Hoe erg zijn jullie gehecht aan je paarden kleding

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 21:44

gijsenkim schreef:
Ik doe alles in mn paardenkleren.


Alles Haha! Haha! Bloos! ????

Toos paardloos


Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 21:46

Ik ga rustig boodschappen doen in mijn rijkleren, maar als ik echt ga winkelen kleed ik me wel even om Haha! .

teriema

Berichten: 2119
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: net buiten Den Haag in het Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 21:47

bij mij is het wat vaag wat paardenkleding is en wat niet, ik draag eigenlijk alles wel naar de paarden (ook nette kleding!).

DEESenJAMBO
Berichten: 1260
Geregistreerd: 29-07-03
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 21:49

Als ik naar stal ben geweest voel ik me gewoon niet fris. Dus als ik daarna naar de stad zou gaan douch ik altijd ff. Ik voel me niet echt prettig om in mn paardrijspul te lopen buiten stal. Als ik moet tanken ga ik ook bijna altijd eerst in mn normale kleding tanken, daarna naar huis, omkleden, daarna naar stal Tong uitsteken lekker ingewikkeld maargoed. Ik zou ook nooit gaan shoppen met mn paardrij kloffie aan. Laatst reed ik met iemand mee naar huis en had geen tijd om me om te kleden. We gingen even naar de supermarkt, tis dat ik nooit daar kom, maar ik voelde me toch echt niet fris in mn paardrij zooi. Als ik op stal ben kan t me niet schelen hoe ik eruit zie (geen make up enz enz) maar buiten stal zie ik er graag verzorgd uit Haha!
Laatst bijgewerkt door DEESenJAMBO op 25-03-04 21:51, in het totaal 1 keer bewerkt

EvaC

Berichten: 4446
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 21:49

Ik loop eigenlijk vanaf 's middags dat ik naar de paarden ga tot 's avonds voor ik ga douchen in mijn rijbroek. Vind hem lekker zitten dus waarom omkleden? En hier in ons boeren dorp kijken ze er echt niet raar van op.

La_Vie

Berichten: 3186
Geregistreerd: 23-10-03
Woonplaats: Tussen Hoorn en Enkhuizen ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 21:59

Doe ook veel in m'n paardenkleren.
Maar als ik de stad (ja ik woon in een klein boerengat) in ga dan trek ik toch wel andere kleren aan. Maar boodschappen bij mij in het dorp doe ik wel gewoon in paardenkleren

:+: Lady & Viënna :+:
Blondes have more fun ;)
Mijn fotografiefacebook : La_Vie Photo

Kikka

Berichten: 4687
Geregistreerd: 18-12-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 21:59

Als ik, nadat ik naar de manege ben geweest ffies iets voor m'n moeder moet halen doe ik dat gewoon in m'n paardrijkleren hoor.
K trek alleen meestal wel m'n chaps/laarzen uit Haha!

PintoNatal

Berichten: 5407
Geregistreerd: 08-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 22:17

Billy schreef:
Mij boeit het absoluut niet om boodschappen te gaan doen in mn rijkleding. Als je weet hoe sommige van die Rotterdamse taarten erbij lopen met 40 kg overgewicht in een lipleesbroek en een strak shirtje, dan schaam ik me niet voor mn kloffie Haha!

Hhahaha, effe droog doen!

So close,
no matter how far.

memory

Berichten: 535
Geregistreerd: 22-02-02
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 00:39

Ik ga gerust ff naar de super in mijn paardenkleren, of ff tanken ofzo maar zat laatst in de bios en er ging een meisje naast me zitten die der paardenjas aan had gedaan over der nette kleren. Kijk ik vind paarden echt nie stinken maar als zo iemand 2 uur naast je zit dan heb je toch wel zoiets van "had je geen andere jas aan kunnen trekken"

Natural Horsemanshipdag Arnhem 8 en 9 September 2007!!
http://www.nharnhem.nl

Scum

Berichten: 33098
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 09:54

Ik ga gewoon in mijn rijkleren boodschappen doen. Voor de rest ligt het eraan. Als ik even naar de buren ga, dan is dat gewoon met rijkleren (als ik die toevallig aan heb).

Als ik echt ga statten dan niet met rijkleren. Verjaardagen bezoeken enzo ook niet met rijkleren. Ze ruiken bovendien niet altijd even lekker meer.

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 11:35

Voor een boodschap ga ik me niet omkleden. Ook niet als ik even snel bij iemand langsmoet, ofzo. Maar om te gaan winkelen of bij iemand op bezoek te gaan, trek ik wel even iets schoons aan, hoor.

* To Belg, or not to Belg *

Morrie

Berichten: 22299
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 11:41

ik ga gewoon boodschappen doen in mijn paardrijkleren, of tanken (stinkt ook), of wat dan ook, boeit me niets!

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 12:16

ik voel me het prettigst in mijn rijkleding,
schaam me er ook niet helemaal niet voor,ga er gemakkelijk even boodschappen mee doen,kleren shoppen weer niet..is best lastig zo'n rijbroek iedere keer aan en uit doen..
maar verder..tis dak er nie mee kan douchen Haha!

Karaat_the_newforest op Instagram

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 12:28

Ik ben verslaafd aan mijn rijkleding. Het liefst loop ik de hele dag in mijn rijbroek Haha!.
Als ik de deur uit ga doe ik meestal toch wel mijn rijkleding uit. Tenzij ik net van les kom of van mijn bijrijdpaardje en ik moet gauw iets kopen. Dan ga ik me niet eerst omkleden.

Chonelly

Berichten: 556
Geregistreerd: 30-05-03
Woonplaats: Wageningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 12:42

teriema schreef:
bij mij is het wat vaag wat paardenkleding is en wat niet, ik draag eigenlijk alles wel naar de paarden (ook nette kleding!).


ja daar heb ik eigenlijk ook meer last van. Kom ik er op stal achter dat ik toch eigenlijk me nieuwe broek aan heb, en ik heb al weet ik hoeveel paar schoenen liggen thuis voor 'bij de paarden'... tja ze worden er niet beter van Knipoog

Blackje
Berichten: 7118
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: In de wolken..........

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 14:09

Ik ga ook gerust in mn paardenkleding nog ff de supermarkt in ofzo voor wat boodschappen. Je komt er toch langs. en ik heb ook nooit zin om als ik eenmaal thuis ben en gedoucht hebt om weer weg te gaan! Echt winkelen of ergens heen (ook vrienden, ligt er aan wie t zijn) kleed ik me wel eerst om. veel mensen houden toch niet van die paardenlucht!
En ik ga ook vaak in mn goede kleding naar de manege. ach daar is de wasmachine voor Knipoog

♥ Iets met diepe dalen en hoge bergen!

Ageeth

Berichten: 91
Geregistreerd: 13-08-03
Woonplaats: Strijen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 14:15

Boodschappen doen, doe ik al bij voorkeur niet Haha! , heb een hekel aan winkelen...

Als ik uit mijn werk kom, verkleed ik me altijd! Soms roep ik nog even naar mijn vriend "kijk ff wat ik aan heb want het gaat weer uit" Haha! want dan gaat de spijkerbroek en rubberlaarzen weer aan.... Met name onze ene hond met witte korte haren, daar wil je je nette kleren echt niet aan bloodstellen, dat zit altijd over! Het is gewoon handiger als je je beesten bij huis hebt om dan in je ouwe kloffie te lopen......

Ethelate

Berichten: 21113
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 14:40

Als ik van stal naar huis fiets en bedenk dat ik iets vergeten ben te kopen, duik ik nog even de super markt in.
En ik laat altijd in rijkleding de hond uit als ik thuis kom...

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

Janneke_
Berichten: 3615
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 15:17

dat ligt er bij mij heel erg aan..
als ik nog snel ff iets moet halen als ik terug kom..
of geen tijd heb om om te kleden..
maar meestal ga ik wel eerst douchen voordat ik bij iemand langsga, voelt toch een stuk schoner

Malabarista

Berichten: 1799
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: El Paso

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 16:35

Ik rijd western en draag dus altijd een spijkerbroek. Ik vind het niet erg om zo gezien te worden. Ik zou met die kleren overal heen durven, behalve naar school want dan begint iedereen te zeveren dat je naar paard stinkt! Clown

Lielle

Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 19:09

Karin schreef:
Heb het één keer gepresteerd om na een meeting met een medebokker in een eetcafé in Den Bosch te belanden, allebei in rijkleding. Volgens mij had de medebokker zelfs haar leren rijlaarzen nog aan. Haha!


Haha!maar er zat geen mest aan Extreme duivel

ajbdhrtls138
Berichten: 1040
Geregistreerd: 26-08-01
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 19:13

NO Way dat ik behalve bij de paarden ergens te vinden ben in mijn rijkleren. Die geur..dat doe je toch niemand aan.

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 19:15

ik stap zo in mijn kloffie de bus in. Als ik stink gaan mensen maar verder naar achter Haha!...

Meestal als ik ga winkelen of de bus in ga, zorg ik wel voor dat in niet te erg stink. Schone rijbroek en mijn 'gewone' jas.