Bobo's in de bush

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Robyn

Berichten: 1592
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Naarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 14:38

De media geeft idd niet het goede voorbeeld.

Maar omdat er een hele rel is ontstaan nadat er bij de opnames van Ben Hur een heleboel paarden zijn omgekomen. Zijn ze wel na gaan denken. En dat heeft er mede toe geleid dat er nu bij opnamens van films geen dieren mogen verwond, gedood ef gekke dingen moeten doen.

Dus het werkt misschien niet altijd, maar de ene keer dat het wel werkt is altijd mooi megenomen.

djangogirl

Berichten: 2486
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 16:41

dat het zo langzaam is geslacht is opzich niet zo erg hoor. ik bedoel we hadden in de prehistoriche tijd toch ook geen kogels of andere snelle manieren? gewoon het beest vastmaken en je speer erin steken...
en dat beesten geen pijn kunnen voelen is helemaal onzin !

ik weet niet of jullie dat gezien hadden maar hoe ze dat ene visje doodmaakten vond ik ook niet echt vriendelijk. Even erg als dat varken wat geslcaht word..

en wat zou jij doen als je half uitgehongerd bent en je hebt niks te eten en er staat daar een varken? (als je niet vega bent)

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 16:45

Soep van maken Bloos

PPPeet

Berichten: 5965
Geregistreerd: 06-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 22:41

Nou ik ben het nu voor het eerst aan het kijken maar vind het opzich wel grappig!

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 23:06

Ik moet eerlijk bekennen dat ik al iets meer bezwaar tegen dat varken gekregen heb... Dat het cultuur is ed, okay, prima, no problem. Maar ik kreeg wel het idee dat het niets uitmaakte als die verenman het zelf deed... Dus wat dat betreft struikel ik daar toch enigzins over. En als men nog kan klagen over hetgeen ze te eten krijgen...

PPPeet

Berichten: 5965
Geregistreerd: 06-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 23:07

ja dat varken dat vonk ook echt onzin! Ik heb ook snel het geluid uitgezet... Ik heb wel beetje naar gevoel erover idd... Dat ze dat beestje ook zo hadden vast gebonden....

Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 23:11

Ik heb net ook t geluid uitgezet dus heb er niets van gehoord.
M'n maag draaide zich bij t idee alleen al om.
Nee vind dat stukje maar niks!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 23:11

Ik heb het net ook gezien en snap nog steeds niet waar iedereen zo'n ellende over maakt hoor Verward

Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 23:13

Sorane ik snap wel wat je bedoelt, maar tis gewoon een naar gezicht om eerst dat beestje vast te zien liggen en t daarna te horen krijsen.

Aan de andere kant wat er ook werdt gezegt vaak hebben die beestjes t daar VEEEL beter als dat ze t hier hebben..
En t is niet geslacht alleen om geslacht te worden t is geslacht om opgegeten te worden.
Tja daar valt ook wel weer iets voor te zeggen, als je t mij vraagt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 23:15

Angelique18 schreef:
Sorane ik snap wel wat je bedoelt, maar tis gewoon een naar gezicht om eerst dat beestje vast te zien liggen en t daarna te horen krijsen.

Aan de andere kant wat er ook werdt gezegt vaak hebben die beestjes t daar VEEEL beter als dat ze t hier hebben..
En t is niet geslacht alleen om geslacht te worden t is geslacht om opgegeten te worden.
Tja daar valt ook wel weer iets voor te zeggen, als je t mij vraagt


Het is ook een raar gezicht dat geef ik toe.
Ze eten dat beest ook op op een bepaald moment geloof ik. Ik hoorde Theo net zeggen dat ie trek in spareribs had Haha!

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 23:23

Het was inderdaad de bedoeling dat ie opgegeten wordt... Volgens mij hebben ze 'm net gewassen?

PPPeet

Berichten: 5965
Geregistreerd: 06-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 23:24

Ik weet het niet ik kijk het niet meer.. Toch niet iets voor mij dat programma! Maar voor de liefhebbers nog veel plezier met de bobo's!

lies

Berichten: 9636
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 23:26

Is er nu een herhaling dan? Of vinden ze het nodig om het 'varkenspectakel' nog een keertje in de nieuwe aflevering te verwerken Lips are sealed

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 23:40

lis schreef:
Is er nu een herhaling dan? Of vinden ze het nodig om het 'varkenspectakel' nog een keertje in de nieuwe aflevering te verwerken Lips are sealed


De vorige keer was het een stukje reclame

lies

Berichten: 9636
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 23:41

Ah, ok. Bemoei me weer met zaken waar ik geen verstand van heb Haha!

Vriendjes zijn?

Billy

Berichten: 20710
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 23:43

Ik vond het eerlijk gezegd allemaal een storm in een glas water.
Dat stamhoofd heeft de speer geplaatst, dus als hij hem zelf doorgedrukt hd, had het beest net zo lang "geleden".
Het was zo gebeurd. Vond het knap van Theo dat hij zo dapper was om zich te houden aan de gewoonten van de tam. In zijn plaats had ik het ook gedaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 23:45

lis schreef:
Ah, ok. Bemoei me weer met zaken waar ik geen verstand van heb Haha!

Vriendjes zijn?

Geeft niet Ach gut

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 23:45

Billy schreef:
Dat stamhoofd heeft de speer geplaatst, dus als hij hem zelf doorgedrukt hd, had het beest net zo lang "geleden".


Theo drukte hem niet omlaag, hij kwam omhoog om kracht te zetten. Ik ben 1 van de mensen geweest die het idd ook een storm in een glas water vonden, maar eerlijk is eerlijk: aangezien zij niet verplicht waren het te doen hadden ze het lekker moeten laten doen door die verentooi...

Astridt
Berichten: 65
Geregistreerd: 18-03-04
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 01:42

Angelique18 schreef:
Ik heb net ook t geluid uitgezet dus heb er niets van gehoord.
M'n maag draaide zich bij t idee alleen al om.
Nee vind dat stukje maar niks!!


Haha! dat stukje heb ik 'm even omgegooid naar RTL4 waar de eerste Big Brother- mannen samen in bad zaten. Hmmm.. was ook leuk!

Voor de rest vind ik B in the B wel errug leuk hoor! Maar begrijpen jullie nou waarom Robbert Schumacher zich hier nou voor leent? Hij hoeft zijn verdienste toch niet uit televisie te halen?

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 02:11

carola1 schreef:
nou, ik kan er niet mee lachen Boos!
ik heb deze week al een paar keer hetzelfde voorstukje gezien en volgens mij slachten ze daar een varken in af Boos! en niet erg snel,neehee, het beestje loopt nog zeker een minuut te krijsen. ik denk niet dat ik ooit naar dat progamma ga kijken. bah


Dat dier was best snel dood en hij krijste echt geen minuut hoor. Was na paar seconde afgelopen. Heb het toestrax gekeken. Misschien zou je je eens wat meer moeten verdiepen in de reden waarom het gebeurd daar en moet je eens naar een slagerij gaan voor de lol, kijken wat een dolle pret het daar is Scheve mond
Dat hij kracht zette wil alleen maar zeggen dat het sneller gebeurde voor dat dier en dat dier zal het geen worst interesseren door wie hij vermoord wordt hoor!

Vond het een lachwekkend programma Mental Theo is stoer Cool

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 08:07

Astridt schreef:
Maar begrijpen jullie nou waarom Robbert Schumacher zich hier nou voor leent? Hij hoeft zijn verdienste toch niet uit televisie te halen?


Het gaat er niet om dat ze hier geld mee verdienen, want wat denk je van bv Cindy en Theo? Die verdienen ook meer dan genoeg met de tv... Het geld dat ze krijgen als ze winnen gaat naar een goed doel (en dat goede doel is niet henzelf Knipoog).

Farah_

Berichten: 2510
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oudenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 09:59

Citaat:
Haha! dat stukje heb ik 'm even omgegooid naar RTL4 waar de eerste Big Brother- mannen samen in bad zaten. Hmmm.. was ook leuk!


Haha ja ik ook!

maudy

Berichten: 1309
Geregistreerd: 04-11-02
Woonplaats: Akersloot

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 10:50

Ik zat met m'n oren dicht bij dat varken. Ze hadden vorige keer bij dat "reclame" stukje dat varkensgekrijs gewoon achter elkaar geplakt, en toen leek het inderdaad of het een minuut duurde.

Ik had dat gedoe van bonnie ook wel wat spectaculairder verwacht Extreme duivel
Enne, infuusje in the bush, sure. Maar goed, ze had verwacht dat ze wel eten zouden krijgen en dat er voor slaapplaatsen gezorgd zou worden... Tuurlijk bonnie, lekker survivallen dan. *LOL*

Ik vind dit net zo'n leuke serie als de vorige. Meestal heb je bij programma's die voor de 2e keer worden gemaakt, dat de eerste toch het leukste was. Maar de mensen die er nu inzitten vind ik wel leuk.

Ik zit volgende week weer klaar hoor! Haha!

Nicole85

Berichten: 6697
Geregistreerd: 20-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 11:29

Nounou, dat beest heeft een prettiger leven gehad dat de varkens hier in NL. En ik kan me er niet druk om maken dat hij zo geslacht wordt?? Hij krijstte misschien 3 seconde en toen was hij dood. Hij of zij heeft tenminste niet 24/7 in een klein hokje gezeten.

Vind het verder een leuk programma, zou ik leuk vinden om met zoiets mee te doen hoor, haha.

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 12:35

ik vind Theo gewéldig!!!

Maar die Mickey hogendijk en die ander die ook in Goede Tijden gespeeld hebben... wie waren zij ook alweer in de soap??