Begravenis Juliana...wel of geen paarden?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 23:58

Paarden komen toch van de Koninklijke stallen. Iig, iemand die ik ken, daar de broer van (omslachtig Tong uitsteken ) die werkt daar, en die moet de paarden van hun trainen, zodat ze aan alles gewent raken.
Lijkt me niet dat ze dat doen, om dan vervolgens particulieren paarden te gebruiken.

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 00:10

Ethelate schreef:
Paarden komen toch van de Koninklijke stallen. Iig, iemand die ik ken, daar de broer van (omslachtig Tong uitsteken ) die werkt daar, en die moet de paarden van hun trainen, zodat ze aan alles gewent raken.
Lijkt me niet dat ze dat doen, om dan vervolgens particulieren paarden te gebruiken.


Paarden voor de koest zijn van de Kon. Stallen. Die paarden gaan elke dag voor een koets de stad door in Den Haag. Paarden die verder meelopen zijn van Politie en partikulieren. Die paarden lopen ook mee met Prinsjesdag. Het personeel van de Kon. Stallen zijn nu in flinke stress. Mijn oude instrukteur woont nu in Belgie en hij heeft ook meegelopen met de begravenis van Claus, dus zal hij nu ook moeten komen.

Anne_GTI

Berichten: 18200
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 00:22

Tuurlijk moeten er paarden bij. Rhino heerst ieder jaar wel ergens, dan zou er geen enkel concours/keuring kunnen worden georganiseerd. Gewoon goed je hygiene in acht nemen en zelf natuurlijk niet op besmette plaatsen het gevaar op gaan zoeken. (niet alleen mbt rhino maar ook dingen als droes etc.)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 02:59

Volgens mij is het niet zo dat heel Nederland plat ligt, maar dat er gewoon in de regio Amsterdam wat voorzichtig gedaan wordt. Met name door de mensen van de bereden politie aldaar, die zijn zeer voorzichtig. De besmetting die daar is geconstateerd is van 11 dagen geleden, dat is dus al een flink stuk van de incubatie tijd die al verstreken is. Als er bij het verstrijken van de incubatietijd geen nieuwe gevallen bekend worden, dan is er geen sprake van een soort epidemie in een regio of wat dan ook.
Het zal er waarschijnlijk op neer komen dat de begrafenis met paarden zal plaatsvinden, maar dan zonder die van de politie Amsterdam-Amstelland, die blijven logischerwijs veilig thuis.
Het hangt er maar van af wat Juliana zelf wilde met haar begrafenis, dat merken wij vanzelf wel.

Mayo, de Amsterdamse Manege is een manege die niks te maken heeft met de bereden politie in Amsterdam. Deze rhino besmetting was op de stal van de bereden politie en niƩt op de Amsterdamse Manege (voordat mensen daar hun fantasie op uit gaan leven).