Eindelijk wat ik verdiend heb

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Siempie

Berichten: 30293
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Beverwijk

Eindelijk wat ik verdiend heb

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-04 12:42

Vorig jaar heb ik tijdens mijn zomervakantie 4 weken stage moeten lopen. Daar heb ik ook een stageverslag van moeten maken.

Netjes op tijd stageverslag ingeleverd, 3 maanden later kreeg ik de beoordeling. Het bedrijfskundig gedeelte was een 3! Nou ja fijn goed, niet zo'n punt dan maak ik het opnieuw. Dus ik heb het verslag van een klasgenoot geleend om te kijken wat ik heb fout gedaan en hoe het verbeterd kan worden.
Na het lezen van dat verslag + de opemerkingen over mijn verslag was ik nogal verbaasd over mijn cijfer. De opmerkingen die in mijn verslag stonden klopten van geen kanten en het verslag waar ik het mee vergeleken heb was net zo goed/iets beter.

Na wat gemailt te hebben met de stagebegeleider was het hoge woord eruit: mijn verslag is zo laag beoordeeld omdat ze een beter verslag van mij had verwacht!! Dat vind ik dus niet kunnen. Boos! het verslag moet beoordeeld worden op wat er in staat en niet door wie het geschreven is.

Om een lang verhaal kort te maken. Ik heb het opnieuw laten beoordelen door iemand anders. Mijn uiteindelijke cijfer: 6.8! OK dan!

Eindelijk wat ik verdiend heb ( in ieder geval volgens mijn mening). Ik ben zo opgelucht! Haha!

Silenzio

Berichten: 652
Geregistreerd: 18-03-04
Woonplaats: Oegstgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 12:44

gefeliciteerd daarom moet je dus opkomen voor wat je vindt... Knipoog

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 12:44

Goed zeg! Gelukkig maar dat het goed gekomen is! Het is niet leuk als je zo laag beoordeelt wordt terwijl het wel goed ging!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 12:48

OK dan! Goed he?! Ik vind dat je helemaal gelijk hebt, en dat is idd geen stijl, zo laag beoordelen omdat er een beter verslag verwacht werd ofzo... Heb jouw verslag bekeken, en ik vond het beter dan de mijne, dus waarom jij zo'n onmogelijk laag verslag had Verward Maar goed, doet er niet meer toe, het is nu goed