Gids

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yessy

Berichten: 23025
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 18:01

als de buurman nog leeft kan ie het iig niet zijn Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 18:39

Omdat ik een keer in de zoveel tijd naar iemand toe gaat die met mijn aura werkt, en ook van zulke dingen heel veel af weet. Ze kan dingen zien.

Yessy

Berichten: 23025
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 18:41

ahja Lachen hmm ik weet niet hoe ik moet reageren, ik geloof best in dat soort dingen maar ik zie het nut van je vorige vader niet in dat hij nu je gids is...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 18:57

Yessy schreef:
ahja Lachen hmm ik weet niet hoe ik moet reageren, ik geloof best in dat soort dingen maar ik zie het nut van je vorige vader niet in dat hij nu je gids is...

Wat zal daar het nut niet van zijn? Nouja, het is ook te lang om alles goed uit te leggen. Knipoog

Maar iig heb ik tijden gehad waarin het héél slecht met me ging, en zij hebben het beste met me voor, en willen me beschermen zegmaar.

Ik heb hier op bokt wel eens vaker gelezen over dat mensen wisten wie hun gids was, ik weet alleen niet meer wie en probeer er dus d.m.v. dit topic achter te komen Knipoog

verootjoo
Berichten: 35642
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 19:03

Sammm"]
[quote="Yessy schreef:
ahja Lachen hmm ik weet niet hoe ik moet reageren, ik geloof best in dat soort dingen maar ik zie het nut van je vorige vader niet in dat hij nu je gids is...

Wat zal daar het nut niet van zijn? Nouja, het is ook te lang om alles goed uit te leggen. Knipoog

Maar iig heb ik tijden gehad waarin het héél slecht met me ging, en zij hebben het beste met me voor, en willen me beschermen zegmaar.

Ik heb hier op bokt wel eens vaker gelezen over dat mensen wisten wie hun gids was, ik weet alleen niet meer wie en probeer er dus d.m.v. dit topic achter te komen Knipoog
[/quote]

runningkawa had het er geloof ik over.

Maar hoe kun je erachter komen wie je gids is?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 19:06

Ik ben er achter gekomen d.m.v. die vrouw waar ik altijd heen ga. Knipoog

Yessy

Berichten: 23025
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 19:06

en waar is dat? en wat voor vrouw Tong uitsteken

verootjoo
Berichten: 35642
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 19:08

maar hoe ziet die van jou dan nu uit? Ik bedoel je ziet toch niet de heletijd een man om je heen. Ik heb ook wel eens gehoord van iemand die een vlinder als gids had.

Yessy

Berichten: 23025
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 19:08

dat lijkt me mooi, een vlinder

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 19:09

verootjoo schreef:
maar hoe ziet die van jou dan nu uit? Ik bedoel je ziet toch niet de heletijd een man om je heen. Ik heb ook wel eens gehoord van iemand die een vlinder als gids had.

Een man van rond de vijftig, met een hoed op. Hij komt uit Amerika. Lachen

verootjoo
Berichten: 35642
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 19:10

Ja, mij ook wel. Maar hoe doet die vlinder dat dan in de winter? Dan gaan ze toch dood Bloos! die vraag rijst dan meteen bij mij

en die zie je dan de hele tijd om je heen? Dat is best gezellig toch? Ik wil ook weten wie mijn gids is, ik heb wel altijd het gevoel dat ik nooit alleen ben, en kan urenlang banketstaaf in mezelf, of tegen mn gids, die ik niet zie, maar is weet niet wie het is
Laatst bijgewerkt door verootjoo op 02-04-04 19:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Yessy

Berichten: 23025
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 19:12

maar ziet die vrouw die dan bij jou? lijkt me rot voor haar, ziet ze de godganse dag dubbele mensen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 19:15

Yessy schreef:
maar ziet die vrouw die dan bij jou? lijkt me rot voor haar, ziet ze de godganse dag dubbele mensen...

Nee, als ze wíl, kán ze hem zien. Of ze ziet hem als ik bij haar ben (dan concentreert ze zich immers op mij).
Ze ziet hem vooral als hij iets belangrijks il doorgeven aan mij.