Twee keer het zelfde mobiele telefoon nummer?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Letizia

Berichten: 12147
Geregistreerd: 24-04-02

Twee keer het zelfde mobiele telefoon nummer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-04 19:43

Ik neem aan dat dat niet kan, maar ik word de laatste tijd regelmatig gebeld, met de mededling dat ik dat persoon zou hebben gebeld, eerste keer op nieuwjaars dag, toen zou ik rond middennacht drie keer hebben gebeld, ik heb toen wel drie keer naar huis proberen te bellen, maar kreeg geen contact. Toen had ik nog zo iets van het zal wel door de bel drukte zijn geweest, een soort storing op de lijn, maar later dit jaar werd ik weer regelmatig gebeld, met de melding dat ik zou hebben gebeld, het is meestal de zelfde gozer, maar soms iemand anders, vannavond werd ik dus weer gebeld, met de mededeling je hebt weer gebeld, maar je zal het weer niet gedaan hebben Verward Alle nummers zijn ook altijd afgeschermd, ik snap er echt niks van, ik gebruik m'n telefoon bijna nooit, alleen om te sms'en en heel soms om te bellen, ik heb hem gekocht voor noodgevallen, iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn??


Cathelijne

Berichten: 2411
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Vieux Village sur Mer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 19:58

Het kan dat je een nummer hebt gekregen dat vlak daarvoor bij een ander is afgesloten. Maar het kan ook dat de beller een foutje heeft gemaakt in het opslaan van het nummer (en dat nummer ook weer doorgeeft aan anderen.)

Als hij nog eens belt, kan je het beste even zeggen. Scheelt jou ergenis en weet hij ook dat hij de verkeerde heeft.

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 20:20

Of het is een soort stalker???
Zou de provider maar even vragen hoe of wat..

Letizia

Berichten: 12147
Geregistreerd: 24-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-04 20:54

Ik dacht, ik stuur even een mailtje naar T-mobile, maar ik kan nergens een adres vinden, als ik er aan denk zal ik morgen wel even bellen met klantenservice, de eerste keer dat die jongen belde, noemde hij precies mijn nummer op, hij zegt geen rare dingen, hij klinkt alleen een beetje geïrriteerd, ik heb ook al 'n keer een vrouw aan de lijn gehad en een neger, maar meestal die zelfde gozer.

Amanda_T
Berichten: 5950
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 21:03

Ik zou gewoon je provider bellen.
Misschien dat er daar iets fout gaat ofzo.
En anders moete nze maar een verklaring gaan vinden voor dit alles..

Letizia

Berichten: 12147
Geregistreerd: 24-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-03-04 12:02

Nou ja, kreeg ik gisteren avond nog twee voicemail berichten van die gozer, op die ene zei die niks en op die andere zei die dat ie wel heel nieuwsgierig werd wie ik nou eigenlijk was..... Scheve mond

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 12:48

Lijkt me stug dat er 2 dezelfde nummers zijn, aangezien je dan al vaker gebeld zou zijn geweest door mensen die eigenlijk de andere persoon nodig zouden hebben en vice versa..

Percy

Berichten: 12069
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 12:52

En je drukt niet per ongeluk op een toets van je telefoon? Dat had ik vaak voor ik een telefoon met goede toetsblokkering had. Elke keer belde hij dan een nummer uit de gesprekkenlijst en negen van de tien keer dezelfde die daardoor ook nog hoog in mijn gesprekkenlijst bleef staan. Nadat ik mijn gesprekkenlijst had gewist was ik er van af.
Nu heb ik hem altijd op toetsblokkering staan, wel zo handig.


Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-04 03:07

Kan natuurlijk ook iemand zijn die een geintje met je uithaalt.

Dus dat jij niet belt of wie dan ook, maar dat hij dat alleen gezegd heeft.
En dat hij soms iemand anders laat bellen, om niet al teveel argwaan te wekken.

*Na regen, komt zonneschijn... zegt men*

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-04 13:41

Waarschijnlijk had een van jullie ooit een verkeerd nummer gebeld of geen toetsblokkade ingesteld.
Ik zelf werd ook eens gebeld, maar kon op dat moment niet opnemen, nr was ook onbekend. Dus ik terugbellen, had hij dus een verkeerd nummer gebeld, ok. Vervolgens begin hij vragen te stellenoa of ik wat af wilde spreken enz OK dan! tuurlijk joh, kom maar langs.
Waar woon je dan, heb een stad opgegeven en een fictieve locatie, .
Ik denk dat die gozer het gewoon wel interessant vindt, k zou hem maar gewoon negeren, en idd de klantenservice even bellen om uitleg.

Vanes

Berichten: 3164
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-04 14:18

Wel vreemd hoor.
Ik heb het idd ook wel eens meegemaakt een hele poos en zo ineens wat het ook weer over Verward

Nadir

Berichten: 12709
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-04 14:22

letizia80 schreef:
Nou ja, kreeg ik gisteren avond nog twee voicemail berichten van die gozer, op die ene zei die niks en op die andere zei die dat ie wel heel nieuwsgierig werd wie ik nou eigenlijk was..... Scheve mond


Misschien heb je een aanbidder.... Schijnheilig

~ The world is a book and those who do not travel read only one page ~

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-04 14:29

Citaat:
zei die dat ie wel heel nieuwsgierig werd wie ik nou eigenlijk was.....


Iehhh .. Scheve mond

    Pressure is what differentiates a piece of coal from a diamond


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Boheme, Deeks93, Duran123, Es_ther, jmvdh, kiki1976, Kirrietje, moOby, MyWishMax, s_casper, Sabbientje, secricible, Selente, TheNovelist en 172 bezoekers