Uitzendbureau update en ik voel me al wat beter :)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-01 18:02

Vandaag dus naar Manpower geweest om eens uit te zoeken wat ze leipen te stinkmoddern nou. Ze hadden dus geen flauw idee op welke vacature Hans voor mij had gereageerd. Toen vonden ze het toch in z'n postbakje (zucht... Frusty ) Gebeld, en dat bedrijf zei dat ze nog bezig waren om te kijken of het intern opgelost kon worden (sjongejonge dat zijn ze al 2 weken aan het doen) Maandag bellen ze terug.
's Middags in ieder geval belde MF, en die hadden een hele leuke baan... parttime, 25 uur pw (halve dagen dus... = lekker tijd voor Waldo!) bij een jong bedriif in promotiewerk, hier in Ede, als receptioniste/telefoniste. Of me dat wat leek Haha! Jazeker!!! Dus zal ze mn CV doorfaxen. Of ik verstand had van word en Excel (word wel, over excel heb ik maar gebluft en direcht een Davilex cursus excel gekockt vanmiddag *LOL* ) DUIM DUIM DUIM... dat zou echt geweldig zijn. Als ze nu maar een tijdelijk iemand willen.... Scheve mond\

Verder vanmiddag even koffie wezen drinken bij een cafe waar mn vriendin werkt, en wezen mesten op stal (wel balen, mn rug overbelast want ze hadden een nieuwe greep die wat zwaarder is.. auwauwau) Niet gereden,want Iwaldo's kiezen moesten bijgevijld worden en dan moet ie verdoofd worden (gelukjkig dat onze tandarts niet zo met de Bosch schuurmachine in mijn mond gaat zeg.. gats)
Wat een stinkmodder weer verder he. Maargoed, ik voel me iig beter, heb maar tot half 10 uitgeslapen Knipoog
Bedankt voor jullie opbeurende berichtjes (vooral Maarten had goed door hoe ik me voelde hehe..) Haha!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Laura op 2001-10-02 18:03 ]</font>