Wie gelooft er in paranormale dingen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 15:27

ik geloof ik geloof ik geloof Haha!

heb zelf nog nooit iest mee gemaakt , maar heb een paar mensen in de fam ( waaronder mijn broer en een oom ) die vaak genoeg dingen zien... brr....

dusof mijn familie spoort niet (wat goed kan Haha! ) of (geesten enzo )bestaan echt.. ik ga voor t laatste....

jojohorse
Berichten: 227
Geregistreerd: 14-01-04
Woonplaats: omgeving groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 15:30

ooh ja wat ik nog was vergeten te zeggen was : ik geloof zeker in paranormale dingen en reiki enzo...
groetjes jojohorse

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 15:54

Heeft iemand het dossier "contact met de doden" gisteravond ook gezien? Ik vind het echt drie keer niks.

Janski

Berichten: 6498
Geregistreerd: 03-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 17:47

Deja vu is inderdaad niets meer en minder dan een "foutje van de hersenen" Da't is ook wetenschappelijk bewezen. Men weet ook inmiddels wat er eerst was de kip op het ei.

Leuke discussie want dit onderwerp is een beetje mijn Dillema

Ik ben van het Type eerst zien dan geloven. Ik ben twee keer bij een paragnost geweest die een vrijwillige vergoeding vroeg dus je mocht zelf weten of je hem betaalde en hoeveel. Over mijn verleden had hij wel dingen goed maar over de toekomst helemaal niks !!!

Jammer wel want er zaten wel leuke dignen tussen Scheve mond

Hij heeft me wel gezegd dat ik de "gave" ook heb en het op een bepaalde leeftijd zal gaan ontwikkelen. Het interesseert me enorm maar ik heb zelf het idee dat de "kracht" van onze geest of hersenen veel groter is dan wij denken. Hij zei ook dat mijn begeleider of gids een bijzonder iemand van hoge komaf was ofzo en hij kwam met een bepaald teken waarvan ik nog steeds niet weet wat het betekent. Aan de ene kant denk ik "jeetje misschien moet ik daar iets mee doen ofzo" Aan de andere kant kan hij dat ook hebben gezegd om mij een goed gevoel te geven zodat ik nog een keer terug kom ofzo.


Ik denk dat Reikie (of andere alternative geneeswijzen) alleen maar werkt bij mensen of wezens die ervoor open staan. Als iemand niet geloofd dat hij daardoor kan genezen of het niet wil .. zou het dan nog werken?? Een dier kan die keuze niet maken, er niet voor open staanmaar zich er ook niet tegen verzetten. Als iemand gelooft adt Reiki helpt dan werkt het vaak ook DUS het bestaat weldegelijk. Denk ik dan..

Zo is ook die test wel bekend met placebo medicijnen mensen die geloven dat ze er beter van worden worden er ook beter van..
maar ja hoe zit het dan met dieren die hebbeb dat besef helemaal niet..?????

En dat is wel mooi want je kan dus blijkbaar ergens beter van worden zonder je lijf vol te stoppen met chemicaliƫn..
Maar er gaan ook mensen dood doordat ze niet meer naar een doker gaan (het al omstreden Sylvia Millecam verhaal) OEPS..

Dus ja.. of ik het geloof... ik weet het gewoon nog niet! Ik zou wel graag willen dat ik daar in overtuigd werd maar mij overkomt niks boeiends behalve dat ik wel aan dieren kan zien of ze zicht goed voelen .. maar is dat niet gewoon lichaamstaal lezen??

Moeilijk hoor....
Heeft iemand dit ook dat je nog twijfelt??

[/list][/quote]

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48421
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 20:44

Sammm schreef:
Heeft iemand het dossier "contact met de doden" gisteravond ook gezien? Ik vind het echt drie keer niks.

ja... gezien... Lachen Ik was best onder de indruk, alleen bij het gedeelte over Blue Mountain had ik zo mijn twijfels... ik geloof wel dat het medium (beetje gezette kalende man met bril) "echt" is... Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 08:16

SmithsGirl"]
[quote="Sammm schreef:
Heeft iemand het dossier "contact met de doden" gisteravond ook gezien? Ik vind het echt drie keer niks.

ja... gezien... Lachen Ik was best onder de indruk, alleen bij het gedeelte over Blue Mountain had ik zo mijn twijfels... ik geloof wel dat het medium (beetje gezette kalende man met bril) "echt" is... Lachen
[/quote]
Idd, dat blue mountain..

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 09:06

SmithsGirl"]
[quote="Sammm schreef:
Heeft iemand het dossier "contact met de doden" gisteravond ook gezien? Ik vind het echt drie keer niks.

ja... gezien... Lachen Ik was best onder de indruk, alleen bij het gedeelte over Blue Mountain had ik zo mijn twijfels... ik geloof wel dat het medium (beetje gezette kalende man met bril) "echt" is... Lachen
[/quote]


Ik heb hem nog niet gezien, maar mijn vriend heeft het voor me opgenomen.