Alle mogelijke Mbo opleidingen??

Moderators: Muurp, Murthul, Berdien, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

carlosje

Alle mogelijke Mbo opleidingen??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-04 20:28

Ik volg nu 3 jaar de opleiding tot Grafisch vormgever, maar ben al tijden aan het twijfelen, wat ik nu wil.Ben ik straks gelukkig als ik 40 uur achter de computer moet zitten.Ben ik er wel helemaal geschikt voor en is het ECHT mijn passie??!!

Ik zit er dagelijks mee te stoeien.Ik moet nu stage lopen, maar op de een of andere manier, heb ik niet echt de zin om er echt voor te gaan!

Ik ben er niet uit, wat me echt gelukkig maakt..Ik zoek en kijk overal wat anderen allemaal voor opleidingen volgen.Maar heb nog niet echt een idee wat ik anders zou willen doen.

Igg vind ik het geweldig om te dansen, creatief bezig te zijn en mensen te helpen, sturen!.En niet de hele dag achter de computer zitten.

Tis een beetje een warboel in mijn kop.misschien goed, om een beroepentest te gaan doen Lachen

Waar kan je een beetje de sectoren(+ opleidingen vinden) die er te volgen zijn? Scholen?

GR Kat

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 20:32

gewoon naar google gaan en dan beroepskeuzetest invullen. dan kan je zo'n test doen en zie je vanzelf welke sector jouw trekt. mbo opleidingen zijn bijna allemaal van het ROC... www.roc.nl

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie