Bokken verminderen voor mij... ;(

Moderators: Berdien, Dani, Murthul, Muurp, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

paardengek!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-10-01 20:54

Huilen

Ik heb de laatste tijd veel problemen met mijn huiswerk, omdat ik het te erg verwaarloosde. Ik zat tè veel achter de pc, waardoor het huiswerk vaak binnen een paar minuten klaar was... Dat heeft mijn moeder ontdekt, en vanaf maandag zal ik dus meer tijd moeten besteden aan mijn huiswerk. Ik wist ook wel dat het niet goed was, dat huiswerk zo afraffelen, maar als ik de pc zag, dan tsja, ik weet niet goed hoe ik het moet uitleggen, ik werd er gewoon door aangetrokken, en dan zei ik tegen mezelf, oke, hèèl even dan, alleen maar ff een paar minuutjes bokken... en tsja, die paar minuutjes werden dan een uur, en ga zo maar door. Ik heb daardoor slechte cijfers gehaald, dus ik moet nu beter leren, vind ik ook van mijzelf. Ik leer dus voortaan beneden en niet boven, omdat ik anders toch weer de pc aan ga zetten. Dus ik kom vanaf volgende week dus minder op bokt, omdat ik ook nog Wjerdo moet verzorgen, en dan het huiswerk, dus bokken zal er voor mij niet heel veel meer bij zijn, en eigenlijk vind ik het niet zo erg ook. Ik moet meer doen aan school... Dus in schoolweken, behalve natuurlijk de vakanties (!!!) ben ik niet veel meer op bokt. Hoewel ik het wel heel erg vind, vind ik het toch goed.
In weekeindes en vakanties ben ik er dus wel vaker, dus dan kan ik het weer een beetje inhalen Haha!

Gr. PG Scheve mond\

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 20:57

Volgens mij verwaarlozen er hier heel veel hun werk of school voor bokt! *LOL*

Wel jammer hoor, maar heel verstandig.

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

greetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 21:08

Nou niet alleen werk en school hoor!!!

Uiteindelijk is de mens zelf de zwakste schakel.

jacqueline

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 21:29

Goh wat herkenbaar.....hahahahaa, helaas kan ik de stofzuiger en de was nog niet regelen via de pc, en dus moet ik me af en toe echt ff weg trekken achter de pc.........hoe bedoel je verslaafd hahahahaa.
Maar nu ga je ff wat minder bokken en over 2 weken is het al lekker vakantie toch?

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 21:38

Ja, ik heb er ook last van.. Scheve mond\ Maar ik heb mezelf al voorgenomen om de computer niet aan te zetten voor ik alles heb gedaan wat ik moet doen, en dat is best wel al een paar keer gelukt Haha!

Yeah, that's the spirit.

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 21:55

Helaas pindakaas, het is echt waar : Bokt werkt behoorlijk verslavend Lachen , ik ben er vandaag niet eens toe gekomen om de mand met ondergoed/sokken/handdoeken op te vouwen Schijnheilig !
Maar... verstandig hoor, PG ! Als je cijfers weer omhoog gaan, ben je blij dat je een tijdje niet gebokt hebt! Veel succes op school!!
Groetjes, Sterre

PS. Jochem heeft een strootje in z´n staart : RONDJE GEVEN *LOL* !

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Sterre op 2001-10-05 22:56 ]</font>

paardengek!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-10-01 22:29

Haha, ja jacq, gelukkig is het nog maar een weekje school Lachen dan lekker een HEEEELE week vakantie, tsjee, wat heb ik me daar toch zin in Haha! Goed zo Spruit, jij leert het ook nog eens een keer Schijnheilig En Sterre, ja, dat denk ik ook, dat ik dan wel blij zal zijn, als ik goede punten haal doordat ik iets minder ga bokken! En Tsja, dat strootje van Jochem Schijnheilig Ik had em nog niet gepoets zullen we maar zeggen he! Kan ik er nu onder uit komen? Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig

Gr. PG

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 23:20

Citaat:
Op 2001-10-05 23:29, schreef paardengek!!!:
! En Tsja, dat strootje van Jochem Schijnheilig Ik had em nog niet gepoets zullen we maar zeggen he! Kan ik er nu onder uit komen? Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig

Gr. PG

Nou ja, okay, vooruit dan maar..... ik ben geen onmens Lachen !

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds zo erg ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/
"Als vandaag voorbij is ben je weer een dag verder"

Waventy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-01 15:34

pg-tje pg-tje pg-tje toch foei foei foei *LOL*

A joh je bent niet te enige hoor IKKE OOK.
En je kunt nu wel ff beter je best doen op school, want anders kun je later niet eens en pc aan schaffen om te bokken Schijnheilig (JUF Lara)

Nee jammer dat je minder komt, maar wel begrijp baar. Gelukkig dat imk je (zodra ik weer mag) iedere dag bij de paarden zie *LOL*

Groetjes Lara

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie