Cito uitslag

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Exit13

Berichten: 7748
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 14:37

Ik heb behalve de cito toets nog een andere gedaan, isi-toets ofzo... Die keek, behalve naar je prestaties op gebied van taal, rekenen etc. ook naar je geestelijke ontwikkeling. Uit allebei de toetsen kwam bij mij vwo (cito was 548), schooladvies was ook vwo. Maar dat wil niet zeggen dat ik het vwo op m'n sloffen gehaald heb! (maar wel binnen 6 jr Lachen )

Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei!


Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 16:51

Ik heb geeeeeeen idee meer wat ik ervoor gehaald heb en zo lang geleden is t toch niet...

Allerliefste Kasper en Mick, Ik zal jullie NOOIT vergeten

Boomerang
Berichten: 1506
Geregistreerd: 03-06-03
Woonplaats: Onbekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 17:00

Ik haalde 546 ben daarna HAVO gaan doen en nu bijna HBO afgestudeerd *LOL*

Margee

Berichten: 5711
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 19:06

napoleon"]

[quote="Prima schreef:
Ik had een score van 42 geloof ik (oude punten systeem?). En 7% slagingskans voor de VWO. Toch nog goed gekomen Haha!


Overigens ben ik ook van mening dat als je VWO heb het nog niets wil zeggen over dat het goed is gekomen, het ligt er maar hoe aan wat je er verder mee gaat doen en hoe je als persoon zelf bent! Je kan leuk VWO hebben en vervolgens leuk naar de Universiteit gaan maar er niets van bakken........
[/quote]

Helemaal met het laatste eens. Je kan wel heel goed kunnen leren en er in het dagelijkse werk niets van bakken. Of zelfs niet eens werk vinden omdat je te hoog bent opgeleid, geen ervaring hebt, er gewoon te veel mensen met VWO zijn.

Met VMBO kun je ook heel ver komen. De auto's van alle hoog opgeleiden met linkerhandjes zullen toch ook gerepareerd moeten worden en ook hun toiletjes moeten ontstopt worden!
Persoonlijk vind ik dat de mensen met twee rechterhanden onderschat worden terwijl die vaak later wel in de meest mooie, zelf verbouwde, huizen wonen Knipoog .

Bij mijn dochter is er trouwens een foutje gemaakt op school met de post.
CITO uitslag is terug gestuurd en dus nog steeds niet bekend!!! Ik droom er nu van.......

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 19:28

Ik had 550, het hoogste dus. Ben dus ook naar VWO gegaan maart weet toch wel dat dr veel meer slimmere mensen bij mij in de klas zitten dan ik ben en die toch een paar punten lager hebben.

Sully Mijn eerste eigen 2 jarige haflinger sinds 24 juli 2021 <3
Vera Alweer 6 jaar mijn liefste verzorgpony <3 M1+3 <3
[ITP] Ons laatste wedstrijdweekendje weg! Nu M1 :)

_Priscill_

Berichten: 5715
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 19:33

wat schaam ik me dood zeg ik had 2 jaar terug mijn cito score 518 Bloos Schijnheilig .
maar ik kon me totaal niet cocentreren.
uiteidelijk doe ik nu toch vmbo kader dus gelukkig kijken ze niet alleen maar naar de cito

ze zeggen liefde kent geen haat..maar ze zullen zich vergissen....want als je er niet bent haat ik het om je te missen

dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 20:03

lovergirl schreef:
wat schaam ik me dood zeg ik had 2 jaar terug mijn cito score 518 Bloos Schijnheilig .
maar ik kon me totaal niet cocentreren.
uiteidelijk doe ik nu toch vmbo kader dus gelukkig kijken ze niet alleen maar naar de cito


Waarom zou je je schamen, het is geen "geluk in het leven test" hoor. Je zult zien dat je een prima toekomst tegemoet gaat met je vmbo diploma.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Butterfly, ComscoreBot, Dancyy, DotBot, Ghazella, GrapeshotBot, ista, lissssan, marjor, Mirranda, Momo94, pinto_1, Rije, YandexBot, Yentaah, YvonneV en 26 bezoekers