Orlando Bloom nieuwe James Bond???

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 00:13

Antoinette"]
[quote="Kayla"][quote="DeesDeBest schreef:
Ben ook blij dat ie eruit is. Ik werd zijn karakter een beetje (erg) zat. Xzo uitgekauwd door de writers. Erg jammer.


Ach ja hij is een keer of 8 dood geweest en het werd op den duur wel een beetje flauw Haha! . Maar opzich maakt zijn hoofd een hoop goed Pling .
[/quote]

Ow, ja acteren kan hij wel hoor!
Inderdaad was zijn rol de leukste niet meer, maar toch mis ik hem wel (een beetje)

Al is die nieuwe baas, Jason Dean ook wel errug leuk Vingers aflikken *LOL*

Okee ik ga offline...
[/quote]
Mja, in Charmed wel een beetje... Af en toe is het toch wel wat flauw aan het worden... Maar goed, off-topic

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 00:24

Antoinette schreef:
]
Ow, ja acteren kan hij wel hoor!
Inderdaad was zijn rol de leukste niet meer, maar toch mis ik hem wel (een beetje)
Al is die nieuwe baas, Jason Dean ook wel errug leuk Vingers aflikken *LOL*


Is dat die nieuwe vriend van Phoebe?

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 00:25

Ja, da's de nieuwe vriend van Phoebe

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 01:19

Kayla"]
[quote="Antoinette schreef:
]
Ow, ja acteren kan hij wel hoor!
Inderdaad was zijn rol de leukste niet meer, maar toch mis ik hem wel (een beetje)
Al is die nieuwe baas, Jason Dean ook wel errug leuk Vingers aflikken *LOL*


Is dat die nieuwe vriend van Phoebe?
[/quote]

*LOL*

Sabine

Berichten: 5823
Geregistreerd: 15-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 11:35

Orlando is errrug leuk...maar k zie zelf liever idd. Julian mc mahon of die euh..hoe heet ie ookalweer Knipoog
Die uit 102 Dalmatiers.

Of Johnny Depp Tong uitsteken Die zal Bond een heel nieuw leven inblazen Knipoog

KeeK

Berichten: 3748
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: Huis ter Heide

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 11:46

lis schreef:
Ik wil Robbie W. als nieuwe James Bond Verdrietig
Ik ook Verdrietig

Robbie is gewoon dé perfecte Bond

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 13:46

Orlando mag van mij nog wel 10 jaar wachten tot hij Bond word. vind hem nog iets jong ervoor.
Robbie vind ik neits, het is een super goede entertainer maar laat hem alsjeblieft muziek maken daar is hij goed in en als hij bond word doet hij dat een stuk minder.
Die man uit charmed lijkt me idd ook een geschikte kandidaat, dat engelse accent moet hem toch wel lukken

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 13:51

Doet Pierce B. het dan niet meer? Ik vind hem namelijk een steengoede Bond, is zelfs in de laatste film weer beter dan de vorige. t Moet m.i. ook wel BRITS blijven, zeker dat accent en dat is zo moeilijk na te apen, daar moet je m.i. echt wel een native Brit voor zijn.
Dus ajb géén Orlando *gruwelt* iedereen moet met z'n tengels van Bond afblijven Haha!

Amberto

Berichten: 1593
Geregistreerd: 28-01-04
Woonplaats: Haarlem!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 14:55

EEEEEK!!!! Die Ioen lijkt op mn ex vriendje!!! Das even schrikken (foto's op zn site, die hier staan is hij knapper op) Naja... wel een verschilletje... mn exje had donkerroodbruin haar Haha! *sorry, moest het even kwijt*

Malabarista

Berichten: 1799
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: El Paso

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 15:06

Gelukkig zijn wij niet degene die beslissen wie de nieuwe James Bond wordt.

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 17:25

Malabarista schreef:
Gelukkig zijn wij niet degene die beslissen wie de nieuwe James Bond wordt.


Ja precies, het zijn wel erg uiteenlopende meningen Haha!

Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 17:50

Pff. als die hard 007 fan zeg ik eigenlijk dat ze de hele zooi moeten afkappen.

Bond heeft in mijn ogen zijn tijd gehad.
De films stellen eigenlijk niet veel meer voor dan een doorsnee actie film.
De laatse film begon echt toppie maar viel zo enorm in het water bij die parachute/surf scene om dan nog maar te zwijgen van het vliegtuig wat al brandend in de lucht blijft. Dat ding vloog zeker op water ipv kerosine Verward

De tijd van Sean Connery was het beste, niet vanwege Sean maar vanwege het spionage sfeertje wat er hing. Daarnaast werden er ook veel minder kogels afgevuurd en werd er nog wel eens eentje aan de haaien gevoerd Haha! .
Gewoon nostalgie, vooral die oude Bond wagens. Maar gelukkig rijd 007 tegenwoordig weer in een Aston Martin OK dan!

Blackje
Berichten: 7118
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: In de wolken..........

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 18:06

Laui! schreef:
Doet Pierce B. het dan niet meer? Ik vind hem namelijk een steengoede Bond, is zelfs in de laatste film weer beter dan de vorige. t Moet m.i. ook wel BRITS blijven, zeker dat accent en dat is zo moeilijk na te apen, daar moet je m.i. echt wel een native Brit voor zijn.
Dus ajb géén Orlando *gruwelt* iedereen moet met z'n tengels van Bond afblijven Haha!


ja vind ik ook!
ik geloof dat pierce ermee stopt idd. erug jammer!!! Verdrietig

Leo

Berichten: 50127
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 18:15

Oewh Orlando??? Bloos!

Nee please Lips are sealed Ik háát JB, en Orlando is daar veels te leuk voor Verdrietig

Kimble

Berichten: 5604
Geregistreerd: 28-04-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 19:38

Cowgirl schreef:
Pff. als die hard 007 fan zeg ik eigenlijk dat ze de hele zooi moeten afkappen.

Bond heeft in mijn ogen zijn tijd gehad.
De films stellen eigenlijk niet veel meer voor dan een doorsnee actie film.
De laatse film begon echt toppie maar viel zo enorm in het water bij die parachute/surf scene om dan nog maar te zwijgen van het vliegtuig wat al brandend in de lucht blijft. Dat ding vloog zeker op water ipv kerosine Verward

De tijd van Sean Connery was het beste, niet vanwege Sean maar vanwege het spionage sfeertje wat er hing. Daarnaast werden er ook veel minder kogels afgevuurd en werd er nog wel eens eentje aan de haaien gevoerd Haha! .
Gewoon nostalgie, vooral die oude Bond wagens. Maar gelukkig rijd 007 tegenwoordig weer in een Aston Martin OK dan!


Ben het helemaal met je eens, Bond heeft z'n beste tijd gehad en Sean is en blijft de beste.
Maar toch zou ik Orlando graag een keertje als Bond willen zien Tong uitsteken

Malabarista

Berichten: 1799
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: El Paso

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 23:02

Mijn broertje wist me net te vertellen dat Orlando Bloom de nieuwe James Bond wordt. Was op het MTV News Haha! .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 23:12

vamp schreef:
ik dacht dat ze daar heel graag HUGH Grand ( oid) voor wilden hebben??
vind ik persoonlijk iets leuker dan Orlabndo...

ik hoop het

lies

Berichten: 9627
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 23:15

Malabarista schreef:
Mijn broertje wist me net te vertellen dat Orlando Bloom de nieuwe James Bond wordt. Was op het MTV News Haha! .


Echt? Toch een vreemde keuze hoor.
De makers willen kennelijk scoren bij de jonkies. De JB-fans zullen massaal afhaken denk ik.

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 23:20

Blackje"]
[quote="Laui! schreef:
Doet Pierce B. het dan niet meer? Ik vind hem namelijk een steengoede Bond, is zelfs in de laatste film weer beter dan de vorige. t Moet m.i. ook wel BRITS blijven, zeker dat accent en dat is zo moeilijk na te apen, daar moet je m.i. echt wel een native Brit voor zijn.
ja vind ik ook!
ik geloof dat pierce ermee stopt idd. erug jammer!!! Verdrietig
[/quote]

Misschien is het handig om het héle topic te lezen. Scheve mond Er is nl. al meerdere malen aangegeven dat Pierce nog wel wilde, maar de producers niet meer.

Kimble

Berichten: 5604
Geregistreerd: 28-04-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 23:54

Hij doet de aankomende James Bond film (komt in 2007 ofzo) toch nog wel en daarna gaat hij er toch mee stoppen???

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 00:02

Nope. Teneerste hij stopt er niet mee, hij mag gewoon niet meer.
Op pagina 2 staat te lezen
rtl schreef:
Volgens insiders kan Pierce Brosnan uitkijken naar een nieuw baantje. De producenten schijnen hem gedumpt te hebben als James Bond, omdat hij met zijn 50 jaar te oud zou zijn om de superspion te spelen. De Ierse acteur, die vier Bond-films op zijn conto heeft staan, wilde nog een vijfde film doen. Studiobazen zien echter liever een nieuw gezicht voor de 22e Bond-film, die begin 2005 in productie zal gaan. Tot namen die in de wandelgangen gevallen zijn, behoren Colin Farrell, Jude Law, Hugh Jackman, Christian Bale en Orlando Bloom.

Kimble

Berichten: 5604
Geregistreerd: 28-04-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 00:07

Jeetje hebben ze Pierce zomaar gedumpt. Beetje raar en ook best wel jammer!

Blackje
Berichten: 7118
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: In de wolken..........

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 14:08

DeesDeBest"]
[quote="Blackje"][quote="Laui! schreef:
Doet Pierce B. het dan niet meer? Ik vind hem namelijk een steengoede Bond, is zelfs in de laatste film weer beter dan de vorige. t Moet m.i. ook wel BRITS blijven, zeker dat accent en dat is zo moeilijk na te apen, daar moet je m.i. echt wel een native Brit voor zijn.
ja vind ik ook!
ik geloof dat pierce ermee stopt idd. erug jammer!!! Verdrietig
[/quote]

Misschien is het handig om het héle topic te lezen. Scheve mond Er is nl. al meerdere malen aangegeven dat Pierce nog wel wilde, maar de producers niet meer.
[/quote]

ik heb het allemaal gelezen hoor! en ik zei ook niet dat hij stopte omdat hij niet meer wilde! Ik weet hoe het in elkaar zit.
maar goed blijft jammer dat hij het niet meer doet!

petraaken

Berichten: 44205
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 14:33

nee niet Orlando als 007. Tjonge veel te jong daarvoor. tja Cole zou er wel voor door kunnen gaan maar alleen ook als hij dat engelse accent perfect kan nabootsen.

Suzanne F.

Berichten: 49214
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-04 15:02

Wie kan het officieel bevestigen????

Ik ga meteen naar de bios als ie uit is!! Tong uitsteken