Cody maakt vrienden *not*

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Percy

Berichten: 12079
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 19:49

Bij de Aldi in de rij in het dorp kan het best gezellig zijn hoor Lachen

Wij moesten eieren kopen want de eierconsumptie was iets harder gegaan dan onze kippen leggen en mijn oudste van 10 wilde wel even weten of ik dan tenminste scharreleieren in de kar had gelegd. Mevrouw voor ons was kippenboer en zo heeft mijn oudste de hele rij lang met die mevrouw gebabbeld over ingekorte snavels, legbatterijen, scharrelkippen en ecokippen en kwam ze weer een stuk wijzer de winkel uit Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 20:18

Haha! Wat leuk om te lezen allemaal Lachen En Cody ik ben het met je eens, ook in het OV kan je bijzondere mensen tegen komen

xx_Irisje

Berichten: 12346
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 20:21

ke kan je een sutk beter inhouden als ik!
maar mij overkomt ook altijd dat sorrt dingen..

Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 20:38

Heel irritant hoor als klanten luidruchtig gaan lopen zeuren over de drukte terwijl de cassieres zo hard mogelijk werken (ik = cassiere Tong uitsteken) *LOL*
maar ik ben altijd liev Schijnheilig Je kibbeling was zeker al koud? Tong uitsteken

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-04 10:04

De cassière was best snel hoor, dus daar ging mijn opmerking ook niet over Haha! Ik snap ook wel dat zij er niks aan kan doen dat Assen massaal boodschappen gaat doen op donderdagmiddag *LOL*

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 15:04

Ik stond vandaag in de AH, even paar boodschapjes doen. Expres behoorlijk vroeg gegaan zodat ik nog kon parkeren. Bij de kassa nog verwisseld en voor het eerst van m'n leven (valt mee) de juiste keuze gemaakt. Bij de 'oude' ging spontaan het pinapparaat kapot! Ik was dan ook zo aan de beurt en 't ging lekker vlot. Vriendelijk gedag gezegd tegen het kassa-meisje en toen ik voorover gebogen mijn boodschappen in zat te laden bedacht ik me opeens dat ze tegenwoordig de groenten bij AH afwegen bij de kassa (al een eeuwigheid, ik weet het). Dus ik ging op zitten letten of ze niet toevallig met haar hand op de weegplaat zat als ze m'n prei af ging wegen. Nee, niet zo heel achterdochtig, gewoon om te kijken of zij dat ook zelf bedacht had (en omdat ze bij AH oplichters zijn, dat wel). Deed ze niet, dus ik was happy en toen keek ik haar dus recht aan en die blik... die verpestte echt alles. Ik geloof dat ze spontaan een hekel aan me had en ik dacht nog 'ohoh, dit maak je nooit meer goed'. Echt erg is dat, dat je weet dat je zoiets in je hebt (ik kan extreem vernietigend en afkeurend kijken) en het je dan gewoon overkomt en je vervolgens niet weet hoe je het weer op moet lossen. Ik schaamde me echt kapot. Heb haar alleen nog aangekeken toen ze heel erg vinnig vroeg of ik zegeltjes spaarde. Mèn, dat was echt een erg kassamoment. En ik bedoelde er dus helemaal niks mee, ik zag alleen aan haar dat ik haar wel heel erg vreselijk aangekeken moet hebben. Scheve mond

hobbelheks

Berichten: 8844
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 17:00

haha dat zou nu ook echt iets voor mij zijn.
geweldig om die verhalen van jouw leven iedere keer te lezen, lach me elke keer lam!
je zou ze moeten bundelen kun je geld verdienen

Vanes

Berichten: 3164
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 17:09

Ja afentoe heb je van die mensen dat je denk van waar komen die vandaan zeg pffff, of ze gaan nog even lekker met elkaar kletsen en jij maar wachten met een tandpasta lach.