bah..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-10-01 16:21

zo voel ik me de laatste tijd, gewoon bah!Ik heb het echt helemaal gehad met school, moet nog bijna 2 jaar Frusty . Ik heb zelfs vaak geen zin meer om te rijden, word er ook niet blij van want het gaat voor geen meter en er zijn een aantal mensen(eiegnlijk eentje..) waar ik het niet zo mee kan vinden, bijv op school, maar meestal kan ik daar wel mee leven, maar nu..argh, kan ze wel afschieten!Het is zelfs zo erg dat ik er chagrrijnig van wordt, dat lijkt heel normaal maar in de 4 jaar dat ik hier op school zit ben ik nooit echt sjaggie geweest(ben zo'n altijd vrolijk typje, ook irritant..), zodat ik het zelfs tegen mensen die het ook niet kunnen helpen laat merken. Nou ja nooit..de laatste 2 dagen wel dus.
Wie wil me even blij maken, tis alweer veel te lang geleden dat ik heb gelachen!


Cowgirl

Berichten: 23737
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 16:24

Ga eens lekker naar de bios ofzo.
Wat rijden betreft ga eens iets leuks doen, lekker buitenritje en vergeet alle dressuur oefeningen. Of neem eens een extra les.
Laat gewoon 1 dag je huiswerk liggen en ga wat leuks doen.

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 16:25

Hoi, denk er maar aan dat je geld nodig hebt om je hobby later te doen. Als je naar school bent geweest, dan is verdienen een stuk gemakkelijker! School is iets heel positiefs *LOL*

Dus, de beuk erin, school gauw afmaken, die lui waar je het niet mee kunt vinden ben je allang weer vergeten als je op je eigen verdiende paard rondrijdt Lachen

Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-10-01 16:43

aaaah..JVg begin niet over geld, sta hartstikke rood en heb zoveel schulden bij mijn ouders en vriendinnen. Ik vind school zelf niet zo erg, nu merk ik toch dat ik wat leer, maar ik kan er niet etgen om 8 uur lang op een stoeltje binnen te zitten in zo'n muf lokaal.
Cowgirl: dat buitenritje heb ik pas gedaan, werkte perfect, zag het weer helemaal zitten. Alleen jammer dat de springles daarna voor geen meter ging, durfde weer eens niet. En huiswerk doe ik al veeel te weinig.. Scheve mond\


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Iris, BarbaraNova, IASCrawler, Joy_Mennings, Kabayo, Lau07, ManonGrr, Marcella, Marocje, Molly1230, Muronia, Saskiaa_, spookyskippy, SusanH, zonnebloem18 en 197 bezoekers