Onze stal

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-03-01 14:57

Pfffff de paardentandarts en de priveinstructeuren zijn allemaal afgebeld.
niemand mag het erf op behalve ik en Janneke oooh ik ben zo happy dat ik er werk doe. en dat ze ons niet kunnen missen... we moeten dus eerst door een bak ontsmettingsmiddel heen daarna het huis in omkleden en weer ontsmetten dan naar stal door een bak smettingsmiddel met laarzen die alleen daar staan.
dan terug door de bak omkleden ontsmetten weer door een bak en naar huis...
maarja ik ben zo blij dat ik lot mag blijven zien en z'n mok mag blijven doen...

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-01 15:06

Fijn voor je, ik zal Barbje missen als het zolang duurt. Gelukkig worden ze wel losgegooid maar hij komt helaas alleen te staan. Is een beetje te dominant en de wei is groter dus kunnen ze makkelijker wegkomen. Geef je paard maar een dikke knuffel van mij.

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-01 15:56

Tja, bij ons hetzelfde Lisette, balen hoor.
Tof Kim dat jij je paard nu nog kunt zien en verzorgen. Voor mij is het met Imatador op hoop van zegen: hij moet 2 x pd zijn box uit, stilstaan is heel slecht op dit moment. Ik weet dat hij vandaag al is losgeweest, ik hoop maar dat ze zijn medicijnen niet vergeten en hem 2 x uit zijn stal halen!!! Joost mag weten hoelang dit gaat duren..


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _San87_, Afanaisa91, Alocasia, Astrid_Brann, BETUWE, Brandje_04, brennie85, Dennenboom, Ghazella, GrapeshotBot, Hootje, ingvdh, Inney, Lieuwkje_90, lizy29, maj0, Mars, meintje, mingming, Phen, pluklief, TessaxQuincy, Wpaard en 78 bezoekers