Nieuwe kleuren in de mode.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-01 10:02

aha flashikleurtjes is best wel mooi soms, op [***] heb ik een okergeel dekje met okergele bandages en dat is wel mooi haha voor de rest heb ik ontzettend veel wit en zwart, ook donkerblauw en groen, nu ga ik eens uitkijken naar beige bandages en naar grijze , dat is namelijk ook erg chique Haha!
o ik heb ook grijze eskadronnetjes voor op de wei en voor t lichte werk Haha!


me_dana
Berichten: 29
Geregistreerd: 04-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-01 11:22

je hebt nu toch ook al zadeldekjes en halsters in alle kleuren. Misschien niet alles in het felroze maar wel knalrood, blauw paars enz.

carola

Berichten: 8685
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-01 13:06

Whaaa!!! Afschuwelijk! Ik ben het helemaal met steef eens. Ik heb bij m'n knollies mooie, zwartlederen halsters met koperen gespen, en dat vind ik zo mooi! Veel mooier als die felle kleurtjes.

Dekjes enzo heb ik allemaal van Kieffer of Passier, en de kwaliteit is veel belangrijker als de pasvorm. Die zijn in het donkerblauw of donkergroen.

Voor de rest vind ik zwart en wit het mooiste. Gewoon simpel. En als iets van goede, mooie kwaliteit is, vind ik het mooier als een fel kleurtje...

Dorien

Berichten: 1440
Geregistreerd: 27-04-01
Woonplaats: België 

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-01 13:20

Ik denk dat ik deze modekleuren maar voorbij ga laten gaan! Misselijk
Ik rijd altijd met "gewone" kleuren.
Ik heb voor mijn donkerbruin paard een wit (voor wedstrijd), bordeaux, groen en grijs zadeldek en er is een blauw Eskadron-dekje onderweg. Verder heb ik bijpassende bandages in de bovenvermelde kleuren en een gewoon rood halster en een groen halster, maar voor naar wedstrijden te gaan, ga ik wel een leren Kieffer halster kopen, die vind ik zo mooi.

Een paard zonder ruiter, blijft een paard.
Een ruiter zonder paard, is alleen maar... een mens

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-01 14:50

't lijkt mij ook maar niks....ik had altijd alles in het groen, toen kwam er wat blauw bij, en sonds een tijdje ga ik helemaal voor grijs.
Maar roze? Ik denk d'r niet aan!
Bij divoza zag ik vrijdag btw nog wel die roze/vrij-knalgroene broeken met kunstlederen zit hangen (die hangen d'r volgens mij al wel anderhalf jaar) dusseh......

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-01 15:16

nou nee ook niet iets voor mij en Loki. Maar ik zou het wel leuk vinden als ik er andere mee zag rijden


en gele fluoriserende spullen zijn wel handig voor in het donker, maar geel is niet mooi voor mn isabel-kleurige

Je zag wel op de Boktmeeting in Apeldoorn Nimber weer voor loopt op de trends met haar jas!
Afbeelding
voor degene die er niet waren...
_________________
Beter een kleine die steigert, dan een grote die weigert

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Shaienne op 2001-09-30 15:29 ]</font>

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-01 15:20

Ik vind die nieuwe kleuren ook niet je-van-het Misselijk

Maarreuh Shaienne, fluoriserende bandages staan bij een Fjord wel supercool!!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-01 16:13

Ja!!! Die roze endurance ruiter was echt walgelijk!!! Wlegh! En no way dat ik in barbieroze ga rijden met mijn Jur! Echt mij niet gezien. Kleurtjes YES YES YES, fluoriserend NO NO NO!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-01 18:50

Hmm, ik heb van deze kleurengekte nog niets gemerkt Verward

Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-01 20:02

getsie! een skimmie met n roze deken...
een vosje met een gifgroen halster?
neeeeeeeh, ik doe nie mee denk ik

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-01 20:09

ow ik ben echt helemaal gek op paars.
en vandaag toen we in de blubber aan t stoeien waren. vond ik t errug goed staan. ja t is een bonte en zwart of wit staat dan zo saai erop.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-01 20:16

Ik vind bij mijn vosje juist zwart wit mooi staan, zo heb ik bij mijn zwarte zadel een wit dekje maar ook een blauw dekje, maar lichtgevend? NEEH! Niet voor mij, terwijl voor een lief shetje een fel blauw halster wel gaaf is! *LOL* Groetjes Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 11:29

bij ons bij de ruitershop hebben ze van harrieshorse al een FEL PAARS dek!! ziet er best kicke uit. je zal hem in ieder geval niet zo snel kwijtraken!!

groetjes [naam]

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 11:34

fel paars dek. nouhou gemeen, ikke ook willen. hier hadden ze alleen een lichtpaarse met een felrose randje en mega duur dta hoeft van mij dus niet.
zal toch mn mams es zo gek proberen te krijgen om langs vrielink te rijden misschien dat ze t daar hebben

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-01 17:55

grinnik, geloof het of geloof het niet *LOL* maar de vriendin van mijn baas dacht aardig voro mijn te wezen en haar leek het leuk om mij neiuwe bandages en een nieuw dekje te geven (naja zij kocht en ik moest het gebruiken) mijn witte bandages waren bijna op dus ik kreeg nieuwe. je raad nooit welke kleur *LOL* <B> BABYBLAUW </B> hahahahahahah.. ik moest wel ff slikken.. babyblauw op een donkerbruine.. ben benieuwd hoe het staat Haha!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-01 12:05

Haha, wat cool (voor 'n ander Haha! ) Bij ons op de manege is al iemand Jarenlang helemaal weg van knal roze. Ze had omdat ze geen roze bandages kon krijgen een paar witte roze geverfd (met textielverf) Krijgt ze nog geluk ook!.
Ik ga meer voor creme en grijs, (dat zie je ook NOG niet zo heel veel).
Groetjes Petra

:evaw:


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Bretsa, Camino_S, Corelli, CRos95, Hjartje, horzlover, manonutjuh, Marcato, Megane, MightyMike, Thioro, Vaiqua, VenoSnorlax, VixillHedinn en 185 bezoekers