IP bannen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 18:35

dat zeg jij bart, als ik pucks pb gelezen heb denk ik iets anders

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 18:39

Ik ben het eens met RK.
Je zou idd een regelement kunnen opstellen waar o.a. ook instaat dat men on-topic moet blijven of een ander topic moeten openen.
zoniet dat het bericht wat oftopic ging verwijderd kan worden.
maarja waar trek je de grens ik erger me mateloos aan topics die serieus zijn en dan gaat er 1 oftopic en zet er dan bij ja ik ben melig hihihi ( Misselijk )
maar in bv het kippenhok heb ik alleen maar lol als men oftopic gaat.

Ik denk helemaal niet dat het om pck gaat maar gewoon om het feit dat iemand steeds maar weer opnieuw waarschuwingen negeerd en waarom? omdat ze het leuk vinden om er een zooitje van te maken?
als iemand netjes vraagt (ik heb het hele topic gelezen en ik vond dat bart het netjes bracht)om ontopic te blijven en dingen oftopic of in een nieuw topic te zeggen of via Pb en mail te doen en dat wordt genegeerd.
Je haalt die reactie weg en er komt er net zo hard weer 1 je waarschuwd weer via PB (neem ik aan of via mail) en ook daarop volt weer een oftopic reactie in het topic en dat word weer weggehaald maar die persoon blijft door gaan...Tja ik zou zelf ook een ban hebben gezet wat moet je anders? waarschuwen helpt niet.
En puck is gewaarschuwd kijk met prono enzo dan krijg je meteen een ban maar als het tig keer gevraagd wordt?
om PJ zijn voorbeeld als leraar aan te nemen daar werd je ook niet tig keer gesmeekt om op te houden maar an een x aantal waarschuwingen kon je er ook uit..
Waarom zoveel pikken. Puck verpeste het voor een aantal mensen en PJ dat bart niets van 'jouw' groepje pikt zoals je het noemt kun je niet echt stellen. gezien het feit dat al tig mensen je op kidnerachtig gedrag hebben aangesproken in de verschillende topics hier op algemeen en je hebt nog steeds geen ban.

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 18:42

oja, moet ik ook nog ff zeggen.

Iedereen heeeft mensen die hij niet mag maar ajb geen 2 groepen want dat is echt NIET leuk.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41658
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 18:43

Uit de FAQ:
"Beheerders en forum moderators hebben het recht om ieder bericht dat geen zinvolle bijdrage levert te blokkeren of te verwijderen."

Zo'n regelement achtig iets moet er inderdaad nog een keer komen maar ja, eerst de belangrijkere dingen..

BTW PJ, ben wel benieuwd wat dan Puck's kijk op het hele verhaal is...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 18:43

ik heb geen groepje, ik haat groepjesmensen want die kunnen niks alleen!!!!!!!!! i rule haha en nimber i still Lovers you

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 19:53

Hey bart,lol,gewoon een <b>BOKT WET</b> openen,met de straffen die erop staan (mijn idee!)
Tong uitsteken *LOL* *LOL*

Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 20:10

Tjeeesss. Doe es ff niet zo kinderachtig met zn allen.
Ik vind dat bart zich nie zo druk moet maken (slecht voor je bloeddruk hoor!)
En dat het IP bannen van puck veel te ver gaat.
Ze zet toch geen rare dingen op het forum ofzo
Verward
Vreemd...

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-01 20:14

PJ je zuigt! alle energie bij mensen vandaan. Hoe komt dat toch? heb je te weinig aandacht in je omgeving omdat 1 ieder je een vervelende jongen vind? Of heb je ergens gefrustreerde gevoelens over?

vertel me even. Ik hoor het graag.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 20:22

neen ik zuig niet want ik ben geen homo ! haha wat raar toch dat er veel mensen mij zo een leuk joch vinden en jij niet haha, ach de echte internetvrienden weeten hoe ik in elkaar zit en dat weet jij niet, dus basje wees maar stil alles komt goed

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 20:35

pj wat prima bedoel met zuigt is dat jij sucks!
zoek maar op in het woordenboek

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 20:36

pj bedoelde het niet zo, wat jij weer niet begrijpt Clown
Trouwens...ken wel iemand die ergers is als pj Schijnheilig }>
Maar je wil zeker vriendjes met brat worden he

_________________
iessie en tootjooh is love

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: [**] op 2001-10-03 20:37 ]</font>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 20:38

fonnie snapt hem, hij is dubbelzinnig bedoelt sunnieboy

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 20:40

Het is Sundancer ja Boos!

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 20:44

Na Regen komt zonneschijn.....
ik vind het wel stom dat er zoveel topics over 1 ding gaan, ik vind het ook goed als puck blijft....regels zijn regels

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-01 21:08

als je als enige internet vrienden hebt, tja dan snap ik het wel ja......mij maakt het niet uit of 'alles nog goed komt' met je.

Maar wordt je nooit moe van jezelf? Dat je in de spiegel kijkt en moet zuchten?

gr,
bas

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-01 21:11

Maar ik kan het me wel voorstellen hoor, want en je komt uit belgie en je bent 16, dus is het altijd wat zwaarder in je pubertijd.

wordt je op school niet veel gepest?

gr,
bas

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 21:13

neen weeral moet ik jou teleurstellen, ik word niet gepest. denk toch dat jij een beetje weinig mensenkennis hebt

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-01 21:15

tja ben niet god. kan je alleen beoordelen op hoe je hier bent. misschien ben je op school wel een muurbloempje. in iedergeval ben je hier erg storend en vervelend manneke. Maar das misschien alleen mijn mening hoor. voor de rest zal je best wel ontzettend leuk en aardig zijn. (met aardige mensen kan je dijken bouwen!!)

gr,
bas

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 21:15

Pffff....
Stelletje etters! Moeten jullie nu perse herrieen?
Relax toch gewoon en als jullie elkaar niet aardig vinden, dan reageer je toch niet op elkaar.

En verder ga ik mij hier niet mee bemoeien, want anders krijg ik ook herrie en dat vind ik niet leuk, want ik vind iedereen lief Lovers Knipoog Schijnheilig

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-01 21:17

jeetje assie wat heb je een berg foto's!!

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 21:24

hoezo off topic? sorry, one liner

Lunatic

Berichten: 737
Geregistreerd: 01-06-01
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-01 01:38

Met name voor mensen als: PJ, Malle Babbe, Steef, PhiaBink, Fonnie, Runningkawa die hier een discussie op gang houden die allang gesloten hoort te zijn.
Lees mijn preek even onder Puck's topic 'Mijn kant van het verhaal' en "HEB UW NAASTEN LIEF"!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-01 09:52

Bart, ik vind dat je bepaalde dingen beter aan de verstandigheid en de verantwoordelijkheid van de mensen zelf kunt overlaten. Ik denk dat als je je erin mengt de boel eerder verergert als ik de resultaten zo bekijk. Je hangt soms zo de schoolmeester uit, dat heb je ook bij mij gedaan, dat sommige mensen zich geroepen voelen om de kont tegen de kribbe te gooien. Soms kunnen mensen het onderling beter zelf oplossen en afhandelen. Het enige wat jij doet is de boel verergeren. Ik zou eens een keertje afwachten en bekijken wat er gebeurt als je je niet bemoeit in een dergelijke situatie. Hoe komt het trouwens dat mensen denken dat jij selectief bent in het "corrigeren" van personen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-01 11:09

sorry lunatic
zulke rare dingen heb ik niet geschreven hoor.
Ik weet dat jij het niet vaak met me eens bent maar dat staat hier niet ter discussie.
Ik ben alleen maar voor een goed regelement zodat er achteraf niet gezeurd hoefd te worden.
Of het nu over puck of over andere gaat kan me niet eens schelen.
Ik heb me alleen niet geergerd aan puck, dat mag ik toch zeker wel zeggen. Want van die schijnheilige mensen die alleen maar op de chat zitten te klagen hou ik ook niet van.
Puck was tenminste recht door zee. Zoals meerdere hier die dan de wind van voren krijgen. Maar je hoort me niet zeggen dat ik vind dat Bart het verkeerd gedaan heeft omdat ik niet weet wat wat er in de PB's is gezegt.
Als Bart mij nu schrijft dat ik op moet houden en ander een ip ban krijg is het verder mijn keus wat ik daar mee doe. Maar als het in een regelement of zoals iemand schreef de bokt wet (leuke naam) dan kan er gewoon niet over gezeurd worden.

en verder is een discussie opgang houden toch ook de bedoeling van een forum want anders worden er zo weinig berichten getypt.