belangrijke vraag voor alle vrouwen/meisjes

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

belangrijke vraag voor alle vrouwen/meisjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 23:46

gaan jullie altijd op de wc-bril zitten of ook weleens gewoon met je blote kont op de pot als er geen bril is of deze omhoog staat?
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 01-04-04 23:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 23:47

Nee niet op de pot, dat is koud!! Bloos!
Dan hang ik wel, net als in de meeste openbare toiletten (goed voor je beenspieren!! )

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 23:49

Ik ga ook hangen dan. Op openbare toiletten ook altijd (wel zo hygienisch)

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 00:33

ik ga nooit zitten op een wc zonder bril, en ook nooit op een openbare wc

heb als klein meisje een snee in mn linkerbil, op t randje bil/bovenbeen opgelopen door een kapotte wc-bril in t zwembad
dat litteken doet nogsteeds pijn en bij weersveranderingen kan ik amper normaal op een stoel zitten Scheve mond

maar los daarvan vind ik t vies op op een openbare wc te gaan zitten, dan train ik mn bovenspieren wel eventjes door te gaan hangen Tong uitsteken

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 00:38

Cassidy schreef:
Ik ga ook hangen dan. Op openbare toiletten ook altijd (wel zo hygienisch)

Vind ik ook.

Jan en alle man gebruikt die toiletten...
(Blérgh)

IcePrincess

Berichten: 7742
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 00:47

mijn beenspieren zijn niet zo goed Scheve mond dus ik leg altijd een hele stapel wc-papier op de bril (of die pot) en ga er dan opzitten Tong uitsteken

en maar afvragen waarom vrouwen altijd zo lang op de wc blijven zitten Nagelbijten / Gniffelen

prana

Berichten: 319
Geregistreerd: 29-01-04
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 00:57

Als het 'vertrouwd' is ga ik wel zitten en anders ga ik gewoon niet. Kan het heel goed ophouden en heb een hekel aan openbare wc's.

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 01:25

Ik ga altijd hangen, en als dat door lichamelijke omstandigheden niet meer kan (lees: alcohol), dan ga ik eerst de betreffende wc poetsen.. Vervolgens leg ik er 12 lagen pleepapier op, en dan nog zit ik niet echt met volle overtuiging.. Bloos

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 02:53

Misja schreef:
Ik ga altijd hangen, en als dat door lichamelijke omstandigheden niet meer kan (lees: alcohol), dan ga ik eerst de betreffende wc poetsen.. Vervolgens leg ik er 12 lagen pleepapier op, en dan nog zit ik niet echt met volle overtuiging.. Bloos


Hier heb ik niets meer aan toe te voegen Haha!

Anke

Berichten: 19779
Geregistreerd: 10-05-01
Woonplaats: DL - Havert

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 07:09

IEIE....nooit zitten en poets de bril altijd met WC papier op vreemde plaatsen (lees: openbare plaatsen) !

MargaV

Berichten: 1317
Geregistreerd: 31-10-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 07:33

Wat trouwens wel naar is aan openbare dames-toiletten: dat ie vooral vies wordt door hangende dames die over de bril heen plassen. Als iedereen nou gewoon gaat zitten, desnoods op papiertjes die je even op de bril legt, dan blijft die bril tenminste schoon. Helaas kunnen dames meestal nog minder richten dan mannen, dus is die dames wc op openbare plaatsen vaak een stuk viezer.

Maar ja, als de bril al helemaal zeiknat is, dan ga ik ook hangen.


Ik ga trouwens nooit op de pot zitten. Dat is echt heel vies. Het is me thuis trouwens 's nachts weleens overkomen dat ik niet in de gaten had dat de bril omhoog stond. Ie, koud!!!

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 07:33

Idd anke...hepatitis B heb je snel Nagelbijten / Gniffelen (ja ik ben een stesskip Knipoog )
Ik ga ook altijd hangen Tong uitsteken

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 08:00

Cody schreef:
Nee niet op de pot, dat is koud!! Bloos!
Dan hang ik wel, net als in de meeste openbare toiletten (goed voor je beenspieren!! )


same here *LOL*

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 08:28

Als ze van die poetsdoekjes hebben maak ik goed schoon voor ik ga zitten. Zo niet, dan blijf ik liever hangen. Dat gaat trouwens prima zonder over de bril te plassen, hoor Haha!

Predator

Berichten: 1485
Geregistreerd: 18-01-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 08:35

Pervinco"]
[quote="Misja schreef:
Ik ga altijd hangen, en als dat door lichamelijke omstandigheden niet meer kan (lees: alcohol), dan ga ik eerst de betreffende wc poetsen.. Vervolgens leg ik er 12 lagen pleepapier op, en dan nog zit ik niet echt met volle overtuiging.. Bloos


Hier heb ik niets meer aan toe te voegen Haha!
[/quote]
Ik heb hier ook niets aan toe te voegen Haha!

batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 08:46

MargaV schreef:
Ik ga trouwens nooit op de pot zitten. Dat is echt heel vies. Het is me thuis trouwens 's nachts weleens overkomen dat ik niet in de gaten had dat de bril omhoog stond. Ie, koud!!!

Das minder erg dan er achter komen dat de deksel er nog op zit.. dat is warm en nat Haha!

Yokie

Berichten: 1708
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: Best behoorlijk noordelijk met een dressuurhoed

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 08:54

Geweldig, wat voor onderwerpen hier op bokt besproken worden Haha!

Maarre, met geen stok krijg je mij te zitten op de openbare wc bril (en dus al helemaal niet zonder bril.. iehhh goor). Ook ik train mijn beenspieren (en mik goed, dus laat de pot niet viezer achter dan 'ie al was Knipoog ).

Trouwens, als het echt een vieze bedoening is, ga ik wel op zoek naar een ander toilet (zo'n natte vloer en daar hangen dan je broekspijpen in.. ieeuww).

Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 08:54

Ook hangen. Maar.. als ik moet poepen dan kan ik dat echt niet hangend hoor!

Yokie

Berichten: 1708
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: Best behoorlijk noordelijk met een dressuurhoed

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 08:56

Scum schreef:
Ook hangen. Maar.. als ik moet poepen dan kan ik dat echt niet hangend hoor!


Hihi. Ik ook niet. Maar ik kan het meestal wel inhouden tot ik weer thuis ben. Op vreemde plaatsen de grote boodschap doen? Dat lukt me niet snel Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 09:02

Ik probeer dat soort toiletten zoveel mogelijk te ontwijken. Resultaat is dan ook dat als ik thuis kom dat ik meteen door moet rennen naar mijn eigen vertrouwde toilet Bloos
En als het echt niet anders kan ga ik hangen, voor geen goud zitten

Guinni

Berichten: 2714
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: In een hutje op een berg!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 09:15

Hihi, vroeger toen ik nog op de bassisschool zat ging ik echt NOOIT naar de wc, behalve als ik het echt niet meer op kon houden. En anders ging ik thuis wel.
Tegenwoordig ben ik wel ietsje minder erg, als ik moet ga ik gewoon naar de wc, maar liever niet Haha!

Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 09:24

Nou we het er toch over hebben.
De hokjes die altijd op wedstrijden staan (in zo'n wagens), daar pas ik dus echt niet in. Ik kan daar niet in gaan hangen. ALs je het deurtje dichtmaakt, dan flikker je al meteen achterover bijna de wcpot in. Vaak zijn die wagens ook nog eens zo opgesteld dat ze schuin naar achteren hangen. Je kun alleen nog maar verticaal rechtopstaan nadatje de deur hebt dicht gemaakt.
En als ik op een wedstrijd aankom moet ik meestal meteen poepen Bloos Bloos ws. wegens de zenuwen die op mijn darmkanaal doorwerken. Lekker dus Boos! Boos! Boos!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 09:29

ik ga nooit op de pot zitten. DAt is koud en vies. DAn zou ik het eerst nog altijd eerst afdoen en vervolgens wc papiertjes opleggen.

Samantha_

Berichten: 10806
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 09:51

Predator"]
[quote="Pervinco"][quote="Misja schreef:
Ik ga altijd hangen, en als dat door lichamelijke omstandigheden niet meer kan (lees: alcohol), dan ga ik eerst de betreffende wc poetsen.. Vervolgens leg ik er 12 lagen pleepapier op, en dan nog zit ik niet echt met volle overtuiging.. Bloos


Hier heb ik niets meer aan toe te voegen Haha!
[/quote]
Ik heb hier ook niets aan toe te voegen Haha!
[/quote]
Ik ook niet. Haha!

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 09:58

mmm ik ben niet zo'n moeilijke daarin!

ik zit de hele week op de weg, en sja de wc's die je daar tegenkomt zijn ook niet altijd even fris...
op de slachterijen zal ik mijn mond maar over dichthouden....
maar ik poets een keer met n flink stuk papier eroverheen , en ga gewoon zitten hoor

ik heb een zwakke blaas... dus ben het voort wel gewend Knipoog

enne nee hoor, heb nog nooit een of andere ziekte opgelopen
okej als een plee echt ranzig is, dan neem ik een tankstation verder ... of ga gewoon onder de vrachtwagen zitten Bloos ( mits t een beetje donker buiten is Tong uitsteken )