even mijn verhaal kwijt

Moderators: EvelijnS, Murthul, Muurp, Berdien

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-01 14:16

Ik voel mezelf zwaar stinkmoddern. Ik probeer wel elke dag mijn neus in de lucht te drukken, maar ik voel me niet blij en vrolijk zoals ik me bij iedereen voor doe.

Het lijkt alsof ik alles zogoed voor elkaar heb, maar toch. ik mis gewoon iets. Ik mis echte vrienden, waar ik tegen aan kan klagen, huilen, schreeuwen. En waar ik mee kan lachen, gieren, brullen. Ik heb ze gewoon niet, ik durf ze gewoon niet te vertrouwen.

Ik durf ze gewoon niet te vertellen hoe het thuis zit, en dat ik het liefst ver weg bij mijn ouders vandaan woon.

Ik wil zo graag een paardenopleiding doen, ook al zegt mijnv erstand: niet doen, maar ik wil het wel graag. Waarom stemmen mijn ouders er niet mee in? En waarom mag mijn zus dat wel? Waarom mag mijn zus een springruiter haar paarden berijden? Alleen omdat ze M is?

Ik heb het allemaal goed voor mekaar met mijn paarden, maar toch, ik wil me ook zo graag bewijzen wie ik ECHT ben, en wat ik allemaal kan. Zodra ik in die put blijf, kan ik er ook nooit meer uit komen.

sorry, ik moest ffies klagen

Sunnylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 16:49

Klaag maar raak.
En wat banketstaaflig zeg,dat hele gedoe.Ga is met je ouders rond de tafel zitten.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie