Komen jullie op alle forums??

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-01 22:01

Medisch vind ik juist een van de meest interessante onderwerpen...bovendien wil ik altijd bijhouden of Offereins of Wil hebben gereageerd, dan kan ik meestal wel handige notities maken... Haha! Boeiend...verder kom ik veel op algemeen, paardenpraat, western, verslag van de dag, kippenhok, vraag maar raak, in the picture en boktmeetings, slechts af en toe op eenmaal, andermaal en rijtechnisch en de rest eigenlijk (zo goed als) nooit.

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-01 22:04

Eigenlijk begin ik meestal bij het Kippenhok, dan Jeugdhonk, dan Algemeen, dan Boktmeetings en daarna ga ik vanaf In the picture het rijtje af naar beneden, behalve naar Western, Medisch en Eenmaal Andermaal.
Rijtechnisch lees ik altijd als laatste, als er weinig berichten meer worden geplaats op de andere forums en als ik alles al heb gelezen Haha!
Ik kom echt never nooit op Bokt Diet. Heel soms nog op America Under Attack (toen het net gebeurd was wel vaak maar nu amper nog) en bij Western, Medisch en Eenmaal Andermaal eigenlijk nooitz

Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-01 22:13

En ik ook alrijd eerst In the picture, vraag maar raak, verslag van de dag, medisch, paardenpraat en Algemeen. Kippenhok af en toe.

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-01 23:47

Ik heb eenvoudigweg geen tijd om alles te bekijken elke keer. Dus op western kom ik niet, jeugdhonk niet, ItP niet, kippenhok heel soms, best lachen hoor! maar het meeste vraag-maar-raak, Verslag van de Dag en rijtechnisch. Ohja, en altijd even over algemeen natuurlijk......

ggrrr....wanneer leer ik typen...weer ge-edited...
_________________
'To fail just means that you haven't succeeded yet'

Orri Bedankt!!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Rieja op 2001-10-04 23:48 ]</font>

Expensive

Berichten: 599
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 00:48

ik bengin meestal niet bij jeugd honk of kippen hok of bij algemeen en die andere dingen!ik ga eerst bij de paarde topics kijken!daar kom ik eigenlijk voor!hihi!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 10:33

Ik begin altijd bij het bovenste forum en werk zo naar beneden toe.

Meestal sla ik Medisch, Western, Eenmaal Andermaal, Links & Jeugdhonk over.
Die bekijk ik als ik alles gelezen heb in de andere forums en nog steeds in mijn pyjama zit te niksen Schijnheilig

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 12:08

Ik ben eiggie nooit op western, jeugdhonk, eenmaal andermaal verkocht, links en boktdiet. Wel veel op in the picture, verslag van de dag, vraag maar raak, paardenpraat, algemeen en kippenhok.... vergeet ik er nog één? Verward
Ja dus, wel twee! Ik kom ook niet vaak op medisch en rijtechnisch... maar mijn goede voornemen is vooral rijtechnisch wat vaker te gaan bezoeken.
_________________
I just want to feel safe in my own skin,
I just want to be happy again
but I'm so lonely I don't even want to be with myself anymore
on a different day, if I was safe in my own skin, then I wouldn't feel lost and so frightened

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Jurga op 2001-10-05 12:09 ]</font>

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 13:31

Verslag vd Dag, Paardenpraat, vraag maar raak, rijtechnisch, medisch, algemeen, western, america, kippenhok.

Das zo'n beetje mijn volgorde.

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 15:01

Ik begin ALTIJD bovenaan, bij In the Picture. Dan vraag maar raak, dan Verslag van de dag, dan PaardePraat, dan Medisch, dan Eenmaal andermaal (western kom ik bijna nooit)

Ik kijk dan meestal globaal en lees sommige aantrekkelijke onderwerpen

Dan begin ik weer bovenaan en lees heel veel grondig

daarna ga ik pas (als ik niets meer te lezen heb) bij Algemeen, kippenhok en jeugdhonk (vind ik niks aan trouwens) en Boktmeetings soms

en de rest kijk ik niet

MarijeR

Berichten: 24928
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 22:43

Ik heb vandaag voor het eerst maar eens 't kippenhok gelezen... ALLES!! Ik kwam niet meer bij Haha!

Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 23:30

Ik begin lekker onderaan Haha!
En sla het jeugdhonk altijd over.
Het kippenhok pak ik ook wel eens maar niet zo vaak en dan werk ik gewoon van onder naar boven.
Als ik alles gehad heb dan bekijk ik alles door elkaar of neem ff een blik in de chat