Ik word hier gewoon gek van :S!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Xyris

Berichten: 9447
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-03-04 22:39

hehe, ik vraag me dan af of het wel de juiste werking heeft, maar ik zal sowieso morgen eens informeren. Ik weet niet of er nog andere tips zijn?

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023


Yessy

Berichten: 23021
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 22:42

als je iedere dag probeert iets eerder op te staan? want opzich is het wel heel logisch dat je als je bijv 2 uur opstaat pas om 4 uur scnachts weer in slaap valt, de meeste mensen zijn altijd zo'n 14-16 uur wakker

Liesje89

Berichten: 9925
Geregistreerd: 01-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 22:42

Ik heb dat ook, maar ik 's avonds wel gewoon in slaap komen. Ik ben 's ochtends niet uit mijn bed te branden... Ik KAN het gewoon niet :S
Ik kan 's ochtends ook niet eten, dat kots ik uit... Waarom? Ik weet het niet.
Ik ben hierdoor vaak thuis van school, ben enorm achter...
Ik heb ook bloed laten prikken, kwam ook nix uit...
Zal wel ongeveer hetzelfde zijn dan Scheve mond
Ik kan me bij sommige dingen ook niet aanzetten tot het doen ervan. Heel vervelend...

Nadir

Berichten: 12709
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 22:50

Herkenbaar!! *LOL* *LOL*
Heb hier al bijna 2 jaar last van...
Zelf kan ik moeilijk in slaap komen, als ik eenmaal slaap word ik meestal nog 2/3 keer wakker... En 's morgens ben ik doodmoe en 's middags kom ik weer op gang. Verward Het is wel belangrijk dat je achter de oorzaak komt... Bij mij is dat gewoon stress... Als je je teveel druk maakt dan kom je ook 's avonds in bed niet tot rust...
Heb ooit eens druppels homeopatisch spul (naam vergeten) geprobeert maar dat was echt zo smerig... Wat bij mij wel helpt is echt e-l-k-e dag om de zelfde tijd naar bed gaan, je lichaam stelt zich dan in op die tijden. Je kan eventueel ook langs de dokter gaan als dit nog langer doorgaat... Wat ik wel hoorde een poosje geleden is dat veel mensen die hier last van hebben gewoon een stoornis in de biologische klok hebben...
Dan kan je er dus niks aan doen...

Xyris

Berichten: 9447
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-03-04 22:57

hmm, dat stress kan wel kloppen hoor, ontslagen van me werk, loop al 1,5 jaar te knokken om me diploma te halen, en elke keer weerhoren dat ik het niet red, naja, nu dus ontslagen, geen diploma, geen school, geen werk, werk is nu opgelost... maarja :S

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 23:12

lunatje schreef:
hehe, ik vraag me dan af of het wel de juiste werking heeft, maar ik zal sowieso morgen eens informeren. Ik weet niet of er nog andere tips zijn?



Jawel het heeft wel de juiste werking, maar
1. het is homeopatisch
2. het is niet schadelijk/ gevaarlijk
3. volgens mij heb je dr niet eens een recept voor nodig maar dat weet ik niet zeker.


Ja je kan wel iets pakken waarvan je zo omvalt maar of dat nu zo goed voor je is. Scheve mond
En dat ik echt niet kon slapen was maar 1 malig hoor. Knipoog Meestal helpt het dus wel goed. (maar dan is het ook verstandig om je slaappatroon erbij aan te passen )

Xyris

Berichten: 9447
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-03-04 23:13

ok, ikke snap :p

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 23:49

lageveld"]
[quote="lunatje schreef:
mja, ik wil ook wel lezen tot ik boven mijn boek in slaap val, maar ik vraag me dan af, houd ik mezelf dan niet onnodig lang wakker...


Ik denk het niet en bovendien, mocht dat zo zijn, dan is dat lang niet zo erg dan in bed liggen woelen en balen dat je niet kunt slapen. Zoals al eerder gezegd, zorg voor ontspanning van je lichaam, dat is al heel wat waard.
[/quote]

Niets aan toe te voegen OK dan!

En medicatie... Of het nou homeopatisch is of niet, medicatie gebruiken is absoluut niet goed... Mijn ervaringen met medicijnen (ook die om in slaap te komen) zijn niet bepaald om naar huis te schrijven...

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot en 138 bezoekers