Komen jullie op alle forums??

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Fitzroy

Berichten: 25094
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-01 17:56

Ik betrap mezelf er op dat ik altijd begin bij Vraag-maar-raak, Verslag van de Dag, Rijtechnisch, Paardenpraat en dan Algemeen en Boktmeetings.

Op die overige forums kom ik eigenlijk nooit.
Mis ik dan veel Schijnheilig ?
Bv. Kippenhok ben ik echt nog nooit geweest omdat ik daar een beetje puberaal idee bij krijg of zie ik dit nou verkeerd?


Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-01 17:58

Kippenhok is juist niet puberaal!! daarvoor moet je bij het Jeugdhonk zijN! Extreme duivel
Ik kijk altijd als eerst bij In The Picture, dan naar Vraag-Maar-Raak, dan naar Paardenpraat, Eenmaal, Andermaal, Verkocht!, Algemeen, Boktmeetings, Jeugdhonk, Kippenhok. Haha! En soms dan ook niog even naar Verslag van de dag.

Wilona

Berichten: 3115
Geregistreerd: 06-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-01 17:59

Ik ben nooit op een maal ander maal en ook nooit op western. Voor de rest kom ik wel maar ik post het meest op In the picture en Jeugdhonk. voor de rest lees ik veel maar reageer ik niet...

I love to love!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-01 17:59

Fitz, de 'pubers' hebben nu hun eigen plekje: het Jeugdhonk. 't Kippenhok is voor iedereen die op een leuke manier lollig kan zijn, en dat kun jij vast ook wel. Kom je een keertje langs? Lachen

Ik begin zelf altijd bij m'n eigen forumpje, Vraag-Maar-Raak, om te zien of er nog wat te modderen valt. Daarna Algemeen en dan de andere forums in willekeurige volgorde. Op Western kom ik eigenlijk nooit.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-01 18:00

ik kom alleen op pp e.a itp alg. en bm. kippenhok kom ik nooooooooooooooit. bokt diet ook niet ondanks dat ik wel wil gaan afvallen. en jeugd honk al helemaal niet. ben niet zo jeugdig meer Haha! af en toe wel eens op vr m r. en verslag vd dag. maar ook niet zo heel veel. medisch lees ik vrijwel nooit. heb het gelukkig ook vrij weinig nodig

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-01 18:00

zie je verkeerd, Kippenhok is gewoon vre se lijk onzinnig en hartstikke gek. dus daar mis je heel veel aan, das wel duidelijk.

ik kom ook niet op allemaal, alleen als ik niets te doen heb wel (en alles al bijgelezen). maar meestal start ik Bij Verslag vd Dag, dan In The Picture, dan meestal Algemeen, Eenmaal, Andermaal, Paardenpraat, Vraag maar Raak en daarna lekker naar t kippenhok en/of jeugdhonk.

op de andere fora kom ik wel eens maar op bv rijtechnisch kom ik nauwelijks en western ook niet, Bokt diet en A under A ook niet.

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Sandra_H

Berichten: 2713
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-01 18:01

Ik lees eigenlijk overal wel, behalve jeugdhonk, bokt diet en amerika under attack. maar mijn favo forum is western, daar begin en eindig ik m'n dag mee Haha!

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-01 18:27

ik kijk altijd eerst op een maal andermaal(ben gek op koopjes! *LOL* )daarna verslag van de dag,daarna in the picture dan naar paardenpraat en dan naar algemeen.
bokt diet en over amerika kom ik eigenlijk nooit die andere af en toe.

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-01 18:32

volgens mij ben ik de enige die met meerdere schermen werkt. Ik vind het toch zo irritant werken een scherm. KUn je niet eens veel tegelijk doen.

Ik zit op In The Picture, Vr-m-r, Rijtechnisch, Verslag vd Dag, Paardenpraat, Algemeen, Boktmeetings, zo nu en dan het jeugdhonk maar daar vind ik neit zo heel veel aan, en het kippenhok.

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-01 18:33

Ik volg precies dezelfde boktroute als jij Fitz!

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-01 18:35

Citaat:
Op 2001-10-04 18:33, schreef suzanne:
Ik volg precies dezelfde boktroute als jij Fitz!


volgens mij zijn jullie tweelingzusjes: jullie denken, doen, laten PRECIES hetzelfde *LOL*

Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-01 18:40

Ik begin meestal op Verslag v/d dag, dan Paardenpraat, dan In the picure, vraag maar raak, eenmaal andermaal en dan de rest eens... Lachen

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-01 18:42

Ik loop gewoon het rijtje af, dus ITP,
alleen sla ik medisch, western en eenmaal/andermaal vaak over,
dan moderatorpraat...die ik soms als eerste check,
algemeen, boktmeetings, kippenhok en bokt-diet en america under attack alleen sporadisch.

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-01 18:59

Tegenwoordig begin ik bij Algemeen, dan naar Het Kippenhok, dan naar Western, In the Picture, Verslag v/d Dag, Paardenpraat, Vraag maar Raak. Heel soms kom ik op Medisch, Jeugdhonk en Boktmeetings.
Waar ik nooit kom zijn; Rijtechnisch, Eenmaal/Andermaal, Bokt-dieet, A u A.

Life is all about ass; you're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it or behaving like one.

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-01 20:11

Ik ga ook van boven naar beneden. Sla eerst medisch, western en een maal andermaal over, kom daar dan later weer terug alsik tijd heb.
Jeugdhonk sla ik Altijd over en kippenhok kom ik alleen als ik me verveel Lachen

¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-01 20:20

Ik begin ook altijd bij In The Picture, en dan gewoon door naar beneden, behalve op Western, Rijtechnische Problemen, Medisch, Links (naja, heeeeeeel soms dan) en Bokt Diet kom ik eigenlijk nooit. Op Verslag Van De Dag ook niet zo vaak. Paardenpraat, daar ga ik ook niet altijd heen.

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-01 20:24

ik doe alles door elkaar. maar minst kom ik op BD AUA eav en medisch. voor de rest kom ik overal. eerst ff op t jh koekegloeren dan naar moddie en dan al die andere intressante dingen op bokt bekijken.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-01 20:38

Ik zit alleen op jeugdhonk en soms kijk ik ergens anders, dat is dan meestal in the picture, verslag van de dag en algemeen.

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-01 20:42

ik kom het meeste op jeugdhonk, vraag maar raak en in the picture..
als ik dan nog lekker tijd heb ga ik de andere forumpjes ook nog ff af Haha!

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-01 20:44

ow mijn lieve kippetjes! Lovers en zoooo braaf...
Je mist echt wat hoor Fitz! Wor er altijd helemaal vrolijk van... Ik kwam eerst alleen daar, toen op alg, enneh....
Nu op pp, rt, vvdd, kh, alg enne af en toe pik ik nog wat bm mee... Willekeurige volgorde btw...

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-01 20:45

ik ga eerst naar in the picture dan naar algemeen en jeugdhonk dan nog effe naar paardenpraat en vraag maar raak en dan naar kippenhok. op het western ben ik ook nog nooit geweest en medisch heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel soms Haha!

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Ontario

Berichten: 1921
Geregistreerd: 25-01-01
Woonplaats: Deurne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-01 20:47

Eerst vraag maar raak, dan verslag van de dag, paardenpraat, eenmaal andermaal, algemeen, kippenhok, jeugdhonk, in the picture. Bij de rest kom ik nooit, alleen heel af en toe bij een extra forum. Dit is dus mijn boktroute hihi Haha! *LOL*

Mzzl, Danielle Party!! Clown

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-01 21:52

paardenpraat en algemeen, daar is 't wel mee gezegd eigenlijk.
heel af en toe ga ik ff verder 'zappen' *LOL*

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-01 21:58

Ik ga eerst altijd ff naar In The Picture, dan naar vraag maar raak, verslag v/d dag, paardenpraat, eenmaal andermaal en algemeen.
Soms ff tussendoor naar de andere forums. Schijnheilig


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, carineken, Esther, HELder, Jara, Jorissie, Kitty_, laran, LiDi, LuCa88, marit34, Poosje81, Vavane, xTammyy, YandexBot en 140 bezoekers