word je ook nagefloten/geroepen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Elsjuhh

Berichten: 603
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 21:30

Ja idd en vooral veel door allochtonen, zoals ellende al schreef en dan de meest smerige teksten die ze erachteraan plakken. Ik reageer er niet op maar als ik de kans had.... Castreren met die hap ~~}>
Als er getoeterd wordt kijk ik met een scheef oog naar de auto en komt ie me bekend voor dan kijk ik en anders die ik net of ik het niet heb gehoord...

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 21:47

Haha! Wilde er vandeweek al een topic over openenen....

Volgens mij hebben die mannen echt weer de week van hun leven gehad. Nu vrouwen voor het eerst in een half jaar weer in blotere truitjes en zonder dikke jassen lopen Knipoog

Mist

Berichten: 9493
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 19:56

gewoon vragen "wat is er ?" ws krijg je dan een antwoord in de trant van "ga je vanavond mee stappen" of " waar ga je uit ?" en dan zeggen " het zal toch niets worden...ben jouw type niet , ben niet opblaasbaar !" ik zweer het je, het helpt ! Haha!

Ik werk met bouwvakkers, althans, ik heb de supervisie over ze (veiligheid) dus op mijn werk heb ik er absoluut geen last van...en als ik dat toch heb...zet ik ze gewoon buiten de poort Knipoog maar de meesten vallen erg mee hoor, ze hebben gewoon thuis niets te vertellen Lachen het is een poging tot intimidatie, en als je voor hen een blokje om maakt, hebben ze gewonnen !

miepmiep
Berichten: 2348
Geregistreerd: 20-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 10:44

Wist je dat bouwvakkers officieel niet naar vrouwen mogen fluiten of roepen? Ze kunnen zelfs een bekeuring van 40 euro per keer krijgen!

Dus als je er echt last van hebt... Haha!

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 10:49

Ik wordt vrijdagmiddags altijd nagetoeterd (door de week ook wel, maar niet zo erg) Ik kijk al niet eens meer op... alleen laatst was het dus een bekende Haha!

petraaken

Berichten: 44210
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 10:56

Amable schreef:
Mijn verzorgpaard staat in de buurt van een kazerne, eigenlijk best leuk Lachen Militairen die naar je zwaaien als je langs komt rijden Knipoog Of van de zomer, als ze moeten zwemmen in het kanaal... Volgens mij ben ik dan degene die kijkt Knipoog


Zitten vast wel enkele knappe kerels tussen Cool

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 11:00

Liep hier gister door de straat, en kreeg ook opeens de woorden "kijk niet zo boos" naar me hoofd geslingerd. Was in een goede bui dus kijk lief glimlachend om, blijkt het m'n buurjongen te zijn (die ik nog niet kende overigens).
Hij: Nieuwe buurvrouw?
Ik: Euh ja, nummer 125
Hij: En bevalt het?
Ik: Ja
Hij: OK dan!

Was het toch maar goed dat ik niet gelijk een opmerking terug maakte Haha!

Fitzroy

Berichten: 25129
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 12:00

Voordelen van het niet meer 'piep' zijn *LOL* : nafluiten doen ze bij mij niet meer, die leeftijd heb ik gehad!

Druif_01

Berichten: 8838
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 12:02

ik was gisteren ook mijn krantenwijk aan het lopen, waren ze bezig de containers te legen dus ik zeg heel vrolijk (had toevallig goeie zin) hallo, kijkt hij zo heel verbaasd van huh? sinds wanneer zegt iemand mij iets, dus hij: hallo. Mja strange ik bedoel dat zijn toch ook mensen kun je toch gewoon hallo tegen zeggen, zeg hier in het dorp zoiezo bijna iedereen hallo Haha! ik geloof dat dat wel een groot verschil is met een stad en een dorp

Les_Fjal

Berichten: 1926
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 12:03

Ook nog even een leuk iets wat uit de mond van een bouwvakker kwam :

De long version van....No women no cry van Bob Marley. Ik heb er van genoten Lachen
Dat was dan ook de enige keer .......Haha!

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 12:08

haha nou min vriend is vrachtwagen chauffeur en het komt nogal vaak voor dat ik collega's tegen komt die wat naar mijn hoofd slingeren.

Maar zaterdag had ik een aanvaring met een allochtoon, eerst al kwam ik hem tegenen wou hij niet uit de weg gaan. Ik liep terug naar mijn werk en kwam hem weer tegen ging ie voor me staan en zegt mooi weer he??
Ik mijn liefste lach opzetten en zeggen, als je nou niet snel uit mijn zonlicht verdwijnt kan ik er misschien ook nog een beetje van genieten.
Nou ja hij kwaad uitreaard en liep weg.
Oh ik heb daar echt wle een hekel aan hoor.

essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 12:18

Van de week had ik ook weer iets raars..
Ik reed op de snelweg, maar was van plan om in te gaan halen.
Ik zie in mijn spiegel een auto aankomen, maar die kwam mij niet zo vlot voorbij, dus ik keek opzij waar hij bleef.
Die vent haalt me in, kijkt mij aan en begint te zwaaien. Daarna gaat hij voor mij rijden en mindert iets vaart en zet zijn spiegel goed. Verward

Ik dacht bij mezelf: vent, val dood. Dus trap op mijn gas en haal hem in.
Hij beduidde nog wat en zwaaide weer hevig en ging toen bij een benzine pomp eraf Doei, doei Wat een eikel!

En als je aan het fietsen of hardlopen bent wordt er ook nogal eens getoeterd. Voor de rest kan het me weinig schelen als er maar geen ranzige teksten naar mijn hoofd geslingert krijg.

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 12:26

"Rot op gek" roepen ze me vaak na Tong uitsteken

petraaken

Berichten: 44210
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 12:33

Ik ben nog nooit nagefloten. voordeel van niet super knap te zijn of lange benen te hebben, ben nl niet groot. Haha! Maar ik moet bekennen dat ik zelf wel eens naar knappe bouwvakkers zit te loeren. De knappe binken wel te verstaan. *LOL* Alleen heb je er ook vaak tussen zitten met een bierbuik waar je u tegen zegt en met hun broek inderdaad heel laag op de heupen zodat je de spleet tussen die billen ziet. Misselijk . Zolang ze het bij fluiten houden en geen ranzige opmerkingen of bewegingen maken zou ik het niet echt erg vinden. Bewijst alleen maar dat ze gezond zijn denk ik. Lachen

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 13:02

Echt zoooo irritant.
Hier met carnaval, allemaal van die turken, ram fluiten, knipogen enzo Misselijk

Bouwvakkers ook, 's morgens ofzo, allemaal fluiten, en 's middags nog een keer Tong uitsteken

Vrachtwagen chauffeurs en automobilisten houden het meestal bij staren of toeteren.

Jongens op brommers zijn meestal nog het leukste Lachen

Boomerang
Berichten: 1506
Geregistreerd: 03-06-03
Woonplaats: Onbekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 13:50

Ik werk op kantoor van een groot bedrijf (1800 medewerkers) waarvan 95% man is. In de kantine lunchen ook de loodsmedewerkers, vrachtwagenchauffeurs enz. Je word echt met de ogen uitgekleed...yegh. En dan die opmerkingen achter je rug om, ze zijn nog te verlegen ook.

Tis overigens wel goed voor je ego als het een lekker hapje betreft Haha!

Uums

Berichten: 6777
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Het nuchtere noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 15:40

Tja, van bouwvakkers en andere mensen in de stad kan ik het nog wel hebben.

Flink irritant vind ik het worden als je door een stel soldaten van je paard getoeterd wordt! Ik rijd vaak in het Lauwersmeergebied, waar ook een kazerne is. Sommige soldaatjes vinden het kennelijk nodig om meteen op de claxon te hangen als ze een langharig iemand zien. Dat gaat echt al jaren zo. Ik dacht dat defensie was verzonnen om mensen te beschermen ipv ze zich de hoelahoep te laten schrikken.

petraaken

Berichten: 44210
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 15:43

Uums schreef:
Tja, van bouwvakkers en andere mensen in de stad kan ik het nog wel hebben.

Flink irritant vind ik het worden als je door een stel soldaten van je paard getoeterd wordt! Ik rijd vaak in het Lauwersmeergebied, waar ook een kazerne is. Sommige soldaatjes vinden het kennelijk nodig om meteen op de claxon te hangen als ze een langharig iemand zien. Dat gaat echt al jaren zo. Ik dacht dat defensie was verzonnen om mensen te beschermen ipv ze zich de hoelahoep te laten schrikken.



Doen ze dit ook als je op je paard of pony zit? Zoja ga een bij de kazerne overste (of weet ik veel hoe je hem/haar noemt) klagen dat ze je pony/paard schrik aanjagen.

Linardsje23
Berichten: 1972
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 15:44

Ik heb het altijd alsi k naar de paarden fiets, of inderdaad van die irri bouwvakkers of mensen die toeteren etc. Erg irritant. Gisteren fietste ik half slapend naar huis toeterde een auto keihard...das best even schrikken! Lachen haha

deedee19

Berichten: 7931
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 15:57

Nou gebeurd mij dus bijna nooit. Ben zeker niet hun type Haha!

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 16:03

hihi grappig topic

ik rijd als bijna enigste vrouw op den vrachtwagen in het varkenstransport
bij dumeco ben ik de enigste vrouw die varkens komt brengen ...

dus sja fluiten grrrrrr Boos! al die mannen die IN de slachterij werken ...sja .... die zien meer varkens als vrouwen, dus dat is begrijpelijk

ook onderweg is altijd lachen ... valt toeteren ook onder nagefloten worden Haha!

maar idd als er dan iemand is die ik echt ken , dan reageer ik vaak niet en ben ik meteen verwaand Verdrietig Haha! Knipoog

Uums

Berichten: 6777
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Het nuchtere noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 16:13

petraaken"]
[quote="Uums schreef:
Tja, van bouwvakkers en andere mensen in de stad kan ik het nog wel hebben.

Flink irritant vind ik het worden als je door een stel soldaten van je paard getoeterd wordt! Ik rijd vaak in het Lauwersmeergebied, waar ook een kazerne is. Sommige soldaatjes vinden het kennelijk nodig om meteen op de claxon te hangen als ze een langharig iemand zien. Dat gaat echt al jaren zo. Ik dacht dat defensie was verzonnen om mensen te beschermen ipv ze zich de hoelahoep te laten schrikken.



Doen ze dit ook als je op je paard of pony zit? Zoja ga een bij de kazerne overste (of weet ik veel hoe je hem/haar noemt) klagen dat ze je pony/paard schrik aanjagen.
[/quote]


Er komt ieder jaar wel weer een nieuwe lading 18-jarige bleekneusjes ons land vertegenwoordigen, geloof ik. De Groningers vinden het niet zo eng, de ex-welsh wel. Meestal had ik nog net een hand over om een middelvinger op te steken terwijl ik hem weer terug probeerde te krijgen, dat wel...

Barmat
Berichten: 8293
Geregistreerd: 25-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 16:33

Ik probeer altijd duivels terug te kijken.... helpt meestal wel.

Ik had altijd gedacht dat ik na de 30 te hebben bereikt er geen last meer van te hebben... helaas......