Bobo's in de bush

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
wabisabi

Berichten: 5008
Geregistreerd: 17-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 18:25

hahahahha dat wijf met die krulspelden en make-up.
Ze moesten haar die auto in tillen whahaha Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 18:36

Dat ze die plank over moet lopen "BONNIE! De bar is hier!!" Haha! Haha! Typische Theo uitspraak Haha!

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 19:54

vikki schreef:
Ik ben het eens met Gouda en Estragon... varkens slachten ah la, maar laat dat lekker over aan mensen die weten wat ze doen (ik ga er tenminste even van uit dat die mental Theo dat niet doet voor zijn dagelijkse brood) en aan mensen voor wie het ook letterlijk een manier van overleven is en niet zo voor het vermaak van het nederlandse publiek... Ik heb het programma overigens niet gezien en ben zeker van plan dat zo te houden.


Ze wisten ook niet hoe je een vis normaal dood maakten was echt erg om te zien Verdrietig
Was vandaag ook op de radio stichting dierenleed is het ook niet eens met de wijze waarop de dieren gedood werden gewoon onkundig.

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 20:05

gouda schreef:

Ze wisten ook niet hoe je een vis normaal dood maakten was echt erg om te zien Verdrietig
.


Die vis was nog niet eens dood op die bbq!!! Scheve mond

Splash_

Berichten: 12350
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Bij Spot <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 20:10

Ik vond het een beetje een l*llig gezicht om te zien hoe die vis zwom na 10 slagen tegen de rotsen !
Bonnie vind ik ook echt geweldig , hoe verzint ze het om te denken dat ze in een hotel sliep , die krulspelen.. woehahaha Haha!

Anouk vind ik erg leuk , ik ken haar redelijk goed , dus van mij mag Anouk winnen Haha!

Ik vind die Robert Schumacher en Cindy Pielstroom trouwens erg saai , en er totaal niet tussen passen

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 20:17

kimmy"]
[quote="gouda schreef:

Ze wisten ook niet hoe je een vis normaal dood maakten was echt erg om te zien Verdrietig
.


Die vis was nog niet eens dood op die bbq!!! Scheve mond
[/quote]

Ik moet eerlijk bekennen dat ik me daar best om moest lachen... Niet dat ik het niet heel erg sneu vond voor die vis, absoluut niet... Maar dat ze dat beestje gewoonweg niet dood kunnen krijgen. Ik stond er eerlijk gezegt echt van te kijken dat ie zo lang bleef leven zonder lucht!

Enne, dat beest is niet de bbq opgegaan, toch? Ze hebben hem meen ik gevild en gekookt om er soep van te maken... Toen ze 'm gingen villen zag ie er in ieder geval nog rauw uit, en was ie dood...

Splash_

Berichten: 12350
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Bij Spot <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 20:18

Pervinco schreef:
Enne, dat beest is niet de bbq opgegaan, toch? Ze hebben hem meen ik gevild en gekookt om er soep van te maken... Toen ze 'm gingen villen zag ie er in ieder geval nog rauw uit, en was ie dood...


een Franse vissoep... Misselijk
Dat is de enigste reden om niet aan zo programma mee te doen , ik kan echt niet tegen vies/vreemd/buitenlands eten Vork

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 20:20

Pervinco"]
[quote="kimmy"][quote="gouda schreef:

Ze wisten ook niet hoe je een vis normaal dood maakten was echt erg om te zien Verdrietig
.


Die vis was nog niet eens dood op die bbq!!! Scheve mond
[/quote]

Ik moet eerlijk bekennen dat ik me daar best om moest lachen... Niet dat ik het niet heel erg sneu vond voor die vis, absoluut niet... Maar dat ze dat beestje gewoonweg niet dood kunnen krijgen. Ik stond er eerlijk gezegt echt van te kijken dat ie zo lang bleef leven zonder lucht!

Enne, dat beest is niet de bbq opgegaan, toch? Ze hebben hem meen ik gevild en gekookt om er soep van te maken... Toen ze 'm gingen villen zag ie er in ieder geval nog rauw uit, en was ie dood...
[/quote]

hij lag op zijn warme plaat en lag te knipperen met zijn ogen Haha!...

Van mij mag Sander Foppele Vingers aflikken of mental Theo wel winnen

Ook al is het zielig voor al die onschuldige beesten, ik blijf het wel zien Haha!..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 20:22

Citaat:
Was vandaag ook op de radio stichting dierenleed is het ook niet eens met de wijze waarop de dieren gedood werden gewoon onkundig.


Maar die lopen al te zeiken als je een tekenfilmpje maakt waarin een koe op nare wijze geslacht wordt. Sorry maar ik hecht daar geen waarde aan. Die kunnen alleen maar zeiken. Als je je kat 2 keer te weinig eten geeft beginnen ze al te mekkeren.

Dat die beesten geslacht worden is nou eenmaal zo, het is niet alsof ze daar iedere avond een lekker bord eten krijgen.

Splash_

Berichten: 12350
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Bij Spot <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 20:23

Hoe die mensen hun varken slachten is hun cultuur ....

Nicky123
Berichten: 68
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: wilde westen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 20:27

Vond het ook erg lachen!! Die Bonnie is echt niet te geloven en volgende week gaat ze echt finaal onderuit door uitdroging!! banketstaaf voor haar. Maar het blijft leedvermaak. Schijnheilig

witnie

Berichten: 33
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: kudelstaart

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 21:23

haha egt super leuk programma!! wat kan je daar om lachen zeg en jaaah die bonnie is idd beetje vaag mensje Verward Verward maar ut was weer erg leuk voor de maandag avond

Estragon

Berichten: 1666
Geregistreerd: 17-05-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 22:06

Sorane schreef:
Citaat:
Was vandaag ook op de radio stichting dierenleed is het ook niet eens met de wijze waarop de dieren gedood werden gewoon onkundig.


Maar die lopen al te zeiken als je een tekenfilmpje maakt waarin een koe op nare wijze geslacht wordt. Sorry maar ik hecht daar geen waarde aan. Die kunnen alleen maar zeiken. Als je je kat 2 keer te weinig eten geeft beginnen ze al te mekkeren.

Dat die beesten geslacht worden is nou eenmaal zo, het is niet alsof ze daar iedere avond een lekker bord eten krijgen.


Ze krijgen daar geen bord eten voor de lol van de kijkers zodat zij kunnen zien hoe de ''bobo's'' een varken ''moeten'' slachten....... Ieder zn mening ik vind het niet nodig...

Estragon

Berichten: 1666
Geregistreerd: 17-05-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 22:06

SpLaSh_ schreef:
Hoe die mensen hun varken slachten is hun cultuur ....


Ja? Denk je echt dat het Mental Theo zn cultuur is om een dier te slachten???

Vanes

Berichten: 3164
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 22:16

Ik heb het wel gezien maar het boeide me niet echt.
Lopen ze daar een beetje in hippe kleding plus sigaret in de jungel Verward

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-04 22:44

Natuurlijk is het voor een nederlander onzin om op zo'n manier een dier te slachten. Maar zij zijn te gast op Borneo en als je ook wel eens informatieve programma's bekijkt op bijvoorbeeld Discovery, dan zie je dat het daar vaak ook heel anders er aan toe gaat dan hij in een slachthuis.

Wat ik het leuke van dit soort programma's vind is de manier waarom mensen zich presenteren en omgaan met anderen.
Bij sommige druipt het er haast gewoon vanaf dat zij totaal niet zonder luxe kunnen, en hoe zij dan zich gedragen in een omgeving waar luxe ver te zoeken is vind ik mooi om te zien.
Neem nu Bonnie. Sorry ik heb nu een aantal keer een verre reis gemakat en ik heb twee vakanties gekampeerd in Afrika. Iets wat je dan absoluut niet nodig hebt zijn toch wel haarkrullers en make-up. (BTW in dergelijke landen is het juist onderstandid om iets van luchtjes of dergelijk op te doen, Dat trekt juist insecten aan Knipoog )
Maar goed. Ik vind dergelijk trektochten altijd wel interessant, maar ik weet ook niet hoelang ik het blijf volgen. (Waarschijnlijk toch een tijdje, wij gaan namelijk komende zomer ook door Borneo rondtrekken Knipoog )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 23:13

Klinkt als een interessant programma, wanneer wordt het meestal uitgezonden?

Viking

Berichten: 1989
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Driewegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 09:53

Ik vind het ronduit schofterig,dat ze daar die arme dieren moeten doden,die mensen die daar leven zijn niet anders gewend,maar als ik zo dat voorstukje zie,met dat gegil van dat arme dier,dan hoef ik het al niet meer te zien. Boos!
En als ik jullie hoor vertellen van die vis,nou sorry hoor,maar dat komt er bij mij echt niet op de tv,verschrikkelijk.

Als ze dan zo nodig voor de camera dan een dier moeten slachten,hadden ze ook kunnen zorgen dat er iemand bij geweest zou zijn die er verstand van had,ik ben trouwens benieuwd of ze het zowiezo opgegeten hebben,want kom nou,geloven jullie het zelf dat ze zonder eten zitten daar,geloof je toch zelf niet zeker?

Trouwens Bonny zal wel een litertje of 100 sterke drank bij zich gehad hebben,dan hoef ze ook niet te eten Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 11:43

Ze zitten in de jungle en moeten overleven. Dus moeten ze eten. En alleen van een paar grassprieten kun je niet leven.
Dus slacht je een varken om toch te kunnen overleven.
Ik vind dat er wel erg overdreven wordt nu hoor. Als je het niet leuk vind kijk je niet, maar ga dan ook niet zo vreselijk lopen zeuren.

DunnitsMystery

Berichten: 444
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 11:51

Sorane"]
[quote="kristie"][quote="Sorane schreef:
Wat dat varken betreft, tja ze moeten toch eten he. Ze kunnen moeilijk naar de snackbar op de hoek lopen.


ja maar het gaat meer om de manier HOE ze dat beest afslachten, als ze gewoon dat beest zijn hoofd afhakken ok.
maar ze jassen zo'n pin door ze nek en dat beest loopt nog drie minuten al spartelend rond!
[/quote]

Je moet roeien met de riemen die je hebt hoor. En als een speer het enige is waarmee je dat beest naar kingdome come kan helpen heb je geen andere keus toch?
[/quote]

Ok.. iedereen schreeuwt moord en brand over dierenrechten etc ivm met die ponywipper. Maar als een varken op een beestachtige manier geslacht wordt door een paar nietsnutten die voor jouw entertainment op een eiland gaan zitten is het wel ok?
sorry hoor maar dat gaat er dus bij mij niet in.

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 11:56

Ik ben het helemaal met DunnitsMystery eens... sorry hoor, maar deze mensen hoeven daar niet te zitten om te overleven, het is puur entertainment (hoewel ik het bepaald niet 'entertaining' vind...)... en om die reden dan op ondeskundige wijze dieren te slachten voor het 'vermaak' van het Nederlandse tv publiek vind ik echt te zot voor woorden... ze maken mij niet wijs dat de tv crew niet op andere wijze hun eten verkrijgt. Dat het gedaan wordt door mensen die daar werkelijk leven dat kan ik snappen... maar voor zo'n achterlijk tv programma vind ik het not done. Ik ben er overigens ook van overtuigd dat de eilandbewoners waarschijnlijk wel even wat beter weten wat ze doen en dat zij het effectiever doen. Nee, ik vind niet dat dit goed gepraat kan worden...

Splash_

Berichten: 12350
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Bij Spot <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 16:30

Estragon"]
[quote="SpLaSh_ schreef:
Hoe die mensen hun varken slachten is hun cultuur ....


Ja? Denk je echt dat het Mental Theo zn cultuur is om een dier te slachten???
[/quote]


Nee, haha , er zitten twee kanten aan , maar ze zijn daar bij zo'n lokale stam op bezoek , die mensen slachten hun dieren met een stok , en Menthal Theo doet het op hun wijze... ik heb er een dubbel gevoel bij , die mensen daar slachten hun dieren op die manier , Menthal Theo heeft het nog nooit gedaan maar volgt hun wijze... en met die mensen bedoelde ik dus op de lokale bevolking Haha!

*Edit , dont get me wrong ,maar ben het oo 100% met Vikki eens , geef ze normaal te eten , of geef ze desnoods al dode dieren die niet meer onder hun geklungel hoeven te lijden..

Sjonniej
Berichten: 17536
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 18:08

Ik denk: die mensen moeten eten en dat is hun bron van voedsel. Maar ze hadden dit niet mogen uitzenden ivm. organisaties als dierenleed en vegetariƫrs...

DunnitsMystery

Berichten: 444
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 18:14

De stam die daar woont. ja.
Die BN'ers nee. Zij kiezen ervoor om voor een entertainment programma daar naar toe te gaan. Waarom doen ze dat? Omdat ze dan weer ff lekker in de picture zijn en toch met hun smoelwerk weer op de buis zijn.
Zij hoeven daar dus helemaal niet te zijn.! En dan gaat dat stel klungels ook nog een varken slachten waar ze de ballen verstand van hebben met als gevolg een dier wat ligt te lijden. Niet alleen had dit niet op t.v. uitgezonden mogen worden het had niet eens mogen gebeuren.
Maar nee, onder het mom van entertainment en zolang het geld binnen brengt schijnt het hier in nederland aardig sober gesteld te zijn met dierenrechten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 18:16

DunnitsMystery schreef:
De stam die daar woont. ja.
Die BN'ers nee. Zij kiezen ervoor om voor een entertainment programma daar naar toe te gaan. Waarom doen ze dat? Omdat ze dan weer ff lekker in de picture zijn en toch met hun smoelwerk weer op de buis zijn.
Zij hoeven daar dus helemaal niet te zijn.! En dan gaat dat stel klungels ook nog een varken slachten waar ze de ballen verstand van hebben met als gevolg een dier wat ligt te lijden. Niet alleen had dit niet op t.v. uitgezonden mogen worden het had niet eens mogen gebeuren.
Maar nee, onder het mom van entertainment en zolang het geld binnen brengt schijnt het hier in nederland aardig sober gesteld te zijn met dierenrechten.


Je kan ook wel overdrijven ook hoor... Jemig he wat een zeikert ben jij.
Vergeet ook even niet dat ze daar niet voor zichzelf zitten! De winnaar haalt duizenden euro's bij mekaar voor een goed doel! Maar daarover hoor ik je niet zeiken. Misselijk