Ziekte van Pfeiffer, wie hier nog gehad?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 14:14

Ik wist niet dat ik het had en dacht dat ik mij aanstelde. Ook ging in wisselen van baan dius wou ik mij niet ziekmelden (werk overdragen en proeftijd). Toen ben ik na een paar maanden na de internist gegaan en die stelde het vast. Omdat ik nooit rust heb gehad heb ik nu na 1 1/2 jaar nog de nasleep...
idd wat iedereen hier al zegt rusten rusten rusten. Beterschap

MarchaL

Berichten: 2848
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 14:21

Toen ik 14 was kreeg ik plotseling last van abnormale vermoeidheid. Iedere dag na school kroop ik direct in bed om vervolgens de hele avond over te slapen. Nadat het niet over bleek te gaan ben ik maar even naar de huisarts geweest. De uitslag, pfeiffer Knipoog Ik heb er 1,5 jaar goed last van gehad, zo erg zelfs dat ik zeker een goed half jaar helemaal niks heb kunnen doen. Een half jaar lang was mijn dagindeling hetzelfde, slapen tot 12 uur, uit bed om te eten, om 13.00 er weer in tot het avondeten en vervolgens weer naar bed om de rest van de dag over te slapen Bloos! Verschrikkelijk was dat Scheve mond Daarnaast ging mijn pfeiffer gepaard met een ernstige langdurige dubbele keelontsteking waardoor ik nog even vloeibaar voedsel heb moeten nemen Scheve mond

Na deze 1,5 jaar ging het gelukkig over en heb ik nooit meer last gehad van zulke extreme vermoeidheid OK dan! Ik heb nog wel heel snel last van keelontsteking, volgens de huisarts komt dat bij veel mensen voor die ooit Pfeiffer in combinatie met keelontsteking hebben gehad Scheve mond

Zoals de andere al hebben gezegt, neem je rust en neem ook de tijd om goed uit te zieken. Des te eerder ben je er vanaf OK dan! Ach gut