Zo onvoorspelbaar kan het leven zijn.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 18:26

Laat hem eerst zijn eigen problemen maar oplossen en de problemen met zijn vrouw en dan mag hij terugkomen.... waarom zou jij gelukkig zijn als hij maar gelukkig is Verward Jij hebt recht op je eigen geluk en hij moet ook eerst maar zorgen dat hij gelukkig is met zichzelf anders is het al geen gezonde relatie waar je instapt

Ik zou er als ik jou was mee stoppen voor het te laat is! Dit gaat heel veel energie en verdriet kosten en ik heb het zelf bij veel vriendinnen om mij heen gezien.. uiteindelijk blijven ze allemaal bij hun vrouw en gezin en jij bent een snoepje voor tussendoor.. dankzij jou kan hij het allemaal weer een beetje aan en jij zit thuis maar te wachten tot hij weer even tijd heeft voor jou.. wil je in zo´n leugen leven Verward

Ik wens je heel veel sterkte met de beslissingen die je gaat nemen en kies voor je eigen geluk!

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 18:41

carola schreef:
Ik ben het ABSOLUUUUT niet met die uitspraak van jou eens, Dubio. Volgens mij zeg jij dat alleen maar als 'goedpratertje' tegen jezelf.
carola snapt m. ik zie dit hele topic als 1 groot excuus voor de dingen die verkeerd gelopen zijn.

carola

Berichten: 8686
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 18:54

SuperPepeijn"]
[quote="carola schreef:
Ik ben het ABSOLUUUUT niet met die uitspraak van jou eens, Dubio. Volgens mij zeg jij dat alleen maar als 'goedpratertje' tegen jezelf.
carola snapt m. ik zie dit hele topic als 1 groot excuus voor de dingen die verkeerd gelopen zijn.
[/quote]


Haha, dank je wel, ik kijk veel Dr. Phil, misschien dat het daardoor komt? Knipoog

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 19:20

"this is gonna be a changing day in your life..."

Dubio
Berichten: 55
Geregistreerd: 11-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-04 19:34

Nee geen 'goedpratertje' voor mezelf. Ik weet als het uitgroeit tot meer dat we beide fout zitten. Nu is dat niet het geval we hebben lol samen en meer niet we houden ons in.

Ik zie hem als een vriend die in de problemen zit en een moeilijke beslissing moet nemen ik wil hem niet laten vallen daarom. Wat hij kiest maakt mij niet uit. Als hij maar doet wat HIJ wil.

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 19:35

Dat "beetje" lolmaken is al genoeg om de relatie tussen zijn vrouw en kinderen voorgoed kapot te maken. Wanneer zij hier achterkomen zullen ze hem nooit meer voor 100% kunnen vertrouwen.

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 19:40

dubio, wat is nu eigenlijk het doel met je posting?

ankie1

Berichten: 1067
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Geboren in naarden en aktief in Gooi en omstreken

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 19:43

Dubio.....volg je hart..

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 19:44

Ik zou persoonlijk gaan voor het volgen van je verstand :S

carola

Berichten: 8686
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 20:39

Inderdaad Flair! Alleen wanneer JIJ geen contact meer met die vent zal hebben, kan hij zijn relatie proberen te redden. Het is echt ongelovelijk hoe erg jij je eigen gedrag aan het goedpraten bent. Hij heeft vast wel meer vrienden / familie waar hij zo'n problemen bij kwijt kan, zonder dat er extra dingen meespelen.

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 20:40

Duidelijk geval van bord (of betonnen muur) voor de kop en egoisme.... meer kan ik er niet van maken.

Alet

Berichten: 5512
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Yde

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 23:21

het is wel zo dat alles wat kritisch is meteen omgebogen wordt naar iets positiefs en dat het absoluut niet zo is als wij denken...
het zit me ook dwars dat het steeds over HEM gaat "als HIJ maar kiest, als HIJ maar gelukkig is"
what about JIJzelf!?

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 10:38

Zo'n knap staaltje van masochisme heb ik nog nooit gezien.

Paar vraagjes:

heb jij geen geweten?
Want als je dat zou hebben zou je hem een schop onder zijn kont geven en zeggen dat hij de verantwoording voor zijn problemen moet nemen.

Of ligt alles aan zijn vrouw?

Lekker. HIj loopt weg, neukt lekker een end in de rondte en het wordt hem allemaal maar erg makkelijk gemaakt. Want ja hij is erg zielig.

Ik heb zwaar medelijden met die vrouw die waarschijnlijk totaal niet weet wat er fout gaat, of er al iets fout gaat omdat niemand er over praat.

Bah, ik ben blij dat ik jou niet ben. Zou mezelf niet in de ogen kunnen kijken.

Zum kotzen.

Dubio
Berichten: 55
Geregistreerd: 11-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-04 13:37

Fasel zo dacht ik er dus ook altijd over en nog steeds heb ik een dubbel gevoel. Er is niets gebeurt dus echt schade heeft het nog niet veroorzaakt. Een vonk kan altijd overslaan maar er wat mee doen is wat anders tot nu toe hou ik de boot nog even af. Hij moet eerst voor zichzelf een beslissing nemen voordat er wat gebeurt en nog bewijzen ook.

Wie zegt dat die vrouw braaf thuis zit misschien heeft ze ook wel een andere kerel?.

Ander vraagje:
Waarom is het al 2 mannelijk collega's/klanten/vrienden met elkaar gaan eten geen probleem en kan het allemaal (terwijl dat ook zo kan zijn)
En zodra een man en en vrouw samen wat gaan eten gelijk te maken met sex. Ik had hier een discussie over gisteren en blijkt dat merendeel van de mensen dan toch denkt dat er wat gaat gebeuren of gebeurt. Het is eigenlijk heel krom??.

carola

Berichten: 8686
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 14:04

Heb je gister Dr. Phil gezien!? Ging precies over mensen zoals jij. Dr. Phil was echt weer fantastisch, en zei waar het opsloeg.

En als mijn kerel stiekem een etentje had met een ander, en ik zou daar achter komen, oei.... Dan is ie echt niet jarig!!!

carien

Berichten: 750
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: hutje op de hei

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 14:11

Ja waarom Dubio? Je hebt het al zelf gezegd: en toen sloeg de vonk over! Dat zie ik niet zo gauw tussen mannelijke collega's gebeuren (tenzij ze homo zijn natuurlijk). Je hebt gewoon een groter risico op overslaande vonken en zeker als er een ervan relatieproblemen heeft.

Lestria

Berichten: 1068
Geregistreerd: 30-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 14:20

Er is totaal geen probleem met een man en een vrouw die samen dingen doen. Zolang er maar open en eerlijk over gedaan wordt.

Jouw partner weet ervan, accepteert het dus daar is geen probleem. De vraag is of dit ook zo is bij jou "vriend". Dan is er dus wel een probleem!

Je start dit topic zelf en geeft ons de indruk dat je meer wil met de persoon waar je over praat. Dan is het toch niet zo gek dat mensen het fout vinden dat je leuke dingen met hem gaat doen. Dat is ook de kat op het spek binden!

carien

Berichten: 750
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: hutje op de hei

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 14:21

Probeer de boot af te houden: ga er niet tussen zitten. Als die man relatieproblemen heeft moet hij ze samen met zijn vrouw oplossen. Dit wordt zo'n makkie voor hem; hij is meteen weer onder de pannen en zijn vrouw zit met een dubbele kater: niet alleen omdat de relatie niet goed was maar er was ook al een ander. Als je door gaat met deze relatie, krijg je hoe dan ook wel eens te maken met zijn kinderen. En die bekijken jou met heel andere ogen dan als je een vriendin zou zijn van ná de scheiding.

Dubio
Berichten: 55
Geregistreerd: 11-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-04 14:26

Carien tuurlijk is er een risco maar wat ik merk is dat andere mensen het zo zien en niet ik zelf of de 2 etende partijen. Ik heb echt geen problemen mee om met iemand te gaan eten. Als ik in een vaste relatie zou zitten zou ik er ook een problemen mee hebben. Misschien omdat ik niet snel jaloers ben.

Vooral als je relatieproblemen hebt wil je er graag uit zijn. Voor mij maakt het dan niet uit of het een man of vrouw is. Dit is even buiten mijn geval om. Toen ik jaren geleden een relatie beeindigde ben ook ook naar een goede vriend gegaan om hulp te zoeken en mijn hart te luchten. En ja logisch dat dit gedeeltelijk stiekum ging wat denk je maar niet omdat ik wat met hem had of zo. Als het een goede vriendin was zou het ook stiekum zijn. Mij maakt het niet uit of dat dan een man of vrouw is. Ik zie dat dan niet gelijk als lustobject of zo andere schijnbaar wel.

Citaat:
Je start dit topic zelf en geeft ons de indruk dat je meer wil met de persoon waar je over praat. Dan is het toch niet zo gek dat mensen het fout vinden dat je leuke dingen met hem gaat doen. Dat is ook de kat op het spek binden!


Tuurlijk zou ik wel meer willen maar dit is niet het moment het kan pas NA zijn beslissing en daar wachten we op. Ik ben er nu alleen als vriend hoe zwaar het ook valt. Ik hoef zijn kinderen niet te ontmoeten ik heb er niets mee voor rest eigenlijk ook niet.

carien

Berichten: 750
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: hutje op de hei

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 15:13

QUOTE: Ik hoef zijn kinderen niet te ontmoeten ik heb er niets mee voor rest eigenlijk ook niet.

Je hebt er wel wat mee, of je wil of niet. Jij bent die vrouw die tussen hun ouders zit. En als je het zo stelt als in aangehaalde quote kom je toch over als iemand die het niet kan schelen wat er binnen dat gezin gebeurt als die man maar niet ongelukkig is!!

Lestria

Berichten: 1068
Geregistreerd: 30-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 15:18

Citaat:
Tuurlijk zou ik wel meer willen maar dit is niet het moment het kan pas NA zijn beslissing en daar wachten we op. Ik ben er nu alleen als vriend hoe zwaar het ook valt. Ik hoef zijn kinderen niet te ontmoeten ik heb er niets mee voor rest eigenlijk ook niet.


Maar door hem te blijven zien beïnvloed je zijn beslissing toch ondanks dat je pretendeerd dat niet te willen? En dat is waar al de mensen in dit topic zich tegen uitspreken en eerlijk gezegd vind ik dat niet zo gek Ach gut

Dubio
Berichten: 55
Geregistreerd: 11-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-04 15:34

Carien: ik doelde daarmee ook na zijn beslissing als hij besluit weg te gaan. En ik denk datik er dan zeker voor zal zorgen dat die kids me niet zien als: de vrouw die pappie inpikt.

Lestria:
Ja klopt is ook zo. Maar we komen elkaar toch al veel tegen via het werk dus blijft lastig. Als hij al binnenkomt weten we al geen houding aan te nemen. We zijn allebei even fout dat maakt het zo moeilijk.
Je wilt weg maar het laat je niet los.

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 15:39

dubio, je klinkt nu al heel anders, eerst was alles nog zo zoet (zie je 1e posting). als dat maar een paar dagen geleden is, wat zal het zijn over een half jaar?

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 15:41

Je wist toch uit ervaring hoe het is als je ouders ruzie hebben...? Dan weet je dus ook uit ervaring hoe kids denken, en dat ze je zeker weten WEL zien als de vrouw die mama en papa uit elkaar gehaald heeft.

Haal die plaat eens voor je hoofd weg... Je hebt een relatie met een getrouwde man (je roept enerzijds dat er niets speelt, en anderzijds dat jullie je gewoon inhouden), je praat hem alles naar de mond, kom eens op voor jezelf. En zoals ik al ergens anders gelezen heb... Ik zou mezelf niet meer in mijn ogen kunnen kijken als ik tussen twee mensen in kom te staan, en al helemaal niet als er kinderen de dupe van worden...

Dubio
Berichten: 55
Geregistreerd: 11-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-04 15:45

SP ik heb daar over geantwoord lees maar terug.

Pervinco: we hebben geen relatie maar vriendschap die meer wil worden maar tegenhouden.

Ik wil ten alle tijden voorkomen dat hijvoor mij weggaat. Mocht het zo gaan zal ik zeker voorkomen dat de kids mij zien voordat het over is. Dat is van hem en niet van mij. Nogmaals ik heb het niet op kids,