Peking Express

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 00:12

Hanneke_S schreef:
Dan heb je gewonnen, maar wat voor reis heb je dan gehad vraag ik me af...
Dat is ook hetgeen wat wij al zeiden toen we naar het programma keken.

De duikers hebben echt de landen ervaren. Alsik eerlijk moet zijn lijkt mij ook dat zij veel meer plezier hebben gehad en genoten van het land de afgelopen dagen dan dat stel wat nu als eerste aan was gekomen.


Vanes

Berichten: 3164
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 09:37

Echt de stel uit wassenaar wat een stelletje $%#$, die mogen van mij snel verliezen.
Wat een eikel ook dat hij met die vrachtwagen zo naar beneden kleterde.
En idd die duikers die genieten er echt van, heerlijk toch ik hoop dat die ver komen.

EstherSi

Berichten: 942
Geregistreerd: 10-10-03
Woonplaats: Sint Pancras

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 10:06

ik volg het ook Lachen vind het echt super leuk!
die mensen uit wassenaar mogen van mij direct rechtsomkeert, vind ze heel erg asociaal, maja als je alle luxe gewend bent dan wordt je dat vanzelf wel! het zou je baas zijn Verward

die duikers vind ik echt geweldig! ze hebben eindelijk een xtje geluk gehad! jitske en elias vind ik ook goed! die hebben tenminste die treinreis afgeslagen! That's the spirtit

Farah_

Berichten: 2510
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oudenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 10:17

Die vader en dochter hadden 't wel goed gedaan met die eerste slaapplek Lachen

Ik vind Jitske en Elias wel gaaf! Lachen En die duikers!
Die uit wassenaar zijn idd wel heel asociaal...beetje jammer...Scheve mond

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 10:36

Ik ben voor Jitske en Elias OK dan!

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

Ninaka

Berichten: 1417
Geregistreerd: 03-06-02
Woonplaats: In de buurt van Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 10:56

Vind het ook een erg leuk programma om te kijken.
Expeditie Robinson vond ik nooit zo, maar dit wel.

Reinier en Clarinca krijgen volgende week, volgens de voorstukjes, behoorlijk problemen met de andere koppels, dus dat kan nog leuk worden.
Die duikers hadden echt mazzel met die jachtclub, mocht ook wel na de avond ervoor rauwe zwoerd te hebben gegeten Misselijk

Het valt allemaal wel mee met de zwaartekracht.

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 12:05

Ninaka schreef:
Die duikers hadden echt mazzel met die jachtclub, mocht ook wel na de avond ervoor rauwe zwoerd te hebben gegeten Misselijk


Vond het wel OK dan! hoe ze dat opnamen hoor... Met een big smile op hun gezicht 'bah wat is dit smerig', 'VIES!'.... En die Rus maar denken dat ze het heerlijk vonden... *LOL*

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 12:19

Ik heb beide afleveringen gezien. Ik zou er vorige week nog een topic over plaatsen, maar dacht dat die er vast en zeker al zou zijn. Haha!
Ik vind het een leuk programma om naar te kijken.
Eigenlijk ben ik wel zeer benieuwd naar de uitzending van volgende week, wanneer de twee meiden in aanraking komen met een stel vervelende dronken zuiperds.

essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 12:43

Ik heb nog niet echt een favoriet, hoewel de duikers grappig zijn en ook Jitske en Elias zijn erg ok.
Alleen die Reinier Misselijk , vanaf volgende week begint de rest van de koppels ze een beetje door te krijgen en worden ze gemeden. *LOL*

Enige soms irritante, ik vraag mij regelmatig af waar de camera blijft Verward

Ik ben een gelukkeling.

Loesje

Vanes

Berichten: 3164
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 12:44

Zag net op de peking express website dat clarisa slecht tegen kritiek kan, dus nu maar hopen dat ze volgende week flink worden aangepakt door die anderen.

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 12:55

het viel mij deze keer ook op dat ze niet alle koppels hebben laten zien. Ja die Reinier Misselijk die praat met een aardappel in zijn mond kauwe kak zeg maar.

flettie

Berichten: 8652
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Osterwald (Dld)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 12:55

Ik heb ook nog alletwee de aflevering gezien. Vindt het wel een leuk programma maar dan vooral omdat ik dan lekker kan wegdromen bij die prachtige beelden uit Rusland. Overblijfseltje van mijn studie Haha!
Ooit wil ik ook nog eens zo´n reis maken. Maar dan eerst 1-2 weken Sint Petersburg uit kammen, dan per trein naar Moskou, Moskou 1-2 weken onveilig maken en dan met of de Trans-Siberie-expres naar Vladivostok of de Trans-Mongolie-Express naar Peking
Zucht...... droomt weg en checkt d´r bankrekening nog eens Haha!

Dunla B+12 L1+18, L2+11, M1+19, M2+6

flettie

Berichten: 8652
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Osterwald (Dld)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 12:55

Had trouwens ook best wel willen rondcrossen in de vrachtwagens Haha! Die krengen zijn namelijk praktisch onverwoestbaar

Dunla B+12 L1+18, L2+11, M1+19, M2+6

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 13:32

geen ruzie krijgen met Rusland denk ik zag ze daar vaker in beeld komen die wagens en die geweren en mes bij die zware jongens brrr.

Elise

Berichten: 1987
Geregistreerd: 05-11-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 13:41

Janneke18 schreef:

Elise: Peking en Mongolie.. daar wil ik later echt ook een keer heen!! als ik klaar ben met studeren en veel centjes heb.. lijkt me zoo gaaf!!


Dat is het ook, super gaaf Haha! Ik heb nog lang niet alles gezien en wil zeker weten terug!!
Voor het geld hoef je Mongolie (China valt ook wel mee) niet te laten. het is alleen de vliegreis die duur is, het land zelf echt niet, zeker doen!!!

Schitterend paarden-pensioen-oord in Frankrijk: http://www.equinepensions.com/

Guinni

Berichten: 2714
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: In een hutje op een berg!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 14:28

Ik vind het wel leuk en ga het zeker volgen.
Ik vond Reinier en Klarinca maar een rare manier van reizen hebben... Ze zeiden niet eens bedankt enzo Verward

Trots op mijn held Voltrack, 125 km!!
Wie ben ik
Keep up to date!

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 14:30

Guinni schreef:
Ik vond Reinier en Klarinca maar een rare manier van reizen hebben... Ze zeiden niet eens bedankt enzo Verward


Sterker nog... Ze voeren haast Gestapo-acties op automobilisten uit... Die zou ik dus echt wel a la minute mijn auto uit willen hebben...

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 14:38

Ook erg aso.. gelijk wegrennen als blijkt dat je lift zonder benzine zit.

Ik ben een gelukkeling.

Loesje

Guinni

Berichten: 2714
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: In een hutje op een berg!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 14:38

idd.... echt vaag, ik vond het ook flauw wat ze deden toen ze daar stonden met Arthur en Fleur.. Laten we geld voor benzine gaan geven zodat we sneller weg zijn dan zij Boos!

*edit* ze hielpen die man niet eens even naar het ziekenhuis.... tss, lekker volk...

Trots op mijn held Voltrack, 125 km!!
Wie ben ik
Keep up to date!

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 15:09

essie79 schreef:
Ook erg aso.. gelijk wegrennen als blijkt dat je lift zonder benzine zit.


idd, ik zat ook al zo te kijken " haaallloooooooo, doe je toch niet"

Enjoy the little things. One day you will look back and realize they were the big things!

meis_lief

Berichten: 496
Geregistreerd: 15-02-04
Woonplaats: Haren

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 15:10

hahaha, die Reinier is echt een zeikert...hoop echt dat ie er snel uitgaat. De rest vind ik wel ontzettend gaaf! volgende week zeker weer kijken!! Hoe laat begint het precies? Ik lijk steeds het begin te missen....Ik ga volgend jaar wel lekker reizen. Lekker een jaar naar Zweden! Kost niks, alleen benzine! (wel werken tegen kost en inwoning op een orgaische boerderij, maar dat ruleert)

Spero melior

sharonaollie

Berichten: 6442
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 15:13

ik heb het vanaf dat het begon gekeken .ik vindt het wel leuk.
zal het zeker gaan volgen

Waar de kennis van de ruiter ophoudt,begint zijn grofheid!

Celeste
Berichten: 1777
Geregistreerd: 23-09-03
Woonplaats: Schaijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 15:18

Ik heb er een voorstukje van gezien, lijkt me best een leuk programma!! wanneer komt het precies??

"Uit goude korenaren schiep God de Schaijkenaren, en uit het restant de rest van Nederland"

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 15:18

Ik denk dat er maar weinig(om niet te zeggen niemand) mensen zijn die Reinier en Klarinka wél kunnen uistaan. Die anderen, Bart en Fleur geloof ik, hadden hen dan zelfs een cadeau gedaan, en dan lieten ze Bart en Fleur gewoon staan! Echt vreselijke mensen.

Ik vraag mij eigenlijk ook af hoe dat ze dat filmen als ze in zo'n auto zitten, plakken ze dan een cameratje op de ruit ofzo? Verward

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 15:20

20.30 sbs op zondag


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 92Michelle, _JTM, ardanwan, ChanelR, ComscoreBot, Druif_01, Eleeke, Eva1975, friezenfan2, herr_balou, Jussem, kiki1976, marjor, Mitch_Beauty, Mogamba1997, Paloedie, robbie88, rocky_1995, spruitje12, stella92, Stybba, xRoossie95, YandexBot en 110 bezoekers