was vandaag jarig!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-01 22:32

werd vanochtend toegezongen(nou ja alleen mijn moeder de rest zingt niet he das niet mannelijk! Haha! ).
ik kreeg allereerst een echte grote verjaardags slobber van de hond bram Kwijl Kwijl *LOL* ,en van mijn broer en zijn vriendin de cd van robbie williams! *LOL* verder van mijn ouders een giga hobbelpaard,hij staat in de bart smit Party!! nee niet om op te rijden maar ter deco in mijn kamer! Pling
verder van mijn ouders rijlessen gehad en morgen om 3 uur 1e les in alkmaar!!
en we zijn nog vorig weekend naar divoza geweest en flink lopen shoppen Tong uitsteken heb ik al een berichtje van neergezet,dus ben weer flink verwend,allen staan al die mooie divoza spullen nog hier thuis want moet ze laten staan tot zaterdag voor de familie./visite Frusty zulke mooie spullen,ggrr wil niet wachten!nou js ksn op het momnent toch niet rijden.

verder nog getrakteerd op mijn werk en heb van alle medewerkers een heel leuk plantje in met een hondenbeeldje ervoor gehad,really cute! Lovers
en toen kwam er ook nog eens een hele leuke jongen het gebak brengen dus het was een leuke dag vandaag *LOL*

voel me toch niet anders hoor,jullie hoeven nu niet U te zeggen hoor Haha!

groetjes n

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-01 23:21

leuk zo'n verjaardag. Ik woon alleen en krijg dus 's ochtends helemaal niets. maar das niet zo erg hoor.

Nog van harte gefeliciteerd

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-01 17:21

bedankt!ah wat sneu maar goed dat je hier zoveel fans en vrienden hebt! Haha!