De eerste dag op m'n nieuwe werk...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-01 18:05

en het was verbazend rustig Haha! Ik was aangenomen omdat iedereen in de stress zat, daar was niet zoveel van te merken op zich Lachen

Ik heb een eigen bureau, met compu (en inet!) en telefoon Lachen
Vandaag was het nog een beetje inkomen, ik heb geleerd hoe ik de post moet sorteren en boeken, hoe het kopieerapparaat werkt, hoe ik de standaardbrieven maak die we aan klanten versturen, hoe ik de bestellingen in de computer zet (dat scheen een super moeilijk programma te zijn, mwah.. ging best wel eigenlijK) ik heb een aantal brieven beantwoord, vergaderingen geboekt, de electronische agenda bewerkt, en ben begonnen aan een engels rapport van een vergadering. Werk zat denk ik zo Haha!
Verder hebben ze een bedrijfsuitje naar Parijs, maar ik denk dat ik als uitzendkracht geen uitnodiging krijg Verdrietig Ach niet zo'n punt Knipoog
Nou zo ongeveer. Het is een heel mooi kantoor, en het collegaatje waar ik bij op de kamer zit is erg aardig en bood meteen aan om me 's ochtends met de auto op te halen Haha!
AL met al best een geslaagde dag zo!

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-01 18:07

lekker joh dat t allemaal wel meeviel!!! aardige collega's ook verder behalve die op je kantoortje???
leuk om te lezen!