knipoog

"Liefde is als Sinterklaas, je moet er in geloven anders wordt t niks"

http://www.vanesjuh.nl is online!

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 23:19

Waarom heb je dat dan niet even aan je da gevraagd?

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

prana

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 09:51

Het ligt er ook aan hoe oud ze zijn. Als ze te jong bij hun moeder worden weggehaald missen ze dat wel. Maar dan gaan ze sabbellen op je bv. je trui en 'neststampen'. Mischien is het gewoon een zenuwetrek van het katje zelf, ik zou het gewoon ff afwachten.
Ik weet niet wat je da heeft gezegd, maar alle jonge katjes hebben meestal wel wat vlooitjes uit het nest. Dat houd dus in dat ze altijd een wormekuurtje moeten en ff nalopen op vlooien en kuurtje geven. succes.

im memoriam
Co Berkhout.
03-02-1944/27-06-2008

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie