"1 april"

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 17:18

De banners wisselen af, dus als je er even op let kom je m vanzelf tegen. Lachen


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 17:36

Lindy schreef:
De banners wisselen af, dus als je er even op let kom je m vanzelf tegen. Lachen


ik houd ze in de gaten Knipoog

sharonaollie

Berichten: 6442
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 17:38

heb een grapje op bokt gezet.
maar de meeste zien daar niet de humor in.
maargoed ik heb weer LoL gehad Haha!

Waar de kennis van de ruiter ophoudt,begint zijn grofheid!

xingridx
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 11567
Geregistreerd: 05-03-03
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 17:43

bij ons op school riepen ze de hele tijd "hey je veters zijn los" erg leuk da 4x :S vooral omdat de helft van de mensen geen veters hadden Clown

En mn godsdienstleraar probeerde nog een jongen uit mn klas de hele school door te sturen op zoek naar de "map met verloren stukken", maar dat mislukte, Jesse was wakker Tong uitsteken

*Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam*
12-05-2016 Esmee Simone <3
28-12-2018 Dafne Joëlle <3

Astaloca

Berichten: 8242
Geregistreerd: 25-01-04
Woonplaats: Winterswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 17:47

hoe bedoel je met ''banner'' ????
ik vat het neit helemaal namelijk ban namelijk BLOND Bloos!

Confide recte agens.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 18:51

ik zie m ook nog steeds niet Verward

Vanes

Berichten: 3164
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 18:55

Het is me gelukt ik ben er vandaag niet ingetrapt, joepie.

Odin

Berichten: 2503
Geregistreerd: 26-04-03
Woonplaats: Haarlemmermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 19:01

Mijn collega (eigenlijk baas) en ik hebben samen een 1-april grap in elkaar geflanst gisteren. De voorpret was al leuk op zich!

We hebben een affiche opgehangen dat vandaag de grote binnenbak niet gebruikt mocht worden tussen 11 en 14 uur in verband met de komst van een bekende Nederlander, die paard wil leren rijden voor een op te nemen videoclip, en dat iedereen verzocht werd niet in de grote bak te komen tussen 11 en 14 uur omdat de bekende nederlander dat speciaal verzocht had in verband met zijn privacy.

De meeste mensen hadden wel door dat het een 1-april grap was maar mijn collega heeft er ook een paar weer kunnen overtuigen dat het echt waar was en dat de bekende Nederlander Marco Borsato was!

Vandaag kregen die mensen een sms-je van hem:
"Helaas, de meeste dromen zijn bedrog!"

27-10-13: Weer eens wat rijfoto's: http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=198&t=1748038
Romanov (Rubin Royal x Ramino x Weltmeister [OLD]): M2 + 6 dressuur

_Priscill_

Berichten: 5715
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 19:03

gelukkig ben ik vandaag nergens ingetrapt..
vanochtend vroeg begon het al maar ik had al wel menteen door dus wat heb ik gedaan ?ik heb 1april op me hand gezet zodat als iemand een grap probeerde te maken het niet lukte ,dat heb ik gedaan omdat ik nogal vergeet achtig ben en zer dat weten en anders hadden ze banketstaaf dingen gedaan vandaag.

ze zeggen liefde kent geen haat..maar ze zullen zich vergissen....want als je er niet bent haat ik het om je te missen

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 19:22

Die van het jeugdjournaal is ook strak, maar wel doorzichtig Haha!
Ik had 'm meteen door.

:evaw:

IcePrincess

Berichten: 7741
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 19:37

heel de dag nergens in getrapt, komt net mijn neefje van 4 naar boven: "wil jij ook een ijsje" *ja hoor* "1 april, kikker in je bil..hahahahaah"

even later mijn zusje: "he, wat doet die bal daar" *ik kijken/zoeken" "1 april..hahahaha"

stomme kinderen Boos! Tong uitsteken


dat grapje van die bal hebben ze in haar klas de hele dag dus lol om gehad, gingen tellen hoeveel mensen erin trapte "wil je die bal even aangeven...1 april hahaha, 23! hahah" "wil je die bal even aangeven...1 april hahaha, 24! hahah"
zelfs mensen die er twee keer intrapten Nagelbijten / Gniffelen

ankiexxx

Berichten: 3166
Geregistreerd: 26-10-02
Woonplaats: .~*hasselt*~.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 19:38

bij ons in de krant staat er :
proefpersonen voor gevangenis gezocht!
( er is een nieuwe gevangenis bij ons gebouwd.daarmee)

*I am seeing in me now the things you swore you saw yourself*

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 19:58

Niks bijzonders gebeurt, het is nu een jaar geleden dat Wendell, veulentje van m'n paardje is geboren. Hij zou vandaag jarig zijn geweest Lovers

- Offline -

Goldie

Berichten: 10450
Geregistreerd: 14-12-01
Woonplaats: Waarland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 20:09

Een vriendin van mij had sportdag en toen werden en door een paar maden in de kleren gedaan die in de kleedkamer lagen Scheve mond
Dat vind ik dus echt ZIEK Boos!

Casciana: B dressuur+10, L springen+24, B SGW+4
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet dan is het zoek
[ITP] Casciana op het strand

Kikka

Berichten: 4687
Geregistreerd: 18-12-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 21:08

Goldie schreef:
Een vriendin van mij had sportdag en toen werden en door een paar maden in de kleren gedaan die in de kleedkamer lagen Scheve mond
Dat vind ik dus echt ZIEK Boos!


he ja gadver : Scheve mond

Wij kregen vanmorgen over de intercom te horen, dat vanwege de vele lesuitval, ze vandaag een 60 minuten rooster toepasten en de lessen dus zouden duren tot 10 voor half 6 Scheve mond

Alleen geloofde niemand het Haha!

Coby
Moderator Informatief
May the horse be with you!
The one and only

Berichten: 15443
Geregistreerd: 01-07-03
Woonplaats: Jubbega

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 21:21

Ik ben vandaag gepakt door mijn collega´s zie

Donderdag naar de rechtbank, staat bij AM, geschreven door Coby. Wie kan er een link maken?

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 21:28


:evaw:

Manuella23
Berichten: 2252
Geregistreerd: 26-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 21:30

Ik heb 5uur op mijn paard gezeten en heb niets meegemaakt
Wat is dat eigenlijk van die zadeldoeken, ik was gaan zien wat het juist was maar had geen zin om die lijst in te vullen Haha!

0

Coby
Moderator Informatief
May the horse be with you!
The one and only

Berichten: 15443
Geregistreerd: 01-07-03
Woonplaats: Jubbega

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 21:35


ElizeVdS
Berichten: 6567
Geregistreerd: 04-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 22:11

Ik voel me heel erg blond nu.. is dat farbengroh nou wel of geen 1 april grap.. krijg net namelijk een mail van bart dat ik uitgekozen zou zijn en er is een topic aangemaakt op EA CO..
*help*?

Franske

Berichten: 2909
Geregistreerd: 03-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 22:21

haha die grap van die pakjes marlboro is goed Haha!

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 22:53

Op stal vandaag, waar ik overigens niet in getrapt ben.

Je moet bij ons betalen om gebruik te maken van de stapmolen, maar de laatste tijd is dat wat rommeling zodat er waarschijnlijk mensen de molen gebruiken die daar niet voor betalen. Dat willen ze op gaan lossen door merkjes aan de halsters te gaan hangen. Prima idee.
Vandaag hing er een brief op het mededelingenbord dat de merkjes toch te fraudegevoelig zijn en dat ze over willen schakelen op tatoeages voor de paarden die gebruik maken van de stapmolen. Als je bezwaar had, dan kon je dat melden bij de stalhouder Clown

Nulla tenaci invia est via

ElizeVdS
Berichten: 6567
Geregistreerd: 04-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 23:01

Wij hebben op school brief opgehangen dat de laatste schooldag festiviteit niet door mag gaan,
voor uitleg en reacties moesten ze naar de rector.. die wist van niet *gna*

PrimaDonna

Berichten: 501
Geregistreerd: 08-02-02
Woonplaats: Linschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 23:08

He getverderrie...wat voel ik me weer erg blond door de grote bokt grap!!!!! BAH Blond
Tsja....kon het natuurlijk wel ergens weten maar had idd een beetje dit forum over het hoofd gezien over de mede-in-de-zeik genomen bokkers!
In mijn grote enthousiasme meteen een bericht geplaats op verslag van de dag ....nou poeh he..... Haha! ben ik gewoon in de maling genomen!!! hahahahaa nou ja, in ieder geval een erg goed gelukte grap van bokt!!!! Mijn complimenten hoor!!! OK dan!

Primadonna

Stal Centaurus

Ranja

Berichten: 3524
Geregistreerd: 15-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 23:09

Bij ons op het werk hadden hadden we een email de deur uit gestuurd met als mededeling dat vanwege de bezuinigingen ook de koffie doorbelast ging worden, omdat er heel veel koffie wordt gedronken, maar ook verspild. Door middel van de badge (die we o.a. moeten gebruiken om het pand binnen te komen) voor het koffiezetapparaat te houden, zou de koffie geregistreerd worden. Als het nog niet goed zou werken, dan moesten ze dit per email melden.

Ik werk op de automatiseringsafdeling en waren dus medeplichtig zeg maar. Het is best een groot pand, en dus redelijk veel medewerkers die deze email ontvangen hadden. Je moest eens weten hoeveel mensen hier toch ingetrapt zijn en dus lekker met hun badge naar het koffiezetapparaat liepen Haha!
Maar dus zelfs een directie collega (die dus niet op de hoogte was hiervan) trapte hierin en liep lekker te mopperen Schijnheilig

Maar we hebben vooral veeeeel lol gehad! Een topper van een 1 april grap!!!

Ik denk altijd eerst goed na, voordat ik iets stoms zeg - Loesje


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Boheme, Deeks93, Duran123, Es_ther, jmvdh, kiki1976, Kirrietje, moOby, MyWishMax, s_casper, Sabbientje, secricible, Selente, TheNovelist en 172 bezoekers