Ergeren jullie je ook weleens aan je collega's

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-01 23:59

Ik moet echt eens dringend op zoek naar een andere baan want ik erger me soms helemaal groen en geel aan mijn collega's...arghhh! Mijn directe collega's zijn top, maar die jongens in het magazijn...grrrr...1 meisje wil al liever niet meer op een bepaalde plek staan omdat ze dan voortdurend met ze in aanraking komt en dan vallen ze haar continue lastig...een andere collega (man) heeft ook al meerdere keren bakkeleien met een van die eikels gehad en ik had laatst ook gezellig een schreeuwfestijn...zeer frustrerend!!! Het zijn van die types domme, jonge machojochies die niks aan willen nemen (en al helemaal niet van een vrouw) en die het niks interesseert of ze hun werk goed doen!!! Frusty Tsja, die hebben aan mij dan echt geen goeie, want daar kan ik absoluut niet tegen! Ze hebben zelf toch zeker ja gezegd tegen die baan, mag je op zijn minst verwachten dat ze de kantjes er niet volkomen van af lopen...of dat ze iig eens proberen iets te snappen...of dat ze er njet zo'n punt van zouden maken een foutje van een ander even vlug te herstellen voor een klant die zijn woede op ons staat te bekoelen omdat ik zijn collega eenmaal niet kan vinden...en zo kan ik helaas nog uren door gaan...errug vervelend! maar4 mijn directste collega's zijn super, geen klachten over. Haha! Enne...zolang ik nog een beetje last van mijn enkel heb mag ik toch lekker niet op die plek staan waar ik veel met ze te maken zou hebben... Schijnheilig

Barbara

Berichten: 437
Geregistreerd: 27-02-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 09:40

Ben ik ff blij dat ik in m'n eentje zit. Ik ben nl telefoniste/receptioniste bij een groot bedrijf en na 2 weken ziek geweest te zijn weten ze nu ook hoe onmisbaar ik ben *LOL* Ze hadden hier wel vervanging geregeld maar die maakt er een zooitje van.

Ik heb wel gemerkt bij mijn vorige banen dat ik liever met mannen werk dan met vrouwen. mannen zijn tenminste recht voor z'n raap. Je geeft ze ff een brul terug en het is over. Vrouwen beginnen meteen te miepen en te janken.

groetjes

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 09:57

Nou Barbara, ik ben dan geen man, maar ik ben ook recht voor z'n raap. Alleen kunnen mensen daar nu juist weer niet tegen. Van mannen wordt directheid ook beter geaccepteerd dan vrouwen. MAar ik zal er niet voor veranderen. Ik heb zowel met mannen als met vrouwen gewerkt. WEl meer met vrouwen. ER waren hele leuke werkplekken bij maar je had er ook bij om te ..........

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 10:04

Goh, ik heb nergens last van. Ik erger me bijna nooit aan mijn collegae. In mijn meer dan 10 jaren carriere heb ik slechts een keer echt mot gehad, maar die vent had eigenlijk gewoon aan die eik moeten blijven hangen waar hij vandaan kwam. Hij had een probleem met mij, waardoor ik zelfs bij personeelszaken terecht kwam. Ik ben gewoon weggegaan, die man is later onder psychiatrische behandeling gemoeten. Eigenlijk best wel zielig allemaal.

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 10:07

Ik vind dat het allemaal wel meevalt. Wij werken in een team van 18 meiden in de leeftijd van 16 t.m. 52 jaar(ik dus) Tuurlijk hier zijn ook wel conflicten, maar uit ervaring weet ik dat het "goed uitpraten"altijd helpt. En bepaalde dingen moet je ook niet aanwakkeren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 11:10

Ik erger me wel eens aan iemand, maar dan spreek ik dat gewoon uit. Da's de afspraak bij ons: of meteen zeggen, of nooit meer wat over een voorval zeggen.
Ik probeer er altijd maar het positieve van in te zien dat iedereen anders is: wij hebben een schitterend team (17 pers.) juist omdat iedereen anders is, en dus een eigen rolletje heeft in het team!
Alleen vind ik het wel heeeeeel erg dat mijn allerliefste collegaatje overgeplaatst wordt ivm reorganisatie. Wij werken nu ruim een half jaar heel intensief samen en zijn de gangmakers van de groep. En nu gaat ze weg.... *snik*. Hebben we samen al een potje flink om gebruld.... Verdrietig

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 14:13

je moest 'ns weten wat ik allemaal hoor daaro bij P&O.............grinnik. Ach, soms moet je er maar om lachen want ja......mensen.........en we hebben allemaal onze nukken!!!!!!! (gelukkig, want dan mag ik ze ook hebben!)

Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 16:22

Ach vandaag ging het alweer wat beter.
Volgens mij wordt het weer eens tijd voor een gezellig uitje. Dan loopt tenminste niet iedereen op elkaar te fitten en zien we elkaar eens van de andere kant.
Het nadeel is alleen dat we bijna nooit uitjes hebben Boos!
Ach en verder hebben we best wel een leuke groep hoor, maar soms Extreme duivel

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 16:47

tegen mezelf kletsen doe ik ook hoor!
Maar elke collega heeft wel iets ergerlijks. De een laat de telefoon op 'verbreken' staan en is dus niet bereikbaar, daar heeft de rest alleen maar last van. De ander praat te hard, maakt rotgeintjes, en de volgende is nogal achter de ellebogen. Mensen kletsen er doorheen als ik heel lief en rustig zit te bokken. Kortom: iedereen heeft wel wat. Behalve een paar dan... want die zijn zooooo lief. Net mams (of al langer, maar goed), en echt, niet boos te krijgen. Moeder zijn maakt ook niet uit hoor, want de een is nog steeds een *piep*. De jongens (17 en 18) die zijn pas irritant! Maar goed, dat hoort er ook bij he...

Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 23:49

Volgens mij heb je er altijd wel iemand tussen zitten die je niet mag!! Ik heb er dus een paar, het is ook echt zo'n groepje waar je niet tussen komt!! Niet dat ik dat wil, maar gezellig is anders!! Het zijn ook allemaal vrouwen, das nog het ergste!! Heb eigenlijk altijd met mannen gewerkt, dat was veel leuker!!