maandag word ik geopereerd !!!![borstverkleining]

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Margee

Berichten: 5711
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 14:47

Ik denk ook dat wij door ons paardrijden eerder last hebben van onze voorgevel. Het ziet er niet uit, dat gehobbel maar het is in de eerste plaats ook pijnlijk. En dan heb ik het dus nog niet over de snijdende schouderbandjes en de altijd te slappe sport bh's.
Ik heb hele strakke sport bh's aan maar dat heeft als nadeel dat het broeit en daardoor krijg je jeuk en nu dus een schimmelinfectie.

Inderdaad is het niet eerlijk dat de 1 teveel heeft en de ander te weinig. Er zou een ruilbank voor moeten zijn!!!!

Hoe zou het met de patient gaan?!

maudy

Berichten: 1309
Geregistreerd: 04-11-02
Woonplaats: Akersloot

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 17:18

Suusje83 schreef:
Er bestaat ook nog G/H en zelfs I.



In Alkmaar zit een winkeltje, die heeft bh's t/m K.

Even een vraagje voor degene die een borstverkleining hebben gehad: Hebben jullie ooit negatieve reacties gehad?

Yessy

Berichten: 23025
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 17:38

maat K....dat is dus 10 maten groter dan dat ik heb Tong uitsteken

maudy

Berichten: 1309
Geregistreerd: 04-11-02
Woonplaats: Akersloot

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 17:39

ja dat zou wel kunnen. Haha! Ze hebben een witte kanten bh (maatje K) in de etalage hangen, maar dat is groooot!

'k heb trouwens even gekeken, ze gaan t/m 130 cm omtrek.

verootjoo
Berichten: 35641
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 17:53

Technoboy schreef:
Citaat:
ga ff lekker buitenspelen! domme opmerkingen.


ik begrijp hier echt niks van hoor.

laat maar..

kwordt niet gewaardeerd hiero. stel gewoon een vraag, en andere mensen gaan weer onaardig antwoorden. heel vreemd.


Het is niet zozeer de vraag die je stelt, maar je doet het niet zo tactisch. Zo als zovaak Schijnheilig Je komt een beetje bot over. Als iemand haar borsten wil verkleinen, doet ze dat heus niet om dat het leuk is, maar omdat ze er last van heeft, dus dan zal het wel veel gewicht zijn, dus een grote maat cup. Maakt het dan uit om precies te weten welke cup?

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 18:29

Negatieve reacties? Neuj, heb het eigenlijk vrij stil gehouden tot nadat ik geopereerd was en daarna had toch niemand het door, dus waarom vertellen? Haha!

Manzano, mijn littekens zijn nog heel erg aan het werken, er zit een beetje beurs gevoel in en wanneer een beugelbh helemaal mooi aansluit gaan de littekens aan de onderkant irriteren, daarom neem ik ze iets ruim. Ik ben ook nog niet zo heel lang geleden geopereerd.

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37242
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 19:23

Ik heb nooit negatoeve reacties gehad. Ik moest het wel van te voren aan mijn baas melden omdat ik er een tijdje tussenuit zou zijn, dat was wel even moeilijk (ik werkte er net een maand toen ik de oproep kreeg).

En eigenlijk iedereen die ik sprak kon het voorstellen dat ik het had laten doen.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 21:08

pmarena"]
ik neem aan dat 40 kilo afvallen toch ook al zeker 2 cupmaten scheelt ? Lachen
[/quote]

[quote="griebels schreef:
De reden is dat mensen die afvallen, ook kleinere borsten krijgen. En dan is vaak een borstverkleining niet meer nodig.


Dat hoeft niet altijd. Als je afvalt, verlies je vetweefsel. Klierweefsel en huid verdwijnen niet. Als je 5 kg afvalt, dan kan het idd zijn dat je van C naar B gaat en je borsten daarbij stevig blijven. Maar val je (meer dan) 10 kg af, dan kan het heel goed zijn dat je borsten enorm gaan hangen (of nog meer dan ze al deden). Dat klierweefsel en die huid moeten toch ergens naartoe --> naar beneden dus, volgens de wet van de zwaartekracht. En dan is een borstverkleining vaak nog steeds gewenst.

Wat negatieve reacties betreft: vooral kerels kunnen soms enorm lomp uit de hoek komen als ze een vrouw met grote borsten zien. Maak je als 'geopereerde vrouw' op zo'n moment een opmerking als: 'Je zult het maar mee moeten sjouwen, en IK kan het weten!', dan zijn ze ineens bloedserieus geïnteresseerd in jouw ervaringen en operatieverhalen. Echt waar! *LOL*

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 21:14

Ik moet soms wel lachen om anderen die helemaal niet weten dat ik geopereerd ben (ik had altijd alles goed verborgen) Ik krijg nu jaloerse reacties met dat ze zo graag mijn maatje zouden willen Tong uitsteken Tsja... 75C is de perfecte maat Tong uitsteken

pmarena

Berichten: 48110
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 21:38

Dat heb ik ook Tong uitsteken

Soms vind ik het al zat eerlijk gezegd Bloos

Het valt me wel op dat het toch een beetje een wat lastigere maat is trouwens.... van 80C en groter hangen er altijd zat BH's , maar 75C is dan weer zoeken...

En om dan toch 80 te nemen dat werkt ook weer niet ,
alsje veel bukt en tilt of tijdens het paardrijden dan gaat dat bandje aan de achterkant steeds hoger op je schouders zitten , is wel ZO irritant Tong uitsteken

Ik wil nog steeds een fijne stevige Sport-BH die ze flink stevig tegen me aan snoert zodat er helemaal geen beweging meer in zit tijden het rijden , end at het dan ook nog comforatbel ,elastisch en zacht aanvoelt.

Dus goed strak tegen je aan , meer geen schurende bandjes of baleintjes die in je oksels prikken , of zijstukjes die zo hoog onder je oksel zitten dat DAT weer gaat schuren...

Geen idee of iets aan deze eisen voldoet *LOL*

Al bij het zien van sport-Bh's zieik voor 1 of meer punten dat dat model al afvalt , alleen de hele dure zien er uit alsof ze misschien voldoen aan die eisen. Maarja als het voor die prijs TOCH tegenvalt.. Scheve mond

Mijn zus heeft overigens ook giga's , is ook geen charmant BH-tje voor te vinden Bloos

Suusje83

Berichten: 58
Geregistreerd: 27-01-04
Woonplaats: Randstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 21:47

Ik heb ook nooit negatieve reacties gehad. Eigenlijk alleen maar positieve dat ik er zo goed uitzag en dat de boobs nu veel beter bij mijn lichaam passen. Eerst kwamen de boobs binnen en dan pas ik, nu kom ik gewoon in 1 geheel binnen . Behalve als ik dan achteruit binnen zou komen, dan zou het achterwerk misschien nog een klein voorsprongetje hebben Haha! .

Ik heb trouwens een 80C overgehouden, maar soms is dat ook lastig vinden hoor! Bij hunkemuller heb ik best vaak dat ik misgrijp, dan is er alleen a/b cup en die pas ik echt niet. En dan moet ik ook nog brede beugels hebben want in de smalle passen mijn boobs echt niet.. heb brede basis.. dus voor mij is het nog steeds goed zoeken en vooral: passen. Maaaaaaaar ze hebben in deze maat wel veeeeeeeel leukere en charmantere modelletjes .

Pasha

Berichten: 7111
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Winterswijk/ harreveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 22:25

Margee schreef:

Inderdaad is het niet eerlijk dat de 1 teveel heeft en de ander te weinig. Er zou een ruilbank voor moeten zijn!!!!

Hoe zou het met de patient gaan?!


Oohh echt dan zal ik een Super groot gat in de lucht springen

Ik heb namenlijk dus nog helemaal helemaal niks.. Verdrietig
kan er dagen om huilen maarja dat heeft ook geen zin he...

Pasha

Berichten: 7111
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Winterswijk/ harreveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 22:26

Ik ben benieuwd moet het met haar gaat Ja

Pasha

Berichten: 7111
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Winterswijk/ harreveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 22:34

Ik vroeg me eigenlijk af he....
Je kan naar de dokter gaan voor borstverkleining omdat je er echt heel last van hebt en dan word het vergoed..

Maar is er zoiets eigenlijk ook voor borstvergroting.. of zien ze dat alleen maar als ietst geestelijks en word en daarom niet vergoed Verward ?

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 22:40

Ik weet wel dat dat zo werkt met 'flaporen'. Als je er gepest mee wordt oid.
Maar dat is een beetje off-topic ..

Heel veel beterschap gewenst!

Suusje83

Berichten: 58
Geregistreerd: 27-01-04
Woonplaats: Randstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 22:47

borstvergroting wordt vaak niet vergoed. Vroeger nog wel om "geestelijke" redenen zegmaar. Tegenwoordig niet meer. Dus als iemand een borstverkleining wilt en naar de huisarts gaat en als reden opgeeft psychische klachten (dus geen lich. klachten) dan krijgt diegene grote kans geen verwijsbrief mee.

Een borstvergroting wordt alleen nog maar vergoed als het om een geboorteafwijkinggaat (geen borstvorming ofsoiets dergelijks), dus...helaas...

Pasha

Berichten: 7111
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Winterswijk/ harreveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 23:02

Suusje83 schreef:
borstvergroting wordt vaak niet vergoed. Vroeger nog wel om "geestelijke" redenen zegmaar. Tegenwoordig niet meer. Dus als iemand een borstverkleining wilt en naar de huisarts gaat en als reden opgeeft psychische klachten (dus geen lich. klachten) dan krijgt diegene grote kans geen verwijsbrief mee.

Een borstvergroting wordt alleen nog maar vergoed als het om een geboorteafwijkinggaat (geen borstvorming ofsoiets dergelijks), dus...helaas...


mzz oke bedantk voor de uitleg..
maar misschien leidt ik daar wel aan.. geen borstvorming Nagelbijten / Gniffelen

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-04 13:29

ik ben alweer thuis !! zie mijn andere topic voor het verslag !!
ennuhhh hartstikke bedankt voor de leuke reacties !!

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-04 13:34

Pmarena, bij de Hema hebben ze een hele goede sportbh! Nr 20 was het geloof ik, niet duur en ik vind hem perfect. Ik voel geen gewiebel tijdens het rijden Haha!

Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-04 13:38

Suusje83 schreef:
borstvergroting wordt vaak niet vergoed. Vroeger nog wel om "geestelijke" redenen zegmaar. Tegenwoordig niet meer. Dus als iemand een borstverkleining wilt en naar de huisarts gaat en als reden opgeeft psychische klachten (dus geen lich. klachten) dan krijgt diegene grote kans geen verwijsbrief mee.

Een borstvergroting wordt alleen nog maar vergoed als het om een geboorteafwijkinggaat (geen borstvorming ofsoiets dergelijks), dus...helaas...


klopt, maar je kan wel een verwijsing krijgen van de huisarts met aanmerking dat het niet word vergoed door het ziekenfonds.

Als je al jaren hier voor bij een psychiater loopt zou je het ook nog vergoed krijgen, maar anders moet je zelf betalen.

Yessy

Berichten: 23025
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-04 15:43

axh ik zou ook nooit een borstvergroting willen....dan maar maatje mini, mensen nemen me maar zoals ik ben, en daar heeft cubmaat weinig me te maken Knipoog

Pasha

Berichten: 7111
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Winterswijk/ harreveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-04 16:44

jaa kee dat is waar, maar stel als je nou helemaal niks hebt..
ja kweetniet maar dan voel ik me ook niet echt vrouw/meisje Schijnheilig

Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-04 19:43

Yessy schreef:
axh ik zou ook nooit een borstvergroting willen....dan maar maatje mini, mensen nemen me maar zoals ik ben, en daar heeft cubmaat weinig me te maken Knipoog


ja jij praat nu misschien voor jezelf, maar er zijn genoeg meiden die zich er voor schamen en die er gerust psychisch soms aan onder door gaan.
Dan kun je wel makkelijk zeggen dat mensen je moeten nemen zoals je bent maar sommige hersentjes werken niet op die manier