whoopsie, total loss

Moderators: Murthul, Muurp, EvelijnS, Berdien

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Ditta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-01 19:00

Ik was een beetje laat vertrokken van huis naar school. dus ik fietste nog al hard. onderweg moet ik ergens een woonwijk in. het is daar zo dicht gegroeid dat je absoluut niet kan zien dat er een auto komt! meestal fiets ik dan zachter om te kijken of er een auto aan komt. er is gelukkig nog nooit en auto aan gekomen dus ik dacht, ik fiets door er komt heus geen auto aan....dus wel! ik fiets in mijn snel trein vaart de bocht om en daar kwam de auto aan. we hadden alle bei geen tijd meer om te remmen! BOEM.. daar lag ik op de grond! gelukkig had ik me geen pijn gedaan, maar je schrik behoorlijk!!

En nu is me fietsie total loss bij de fietsen maker. waarschijnlijk krijg ik een nieuwe als hij niet gemaakt kan worde. want de hele voorkan is gedeukt en kapot Scheve mond\
Sinds die ochtend vind ik fietsen gevaarlijker als paardrijden!!

Just say yes, just say there is nothing holding you back..

Ditta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-10-01 19:58

Jippie, we zijn net naar de fietsen winkel geweest en ik krijg een nieuwe fiets gratis!! van de verzekering.
Met een supermooi kleurtje! Blauw
niet fel blauw hoor, maar wel heel mooi!

Just say yes, just say there is nothing holding you back..

Marije

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 20:00

joepie!!!!
Heeft die schrik toch nog wat leuks teruggegeven *LOL*

greetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 20:13

Nou goeie afloop, niet gewond en ook nog een nieuwe fiets. Maar in het vervolg toch maar beter afremmen he bij die bocht.Die fiets kun je altijd vernieuwen maar jouw niet.

Uiteindelijk is de mens zelf de zwakste schakel.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie