Vandaag weer een aura foto van mezelf laten maken

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ElizeVdS
Berichten: 6567
Geregistreerd: 04-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 11:15

ankiexx in de link in haar eerste post

yvetje

Berichten: 2012
Geregistreerd: 20-11-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 12:24

ik wil dat ook wel eens *LOL* Ben benieuwd wat ik zou hebben

Vonnie84

Berichten: 6589
Geregistreerd: 16-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-04 14:07

Lizz"]
Die beurs is 12, 13 en 14 maart in eindhoven (bij station) ook is er een kamasutra en erotische lifestyle gedeelte als ik het niet mis heb Haha!
[/quote]

Uhm, dat kamasutra gedeelte moet ik gemist hebben Schijnheilig haha, neej het heeft echt niets met sex van doen. Dat is wel in Eindhoven, maar dan volgens mij in het beursgebouw en op een andere datum.
En de paranormale beurs is alleen op 13 en 14 maart.

[quote="Wieske_S schreef:
Volgens mij is aurafotografie echt.
Om eerlijk te zijn snapte ik niks van wat er in mijn vorige bericht stond maar ik dacht dat iemand anders het vast wel zou snappen.
Volgens mij worden er bepaalde camera's gebruikt die trillingen kunnen fotograferen of zo.
Maar wat er in de tekst staat klinkt ook wel logisch.
Het is in ieder geval interessant Haha!


Je uitleg klopt wel! Je moet met je handen op 2 plaatjes zitten, daarom sta ik op die andere foto er ook zo aap-achtig op Clown
En die 2 plaatjes meten dan vanalles en die staan in contact met het foto-toestel.
Natuurlijk is het wel iets anders dan wat mensen (misschien) kunnen zien. Maar ach, het is een beetje voor de fun.

Girl In The Mirror

Berichten: 3156
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 14:17

Geloven jullie er ook zelf in?

Vonnie84

Berichten: 6589
Geregistreerd: 16-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-04 17:26

Jullie of speciaal ik?

Mwha, dat van die aura-foto vink wel een beetje vaag. Al dacht ik al dat hij super rood zou worden, nog voor ik op die stoel zat. Dus da's dan ook wel weer vreemd.

Verder geloof ik er in die paranormale dingen. Soms zeggen ze dingen, die ze helemaal niet kunnen weten. Ik vind het altijd wel leuk om naar zoiets toe te gaan.