Suzuki Vitara

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LillyRose
Berichten: 229
Geregistreerd: 06-01-04
Woonplaats: Amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-04 11:14

Als ik de reacties hoor denk ik dat het best een leuke auto is voor ons! Deze week laat ik hem nakijken door de ANWB en dan zien we wel of ie helemaal ok is....

Hier nog de foto's van de Barbie Jeep die ik wil kopen...
Geloof dat de andere foto's het niet doen.
Afbeelding Afbeelding Afbeelding

LillyRose
Berichten: 229
Geregistreerd: 06-01-04
Woonplaats: Amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-04 11:15

Doen de foto's het nu?

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 11:23

Jep foto's doen het. Vind het wel de foutste kleur die er is, maar ik heb nog wel een leuke foto voor je van een Vitara. Kan ik je alleen vanmiddag pas pben.

LillyRose
Berichten: 229
Geregistreerd: 06-01-04
Woonplaats: Amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-04 11:36

Haha, iedereen vind het een foute kleur! Maar ik vind die kleur juist leuk!

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 11:37

Eigenlijk is het zo leuk omdat het zo fout is hè Haha! Wij hebben een roze seat marbella gehad, ook heel fout Schijnheilig

LillyRose
Berichten: 229
Geregistreerd: 06-01-04
Woonplaats: Amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-04 11:48

Precies! Vind het wel apart en daarom juist zo leuk!

F_OrumsterJarig

Berichten: 15320
Geregistreerd: 17-12-03
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 12:23

Leuk kleurtje Haha!


in Spanje heb ik 10 dagen een Vitara gehuurd. Ik vond hem nou niet zo denderend rijden, vooral de schakalbak was niet je van het. Maar datkomt miss wel doordat het een huurauto is? (wordt toch minder zuinig mee omgegaan)

Ik heb er daar nogal een keer mee aqua geplaind... Was wel schrikken

Amy77
Berichten: 11262
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Op de mooiste plek in Drenthe :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 12:25

Ik vind m helemaal leuk, heerlijk die foute kleur, tenminste lekker apart. Alleen een nadeel, iedereen zal je overal signaleren, haha.

Carolinef

Berichten: 4939
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Sleeuwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 14:13

Hij ziet er wel stoer uit!

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 14:21

Je moet wat tegen gerammel kunnen tijdens het rijden, maar verder zijn het fijne auto's. Ik heb zelf een grand vitara, grijs kenteken en die heeft dat gerammel niet. Maar deze types staan erom bekend.

Wel een gewaagde kleur, stoer!!! En dan een witte trailer met roze kap erachter.... grinnik Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 16:59

Wij hebben een Grand vitara Cabrio, en daar zijn we heel tevreden over, natuurlijk het rijd wat anders, maar dat doet elke auto, het is geen standaard "gezins" wagen, die werkelijk over de weg glijdt.. Het is wat hobbeliger, al vind ik onze auto echt niet veel hobbelen. De Jimney daarin tegen wel ! Het is maar wat je er voor over hebt !

Afbeelding
Precies dezelfde uitvoering hebben wij.

Verder een echte gave kleur, ik zelf zou het niet doen, maar vind het echt heel tof !

helga

Berichten: 627
Geregistreerd: 01-10-01
Woonplaats: emmer compascuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 17:59

hij is heel leuk, mooie bekleding ook.
het enige nadeel zijn die banden. als je hem gaat testen, neem zeker een stuk snelweg en kijk wat die auto doet boven de 100km per uur.

en ik zou een 80km weg nemen tijdens het regenen met veel spoorvorming en kijken hoe hij dan rijdt.

mijn auto had ook van die waardeloze brede banden, het staat geweldig maar het is levengevaarlijk. de auto is veelste licht voor deze banden, je hebt daar door weinig neerwaardse druk, waardoor hij alle plassen op zoekt, ieder spoor. de kleinste wegverandering daar trekt hij naar toe.

dus let daar goed op. voor de rest zijn ze helemaal top

LillyRose
Berichten: 229
Geregistreerd: 06-01-04
Woonplaats: Amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-04 10:29

Vandaag gaat mijn man naar de dealer en er inderdaad ook even mee op de snelweg rijden. De vorige keer hebben we een klein rondje gereden en dat beviel wel, maar het is natuurlijk belangrijk om te zien wat ie doet boven de 100.

Citaat:
Ik vind m helemaal leuk, heerlijk die foute kleur, tenminste lekker apart. Alleen een nadeel, iedereen zal je overal signaleren, haha.

Daar zat ik ook al over na te denken. Iedereen zal me herkennen. Beetje een nadeel, maar ja!

Citaat:
Wel een gewaagde kleur, stoer!!! En dan een witte trailer met roze kap erachter.... grinnik

Leuk ja! Dan ook nog een roze dekje en roze bandages voor mijn paardje Knipoog

Nou, ben benieuwd hoe mij man de auto vind rijden... Ff afwachten...