Kat krols???

Moderators: Berdien, Dani, Murthul, Muurp, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

cracker

Kat krols???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-03-04 14:43

Onze poes doet sinds zaterdag deze week heel erg vreemd (vinden wij). Ze miauwt de hele buurt bij elkaar, ook als ze al eten heeft gehad enzo. En ze gaat ook steeds op haar buikie liggen met d'r kont omhoog Verward

Nou dacht ik misschien is ze wel krols, maar ik weet dat dus niet precies. Of zijn dit DE symptonen daarvoor??

(er loopt de laatste tijd ook een grote rode kater bij ons op de buurt..., maar stel dat ze jonkies zou krijgen ze is nog geen jaar... pas 11 maanden... zal dat dan wel goed gaan?? Of is het allemaal loos alarm??

Let love shine so bright

Exit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 14:52

Denk idd dat ze krols is... Ik zou haar dan nu proberen binnen te houden, of je moet heel graag kittens willen... En denk er even over na wat je verder wilt, misschien laten steriliseren, poezenpil, etc.

Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei!

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 15:09

Ow hou op schei uit! Hou dat beest aub binnen! Je buren zullen je dankbaar zijn!

cracker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-03-04 15:44

Ons huis is aan 3 kanten omringt door landbouw land.... De dichtsbijzijnde buurvrouw woont 100 meter verderop..

Maar ik ga wel even tegen me moeder zeggen dat we d'r beter binnen kunnen houden...

Let love shine so bright

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 16:18

jaaaaa, je kat is krols Haha!
wij hebben er twee van 7 maanden die zijn tegelijk krols momenteel, ongeveer al 6 dagen , je word knettergek van die twee krolse projectielen
ze doen precies hetzelfde wat jij als symptomen beschrijft

en de ene rand bij ons de hond aan Verward
en de ander mijn oude ex kater die er geen fluit van begrijpt

leuk he , poezen *LOL*

maar idd, binnenhouden anders heb je een nestje(zo gebeurt hoor)
die van ons gaan komende week een bezoekje brengen bij die vriendelijke meneer/mevrouw in de witte jas OK dan!

ps, ben alang blij dat mijn cavia dit niet meer hoeft mee te maken, ben bang dat die ook niet veilig was geweest voor deze op seks beluste dames Bloos!

Nieuwe Barefoot physio contour sidepull, maat 1, bruin te koop : http://www.bokt.nl/markt/ad/379063/bare ... at-1-bruin

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie