boekenweekgeschenk: spitzen

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Druif_01

Berichten: 8789
Geregistreerd: 04-11-01

boekenweekgeschenk: spitzen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-04 21:15

ok wie van jullie heeft het boek gelezen? Ik heb zelden zo'n slecht boek gelezen, snapte de helft er maar van en vond het echt nergens op slaan, het ging ook echt nergens over, ik lees best veel dus heb wel vergelijkingsmateriaal (leuk woord voor galgje *LOL* ) maar dit sloeg echt alles, wat vonden jullie ervan?

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.


Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-04 21:19

Wahah ik heb hem niet.
Wat ik erover gehoord had klonk wel aardig. Haha!
Nouja, ik heb niet echt een boek dat ik wil kopen, dus om het dan alleen om het boekenweekgeschenk te doen. Nee laat dan maar Lachen

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-04 22:15

Ik heb hem wel, maar nog niet gelezen.

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-04 22:22

Ik heb hem hier liggen, nu word ik nieuwsgierig Haha!

Na mijn tentamenweek zal ik eens een begin maken Knipoog

Het leven is een gebakje!

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-04 23:54

Ik heb hem ook maar geheel tegen mijn gewoonte in heb ik nog vier ongelezen boeken liggen en 2 halfgelezen boeken.

Dit gebeurd echt nooit maar aangezien ik gewoon niet door Seringendroom van banketstaaf Wang heenkom blijven die andere boeken liggen.

Nu het weer boekenweek was heb ik drie nieuwe boeken besteld omdat ik toch het boekenweek geschenk wilde hebben natuurlijk. Helaas moet dit boekje toch echt nog even wachten. Ik verwacht vanavond nog wel seringendroom (eindelijk) uit te lezen en dan gaat de rest er in een weekje of twee ook wel doorheen.

Maar goed ik word wel nieuwsgierig nu hoor! Maar meestal vind ik de boekenweekgeschenken toch al wat tegenvallen....

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-04 23:55

Hahaha ik zie nu wat de boktcensuur met de schrijfster van seringendroom uithaalt!
Zal ze leuk vinden!

Oeps beetje offtopic....

verootjoo
Berichten: 35594
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 10:31

ik heb het ook gekregen, maar niet gelezen. Denk ook niet dat dat er nog van komt. Haha!

[o]

maudy

Berichten: 1309
Geregistreerd: 04-11-02
Woonplaats: Akersloot

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 10:39

Pfff ik vond het ook een vreeemd boekje. Ik ben tot bladzijde 20 gekomen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 10:41

Ik heb hem ook liggen, maar het trekt me niet zo. Ik kreeg het boekje toen ik een schoolboek op bol.com bestelde.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 10:41

kaj schreef:
Seringendroom van banketstaafu Wang heenkom blijven die andere boeken liggen.


Hij is helemaal geweldig....*LOL*

En ik moet zeggen dat ik erg nieuwsgierig was naar het boekenweekgeschenk, maar niet kon verzinnen welk boek ik graag zou willen kopen om het boekenweekgeschenk erbij te kunnen krijgen. Ik heb zo te horen niks gemist dus... Lips are sealed

Je suis Charlie.

Charlotte

Berichten: 2720
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 10:45

Ik heb hem ook, en ben op de helft ofzo? Maar ik zal hem binnekort wel eens uitlezen, ben eigelijk wel benieuwd hoe het afloopt, al zal hte wel zo'n slap einde zijn.

Vandaag even geen achterhaalde quotes

Druif_01

Berichten: 8789
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-04 13:32

nou ik wou al een paar keer stoppen met het boek lezen maar ik dacht: ach misschien wordt het nog wat, maar niet dus

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AnoukS_, ComscoreBot, Dancyy, Eefje_Sammy, JudithO, luuntje, maava, MerleSimone, Mizora, moonsparkle, xmirax, Zoe_97 en 62 bezoekers