Storm.... bang...???

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Irritant

Berichten: 7623
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 00:33

Als ik in mijn bed lig, hoor ik super hard de wind en dan vind ik dat best wel eng Scheve mond
Net stond ik buiten mensen uit te zwaaien die op bezoek waren geweest vanwege de verjaardag van mijn zusje, het waaide zo hard dat ik er bijna bang van werd...

Van mij mag het wel ophouden hoor, ik heb morgen een optreden en ik wordt niet graag van het podium gewaaid Clown

Annem84

Berichten: 3049
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 00:36

ik vind dat juist prachtig storm lekker spannend. onweer vind ik ook altijd zo mooi. klinkt heel stom maar vroeger wilde ik altijd stormchaser worden dat zijn die mensen die in amerika achter tornado's aan rijden echt prachtig. ik vind dat juist facinerend
maar ik kan het ook wel begrijpen hoor dat je het eng vind hoor. die wind maakt echt enge geluiden als ie langs je huis raast.

Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 00:39

Heb er geen schirk van ofzo alle op dit moment toch niet Tong uitsteken
maar moet hier seves een deur open waaien of een harde slag komen geloof me dat ik me zal verschrikken op dit moment waaid het wel heel hard buiten de deuren trillen hier gans rammen biberen en wat een lawaai daar buiten Scheve mond Er staan hier ook veel oude eiken (zijn er al veel om gewaaid maar tot nu toe altijd maar in een wei ofzo ) en het einge wat ik wel echt eng vind is dat als ik op mijn kamer door het raam kijk daar staat een latarenpaal en die wil nu wel eens heel vies heen en weer bewegen moet er niet aan denken dat die ineens omvalt en mijn kamer binne komt als ik ziet teslapen!!! Bloos! dan zit ik daar wel schoon... maja tot nu toe is hij 16 jaar nog mooi blijven staan dus verwacht dat hij dat nu ook wel zal doen Knipoog

Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 00:42

bang..nee maar net schrok ik me helemaal dood toen ik op zolder was en echt een keiharde klap oid hoorde Scheve mond
ik vrees wel voor mn arme fietsje die op dit moment buiten staan Huilen Tong uitsteken

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 00:48

Nou ik vond storm nooit zo erg totdat we vorig jaar een schoorsteenbrand kregen dankzij de storm.
Nu vind ik het best wel eng, vandaag was het dan ook niet echt lekker warm in huis (we hebben een houtkachel).
Onweer vind ik ook eng, al moet ik er wel bij zeggen door ik vorig jaar door een onweersbui naar de paarden ging omdat mijn verzorgpaard aan het bevallen was.
En ik juist voor die bevalling een week op stal had geslapen, maar nu toevallig thuis was.

Vanes

Berichten: 3164
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 10:09

Ik ben niet bang voor stormen maar ik vindt ze wel erg vervelend.
Net zoals de vorige keer ligt de schutting er dus weer uit, de buurman had hem de vorige keer echt stevig gemaakt maar dat heeft dus niet geholpen.
Gisteren rijden we over de dijk enkhuizen-lelystad nou dat was geen pretje hoor je werd alle kanten op geschut.

Lavita330
Berichten: 4509
Geregistreerd: 02-07-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 10:22

De vorige keer toen het stormde was ons muurtje in de tuin afgebrokkelt. Verward

Ineke2

Berichten: 33120
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 10:26

Tartuffo schreef:
Het stormt vreselijk, en ik wordt dan altijd bang... ben ik dan de enige???

Bij de vorige storm ging onze schutting finaal om, er staat nog geen nieuwe anders zat ik nu alleen maar naar buiten te kijken of ie nog staat.... Verward

Het liefst kruip ik nu onder de wol en kom er tot de storm gaat liggen niet meer onder vandaan.... Haha!

Je bent niet de enige Ik kon niet slapen...ging pas om 2 uur naar bed vanacht, toen was ik zó moe dat ik wel moest slapen...

Amberto

Berichten: 1593
Geregistreerd: 28-01-04
Woonplaats: Haarlem!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 12:31

Ik was wel altijd bang voor storm en onweer, maar sinds een jaar of 5/6 niet meer... Was aan het zeilen en toen kwam er een windhoos of weet ik veel wat het was. We zaten midden op t open water, de lucht was gitzwart en het bizarste van alles was dat alle boten voor de wind voeren, waar ze ook vandaan komen. Ik was toen zo onder de indruk van alles... Die lucht, die zeilboten, de bliksem die insloeg in de KPN toren en alles even groen verlichtte, dat ik gewoon geen tijd had om bang te zijn! We hebben toen keurig ergens aangelegd en gewacht tot het over was en sindsdien ben ik niet meer bang... wel een beetje gek... maja... :s Het was echt een ervaring!

Tartuffo

Berichten: 1630
Geregistreerd: 30-06-03
Woonplaats: Hier aan de kust....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-04 13:44

Fijn om de verschillende meningen te lezen.... ik vind het altijd zo erg dat je je hele huis tekeer hoort gaan pffff alles kraakt, piept, schommelt... vreselijk.
Ben wel met die storm in slaap gevallen... heb geslapen als een os... dus dat is wel weer lekker.

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 13:45

Ik hou er ook niet van... maar bang, nee dat ben ik niet.
Gister waaide ik bijna van mijn fietsje op weg naar mijn werk(restaurant). En op het werk, was de toestand van de dak van de sérre erg kritiek. Ik hoop dat die dak er nog op zit Scheve mond