Stage lopen (snuffelstage)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Uums

Berichten: 6777
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Het nuchtere noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 17:38

Ik doe een masterstage op een lyceum. Dat noemen ze ook een snuffelstage, maar het mag pas als je vierdejaars student bent aan de universiteit. Het is echt even heel wat anders dan in de bieb zitten en stof leren om werkstukken op te baseren!

ikjuh

Berichten: 740
Geregistreerd: 27-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 18:50

wij hebben geen stages. het vmbo heeft wel zo'n snuffelstage maar wij niet omdat wij 'havo/vwo' (en die kunnen geen weekje school missen) zijn. slaat ook nergens op lijkt mij hardstikke leuk om stage te lopen.

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 19:59

Ik doe ook vwo hoor... vwo 5 nog wel Knipoog

het is dan wel beroepsorienterend natuurlijk, maar ik had er eigelijk een beetje scheit aan dat mn mentor mijn stageplaats niet zo geslaagd vond voor een vwo opleiding Tong uitsteken

collendoorn

Berichten: 2723
Geregistreerd: 04-04-02
Woonplaats: noord-holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-04 20:22

haha dat gezeik altijd he met stages:D haha
Ik heb vandaag weer een leuke dag gehad alleen wel zwaaar hoor!!

Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 20:39

Vorig jaar (3 VMBO) heb ik 1 week, dus 5 dagen, bij een bloembinderij gelopen waar ik nu dus weer loop. Het 1e halfjaar van 4 VMBO heb ik bij een andere bloemenwinkel gelopen, ik noem geen namen maar het was er verschrikkelijk!!! ze gebruikte me daar echt letterlijk voor slaafje. Dus daar ben ik ook vervroegd weg gegaan wat eigenlijk officieel niet mocht. Nu loop ik dus elke woensdag weer bij die 1e stage het is er wel stukken beter, maar wel erg lange dagen. Van 9 tot 6 dus ik ben ook altijd woensdagavond bek en bek af en de rest van de week ben ik gewoon ontzettend moe omdat ik de dagen erna er vroeg uit moet dus dan moet ik altijd in eht weekend weer even bijkomen Lachen