"Waar doe je het allemaal voor?"

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Chubby

Berichten: 14090
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Roosendaal

"Waar doe je het allemaal voor?"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-04 10:40

Ach, heerlijk hoor, 2 dagen niet voor je baas hoeven werken.... Maar thuis heb ik het vaak net zo druk...

Gisteravond eerst maar ff boodschappen doen.
Vriendje is vanmorgen om 6.45h vertrokken om tentamen te maken op school in Arnhem. En dus offer ik me weer op om het huis te doen. Je zou toch denken dat 2 mensen die full-time werken niet veel vuil kunnen maken... Maar ja, 2 honden, 2 katten en ook nog eens zwarte meubels. Kun je je voorstellen wat een stof hier ronddwarrelt!

Beneden staat Faithless dus te dreunen, de wasmachine draait (er liggen nog zo'n 4 wassen in de mand). Ik heb alles al gestoft. Nu de badkamer nog soppen, alles stofzuigen (leuk, ruiende beesten) en dweilen. Eigenlijk moeten de ramen gezeemd. En er staat net (ahum) iets teveel onkruid in de tuin...

Ken je die reclame van Venus: "vraag dan, waar doe je het allemaal voor".. "ehm, waar doe je het allemaal voor?" "VOOR NIETS!"... Dat gevoel ken ik: over 3 dagen is het weer net zo'n zootje Boos!

Hebben jullie ook zulke momenten? Haha!

prana

Berichten: 319
Geregistreerd: 29-01-04
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 10:45

pffffff meid ik heb het hier dagelijks, echt. Maar ja, dat heb je met 2 kids en 3 (ruiende) katten. Het verschil is dat we wel dagelijks thuis zijn, dus dan is het logisch.
Maarre........ Ik werk ook erg lekker op faithless. Ik begin dat altijd standaard te knallen met "god is a dj" en dan maar gaan met die banaan.

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 10:55

mijn moeder is nu op vakantie, en moet ik alles doen. Ik ben echt weer aan het aftellen tot mijn taken weer verdeeld worden...

teriema

Berichten: 2119
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: net buiten Den Haag in het Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 11:00

Het is hier momenteel echt een bende in huis! We hebben pas de achter kamer veranderd en de muur geverfd en nu moet de plint nog worden gedaan. Door de rommel daar van heb ik beneden eigenlijk helemaal niets gedaan de afgelopen tijd. Volgende week hebben we een verjaardag thuis en dan moet het toch echt weer op orde zijn, momenteel weet ik niet hoe ik dit voor elkaar ga krijgen!

Chubby

Berichten: 14090
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-04 11:17

Altijd een opstekertje als je merkt dat anderen ook moeten lijden Tong uitsteken

De badkamer is gedaan. Heb in m'n ondergoed in de douche staan schrobben. Die Showerpowers enzo zijn allemaal nml best handig, maar de voegen tussen de tegeltjes krijgen er rare kleurtjes van... Bloos!

Over 2 weken heb ik vakantie, dus dan zijn de ramen en de tuin aan de beurt... Nu nog "even" stofzuigen en dweilen en dan ff met die hondenbeesten naar buiten. Die gaan op dit moment zo te keer (spelen) dat ik hoop dat ze hierna geen haar meer kunnen verliezen Haha!

Alet

Berichten: 5512
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Yde

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 11:34

Ja dat ken ik maar al te goed!!! Boos!
Vaak los ik het op door mijn vriend een enorme donderpreek te geven dat als hij een huishoudster wou ipv een vriendin dattie maar terug moet gaan naar zn moeder. Dat helpt meestal wel goed Haha! Helaas is de uitwerking van zo'n preek na zo'n 3 dagen al weer weg ...

zilla

Berichten: 1167
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Landsmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 11:52

Heb ik mijn pappie en mammie voor Schijnheilig Tong uitsteken

Clown Maar nu is mijn mama op excursie in het buitenland en loopt m'n vader de hele dag door te roepen dat ik moet opruimen Clown

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 12:12

Heel simpel, 1 x in de week op zaterdagavond voor het stappen even door je huis heen rammen, daarna douchen en tutten en je zondagmorgen is iets minder poedersuiker Lachen .

maudy

Berichten: 1309
Geregistreerd: 04-11-02
Woonplaats: Akersloot

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 16:09

Dát is nou het probleem van Mannen, steef Haha!

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 17:14

Ja, waar doe je het voor..... Scheve mond
Ik had de kamer helemaal netjes gestofzuigt, het zou bijna glimmen Haha!
En ja hoor, daar komt pa aan die op de bank wat gaat eten. En mijn broertje, die de halve fles poedersuiker op de poffertjes heeft geleegt....
Weg schone vloer Boos! Verdrietig