Waar T-shirts laten bedrukken met eigen logo ?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Waar T-shirts laten bedrukken met eigen logo ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-03-04 14:15

Voor de vakbeurs die wij organiseren op school willen wij graag t-shirts laten bedrukken met ons eigen bedachte logo.
Wie weet waar dit kan en wat het ongeveer kost ?


Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 14:19

Er zijn heel veel copyshops die dit voor je kunnen doen. Prijzen zijn heel verschillend. Soms ben je verplicht om ook het t-shirt bij hun af te nemen. Vaak is dit dan een wit t-shirt. Reden is dat die t-shirts vaak van het soort stof zijn gemaakt waar het gemakkelijker op drukken is. Bij sommigen mag je ook een eigen t-shirt meenemen. Prijzen staan ook vaak op internet.

Dniesy

Berichten: 2140
Geregistreerd: 02-12-01
Woonplaats: Hoorn (NH)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 14:36

Je kan ook speciaal papier kopen dat je op een shirt kan strijken en daarop jullie logo uitprinten en op een shirt strijken, het houd niet zo lang, na een paar keer wassen is het al helemaal lelijk maar het is wel goedkoop....

Dennis

Berichten: 31464
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 14:39

Dniesy schreef:
Je kan ook speciaal papier kopen dat je op een shirt kan strijken en daarop jullie logo uitprinten en op een shirt strijken, het houd niet zo lang, na een paar keer wassen is het al helemaal lelijk maar het is wel goedkoop....


Ik heb een shirt die ik al 2,5 jaar veel gebruik met zo'n zelf opgestreken plaatje(in dit geval een foto van Dennis). Je kan natuurlijk zien dat zo'n shirt goed gebruikt is(begint echt oud te worden) maar is voor zo'n oud, en veel gebruikt shirt nog erg netjes.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-03-04 14:47

Dat is idd ook een idee... is daar speciaal printpapier voor ?
Het is maar voor 1 dag dus hoeft niet superkwaliteit te zijn

Dennis

Berichten: 31464
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 15:45

Ja, je hebt er speciaal papier voor. Gewoon even naar de PC winkel(misschien zelfs de boekhandel) en een pakje kopen(meestal heb je pakjes van 10 A4tjes). Ik heb alleen geen idee hoe duur het is.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-03-04 15:49

Pff duzz Haha! ik heb daar echt geen verstand van maar zal eens even met mijn klasgenoten overleggen,iig bedankt voor de ideeën Knipoog

Nou nog leren strijken...

Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 15:55

Vroeger was ik met een groepje anderen fan van een bandje. Zij hadden een logo en het leek ons leuk om t-shirt te maken met dat logo. Het was rood met blauw. We hebben toen witte t-shirts gekocht, een kartonnen mal gemaakt en met textielstiften de logo's erop gekleurd. Zag er best mooi uit. T-shirt kon zonder problemen gewassen worden en de kleuren vervaagden niet.

Uums

Berichten: 6777
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Het nuchtere noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 17:11

In de gouden gids staat meestal een hele rij per stad. Onder 'textieldrukkerij'. Althans: bij de meeste studentensteden, omdat logo`s van je eigen cluppie op je shirt natuurlijk helemaal het summum zijn!

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-03-04 17:21

Komt effe mooi uit dat ik in groningen op school zit ?! Haha! studentenstadje Tong uitsteken

pimkie
Berichten: 748
Geregistreerd: 15-01-04
Woonplaats: {hartje van turnhout}

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 17:25

je kan toch in de computerwinkel toch zo'n speciaal papier kopen waar je dat dan achteraf op je t-shirt moet strijken

I never want to grow up

Alja

Berichten: 25582
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 18:07

ik heb het hier in de buurt laten doen en dta koste 10 euro per shirt en hun leverden de shirten

ONDERSCHRIFTLOOS

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 18:18

Als het maar voor een dagje is, zou ik m'n geld niet weggooien aan zo een speciale service die de t-shirts voor je maakt/bedrukt.
Gewoon speciaal papier halen, logo afdrukken op dat papier en het op je t-shirt strijken...

Accept what is, let go of what was, have faith in what will be

Uums

Berichten: 6777
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Het nuchtere noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 18:45

SANEX schreef:
Pff duzz Haha! ik heb daar echt geen verstand van maar zal eens even met mijn klasgenoten overleggen,iig bedankt voor de ideeën Knipoog

Nou nog leren strijken...


Ow, en als je echt duurzame shirts nodig hebt dan is Pesman heel goedkoop. Die stickers weet ik niet.... Succes!

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 18:47

Waar woon je? Er zijn heel veel winkels die dat doen en het is helemaal niet zo heel erg duur. Ik heb heel veel jaarclubkleren met ons logo erop.
Je moet zorgen dat je het op cd-rom hebt en dan kun je het op kleren laten borduren of drukken (flock-druk heet dat)
In Utrecht heb je bijvoorbeeld Borduurservice. Zie www.borduurservice.nl
Succes Lachen

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-03-04 19:05

Ik woon in een klein prutsdorpje in friesland Haha!
Maar heb al een boel ideeën opgedaan, bedankt!

Tartuffo

Berichten: 1630
Geregistreerd: 30-06-03
Woonplaats: Hier aan de kust....

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 19:13

Bij de boekhandel of bv een officecenter staat bij fotopapier enz een pakje waar papier in zit wat je op kan strijken.
Goed zoeken, het is niet goedkoop

** Als je de beste zitplaats in huis wilt, zul je de kat moeten verplaatsen **
** Pas heeft iemand mij een schattig katje gegeven.... en het katje is van mening dat iemand mij aan hem heeft gegeven **


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: __Martine__, BETUWE, Bloemetje75, chocky84, Flux, fotolijstje, germie, goesju, Kimmie25501, LesleyAnne, ManonGrr, mvdende, MyrtheJ, Pauline2cv, Roosch, Sintara, Touchem, xoranlover, xSalina, xxxmh, YandexBot en 139 bezoekers