Verliefd zijn als kleuter is niet eenvoudig

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Miep

Berichten: 1707
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 13:31

Richtje"]
[quote="Miep schreef:
Wat onwijs leuk he Haha!
mijn overbuurmeisjes zijn mijn oppaskindjes.
De ene is 4 en de andere 6.
Die van 4 zegt altijd als ik haar naar bed breng en nog een dikke kus krijg'wil jij mijn moeder worden'?

Dat streelt je ego toch best wel Tong uitsteken


Zo vind ik het toch ook altijd wel weer heel lief, als ik voor het weekend thuis kom (bij mijn ouders dus, waar ik zolang ik thuis woonde altijd op de buurkinderen heb gepast). Als mijn 4-jarige buurmeisje aan het buitenspelen is, laat ze zodra ze mij aan ziet komen al haar speelgoed vallen, en komt ze op me af rennen. Ze moet dan even een knuffel hebben en opgetild worden, waarna ze weer vrolijk verder gaat spelen. En geïrriteerd dat ze is, als een vriendinnetje waar ze mee aan het spelen is haar tegen wil houden "nee, ik wil naar Richtje toe!" Haha!
[/quote]

hihi wat ontzettend lief he..

Dreamy

Berichten: 24066
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 14:35

Lief joh...echt schattig!

Boomerang
Berichten: 1506
Geregistreerd: 03-06-03
Woonplaats: Onbekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 14:47

Super schattig...

Dit zijn goede verhalen voor later op zn bruiloft of als ie voor het eerst een vriendinnetje mee naar huis neemt Lachen Lachen

Death_Squad

Berichten: 2203
Geregistreerd: 19-04-01
Woonplaats: Fysiek: 's-Hertogenbosch Hart: R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 15:38

Hoop kinderen al gefrustreerd op jonge leeftijd, meteen trouwen en vastleggen enzo Haha! La svanochtend al iets dat de moderne jongeren traditioneler zijn in hun opvattingen ten aanzien van relaties... maar dat het al zo jong begint....

En al die kids maar knuffelen enzo... kan niet gezond zijn... kruigen ze thuis niks ofzo Knipoog

xx_Irisje

Berichten: 12346
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 15:40

wat schattig!
ik werd laats aan me oppaskindje gekoppeld.. wel door haar zelf.. ze is 6... naja lief was t in elk geval!

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-04 22:36

Michel moest wel lachen toen ik het hem vertelde Knipoog

Eigenlijk zou ik het hem "later als hij groot is" inderdaad nog eens moeten vertellen. Tegen die tijd denkt hij er natuurlijk heel anders over Tong uitsteken


Leuk detail trouwens.
Het betreffende jongetje is wel een zoontje van een zeer groot paardenbedrijf in het dorp waar ik werk Haha!

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 00:33

Mooi toch? Krijg je er meteen een complete manege bij OK dan! Ik had mijn keuze al lang gemaakt hoor Knipoog

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 00:36

Warmhouden dus, over twintig jaar doet dat leeftijdsverschil er niet meer toe! Tong uitsteken

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 10:51

Mijn buurjongetje had precies hetzelfde. Die vroeg mij ook elke dag "Maaike wanneer gaan we nou trouwen???" En hij is ook helemaal gek op "blote buiken" Haha!

Dennis

Berichten: 31472
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 12:30

D'r kwam net ook een kleuter naar me toe. 'Juf, ik vind dat u HEEL goed kan computeren!' Zo pittig Lachen . Ik loop hier stage op een basis school als systeembeheerder.

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 14:32

Schattig hè Lovers !!
Michel mag trouwens wel oppassen: voor dat ´ie het weet, heeft ´ie een blauw oog te pakken Haha! !

juval

Berichten: 13219
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 15:20

wat lief!!
ik heb meteen maar ff aan mn dochter van 3eneenhalf gevraagd of zij al flieft is..... JA hoor, op Opa!

Death_Squad

Berichten: 2203
Geregistreerd: 19-04-01
Woonplaats: Fysiek: 's-Hertogenbosch Hart: R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 16:26

Sterre schreef:
Schattig hè Lovers !!
Michel mag trouwens wel oppassen: voor dat ´ie het weet, heeft ´ie een blauw oog te pakken Haha! !


Jaaa want dan krijg je van die jaloerse kleuters.... nou die gaan aan je haren trekken enzo..... oppassen geblazen!

pniekepnak
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 18:53

Bij mijn nichtjes en neefjes is het anders. Die gaan met elkaar trouwen. Zo gaat nichtje Esra trouwen met neefje Jerre. Erg bij de tijd, want het is in Hollywood in dat vrouwen een jongere vriend hebben. Esra is 6 en Jerre is 4.

Neefje Janick gaat als hij groot is trouwen met nichtje Romeé, want Romeé heeft 'sexy billen' volgens Janick... (Meneer is 3 jaar oud...)

En nee, dit zijn geen broertjes en zusjes van elkaar, ze zijn ook allemaal neef en nicht. Over vijfentwintig jaar doet daar vast niemand meer moeilijk over. Toch...?

Yessy

Berichten: 23034
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 19:12

pniekepnak schreef:
Neefje Janick gaat als hij groot is trouwen met nichtje Romeé, want Romeé heeft 'sexy billen' volgens Janick... (Meneer is 3 jaar oud...)

ik zou maar oppassen met hem, zo jong en dan al die taal Tong uitsteken

Uums

Berichten: 6777
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Het nuchtere noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 01:08

Ow, wat lieeeeeeef! Lachen En je tilt echt zwaar aan een verliefdheid op zijn leeftijd..

ElizeVdS
Berichten: 6567
Geregistreerd: 04-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 11:49

Haha geweldig, alvast gefeliciteerd met je aankomende bruiloft..
Eigenlijk willen we wel een portretfoto van deze verliefde man Knipoog
(even kijken hoe jullie bij elkaar staan)

Weet overigens nog wel van mij in groep 1 dat ik en mijn beste vriendin verliefd waren op Tom van Westen, en wij dat zingend door de school verkondigden..
Later dat jaar is zij verhuisd en mocht ik op zijn feestje komen, ik denk dat wij toen ook vriendjes waren, maar dat weet ik niet zeker..

Sting

Berichten: 12862
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 12:21

Echt heel erg schattig!!
Ik hoop voor het kleutertje dat de stagaire nog even blijft Knipoog