Werkschoenen voor smalle voetjes

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ellepel

Berichten: 47353
Geregistreerd: 24-02-04
Woonplaats: assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-24 08:44

heb je een welkoop in de buurt?
die hebben ook veel werkschoenen,eventueel kijk je daar?

wat sabbientje zegt,grisport is ook bij welkoop te koop.

Shadow0

Berichten: 43506
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-24 08:52

Ik weet niet of je in de buurt zit, maar Bowork in Bunschoten heeft een winkel met enorm veel modellen, ook veel kleinere maten. Verder kun je denken aan een inlegzooltje om de ruimte wat op te vullen van schoenen die bijna goed zitten maar net iets te ruim?

Alenthe05

Berichten: 1098
Geregistreerd: 19-03-06
Woonplaats: Naast de buren

Re: Werkschoenen voor smalle voetjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-24 09:04

IK heb HAIX, hier hebben ze ook een vrouwenserie van. Ik vind ze heerlijk zitten, net pantoffels. Heb een S3 choen en half hoog. Heerlijk.

Roodvos

Berichten: 6674
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Op een bult SiO2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-24 09:41

pluisje88 schreef:
Ik hoor hier Emma zeggen maar Emma is voor mij echt veel en veel te breed. Veters op zijn strakst aangesnoerd kan ik erin en eruit staand, zonder handen. Die waren dan ook behoorlijk gevaarlijk als ik de trap op moest met orderpicken..

Klopt, de "gewone" Emma schoenen die mijn vorige werkgever ter beschikking stelde waren idd model Katrien Duck. Ik mocht daarom extern de 2W4 bestellen, die wel een mooi smal model heeft.

Inmiddels heeft Emma ook damesmodellen en die zijn veel smaller dan die standaard schoenen. Ik heb deze:
https://www.emmafootwear.nl/emma-anouk-s3-werkschoen
Dat vind ik wel een fijne schoen.

pluisje88

Berichten: 8081
Geregistreerd: 22-05-07
Woonplaats: Ergens in de Achterhoek

Re: Werkschoenen voor smalle voetjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-24 10:02

Oh die zien er beter uit inderdaad! Heeft een beetje weg van het model van 2work4. Ook hele fijne schoenen maar niet slijtvast genoeg voor mij. Heb ze op stal aan maar verslijt 2 paar per jaar ;) nog geen goed alternatief gevonden trouwens.

Marije_jiplover

Berichten: 25331
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-24 10:23

Ik heb Emma's gehad, damesmodel, maar die zaten mij echt niet fijn, ik droeg ze echt alleen maar daar waar het perse moest.

Mijn damesmodel Haix die ik nu heb zitten zoveel fijner.
Die van Emma heb ik destijds uitgezocht in een fysieke winkel en dat waren toen de enige schoenen doe enigszins pasten.
Ik zou TS dan ook aanraden om in een fysieke winkel te gaan passen, dat is handiger dan steeds moeten terugsturen, bovendien kun je dan de best zittende kiezen, ipv denken/hopen dat dat ene opgestuurde paar dat eindelijk een beetje zit, het beste is voor jouw voeten.

Mando

Berichten: 15695
Geregistreerd: 11-06-06
Woonplaats: Als Rotterdamse tussen de Friezen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-24 10:31


Mandy_89
Berichten: 1360
Geregistreerd: 23-06-07

Re: Werkschoenen voor smalle voetjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-24 20:48

Lastige aan fysieke winkels is dat ze zo weinig keuze hebben, welkoop heeft online best mooie keuzes, maar in de winkel valt t vies tegen

Marije_jiplover

Berichten: 25331
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Re: Werkschoenen voor smalle voetjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-24 20:50

Er zijn speciale winkels voor werkkleding, die hebben vaak wel een groter assortiment aan schoenen staan.