[GZ] Vakantieland tips!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Guinevere

Berichten: 5601
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Verenigde Staten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 06:23

Dominicaanse Republiek is super! Je kan daar eindeloos de zee in lopen en het water is hartstikke helder. Als je stil staat komen de visjes aan je benen knabbelen. Haha! Het grootste deel van het eiland heeft geel zand, maar er is ook een klein deel met wit zand (bij Punta Cana). Er is verder van alles te doen en afhankelijk van je hotel, elke ochtend, middag en avond entertainment.

Paardrijden kan, maar ik heb het zelf niet gedaan omdat ik vond dat de paarden niet goed verzorgd werden. Verder zijn de mannen verschrikkelijk! Maar de rest maakt alles goed.

Tartuffo

Berichten: 1630
Geregistreerd: 30-06-03
Woonplaats: Hier aan de kust....

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 10:37

Kijk eens bij trailfinders ofzo dan zie je gelijk in welk land je kan rijden en daar je vakantie op afstemmen

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-04 11:15

Bedankt allemaal voor jullie reacties. Mijn vriend is al eens in de Dominicanen geweest, dus dat valt wrs af. Aruba is een van de a-b-c eilanden en dus wrs ook hardstikke duur. Ik zal de rest eens doornemen met vriendlief, mocht ik nog vragen hebben dan laat ik het wel weten Haha!

duikpaardje

Berichten: 1474
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: lekkerkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 11:27

kijk eens op onze website : www.divehorse.com daar staan genoeg ideetjes op voor een leuke vakantie.
als je meer info wilt als je iets gezien hebt, stuur maar een pbtje.
wel rekening houden dat ze niet voor niet zeggen in de caribbean : "september to remember" dan heb je de meeste kans op orkanen.
echte grote orkanen zijn er niet zo veel, maar er is wel veel wind en regen en vaak is de zee erg ruw om te zwemmen/snorkelen.
paardrijden heb ik slechts 1 x gedaan in mexico, was echt super door het water en de groep was gesplitst in beginners en de mensen die mucho rapido wilden.
ze hebben er wel hele leuke paarden.

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-04 11:31

Mexico is dus zeker wel een optie, daar zaten we zelf ook al aan te denken... Ik zal vanavond eens kijken op die site...

Ranja

Berichten: 3524
Geregistreerd: 15-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 12:03

Guatemala! OK dan! En dan kun je misschien ook meteen Mexico even meepikken en daarna nog even naar Belize, mooi strand, duiken enz.

Guatemala kan ik iedereen aanraden!!!! (alleen vertrek zo snel mogelijk uit G-City!!)
Mooi land, veel cultuur/natuur, aardige mensen in het binnenland. Maar echt mooi strand heeft quatemala niet, Belize daarentegen weer wel.