De onverwoestbare panty gezocht

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lucifertje

Berichten: 5609
Geregistreerd: 08-03-06
Woonplaats: in ut stedje van lol en plezeer

De onverwoestbare panty gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-24 18:18

Na wéér de strijd met mijn panty verloren te zijn ben ik het zat. Ik heb panty’s geprobeerd van de HEMA, falke, oroblue etc etc. Hoewel het een fantastisch verdienmodel is voor de winkel, ben ik het zo zat om een panty na 1x dragen weg te moeten gooien omdat er weer een gat of ladder in zit. Vind m’n portemonnee niet leuk, het milieu niet maar mn humeur nog minder. Ik krijg vaker reclames van die onverwoestbare panty’s maar nu ik het nodig heb krijg ik ze niet :+

Ik zoek:
- onverwoestbaar
- niet al te dik, wil graag een beetje huid er doorheen zien
- geschikt voor lange gespierde heipalen (benen). Dus een webshop met grote maten
- geen dropshipper

Prijs maakt me niet zoveel uit zolang de panty maar echt onverwoestbaar is. Wie heeft DE tip voor mij?

E4D
Berichten: 487
Geregistreerd: 10-12-14

Re: De onverwoestbare panty gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-24 18:24

Hoeveel denier wil je? Dat maakt namelijk nogal een verschil.

Blue_Eyes

Berichten: 20355
Geregistreerd: 17-07-07
Woonplaats: Zuid

Re: De onverwoestbare panty gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-24 19:06

Snag tights misschien? Daar krijg ik vaak reclames van maar de eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ik nog niet echt zelf ben gaan kijken.

Emj_23
Berichten: 1184
Geregistreerd: 09-08-16
Woonplaats: In het zuiden des lands

Re: De onverwoestbare panty gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-24 19:25

Snagtights inderdaad. Ik zweer erbij!

Yenni
Berichten: 5459
Geregistreerd: 01-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-24 19:26

Emj_23 schreef:
Snagtights inderdaad. Ik zweer erbij!

Hier ook!

MarloesHJ

Berichten: 2466
Geregistreerd: 05-01-14
Woonplaats: Zuid-Limburg

Re: De onverwoestbare panty gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-24 19:51

Ik ben ook fan van Snagtights. Laatst een maandagochtend model gehad, aangegeven bij de klantenservice en gratis een nieuwe gekregen. Maar ik heb al jaren panty’s van hun en ze gaan ook al meerdere jaren mee.

MyChoice

Berichten: 2194
Geregistreerd: 08-11-17

Re: De onverwoestbare panty gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-24 20:10

Kunert Fly panty’s. Zeker 5 jaar mee gedaan.

Suzanne F.

Berichten: 49226
Geregistreerd: 03-03-01

Re: De onverwoestbare panty gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-24 09:18

Dan zou ik zo’n panty nemen met een beige voering. Waarvan het lijkt alsof er huid onder zit maar het niet is. Die zijn echt heel sterk.

sans6

Berichten: 7894
Geregistreerd: 12-05-04
Woonplaats: Winkel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-24 09:24

Suzanne F. schreef:
Dan zou ik zo’n panty nemen met een beige voering. Waarvan het lijkt alsof er huid onder zit maar het niet is. Die zijn echt heel sterk.

En standaard te kort voor lange benen helaas. Dat het kruis bijna tussen je knieën hangt, dat gevoel.
Heb ze ook geprobeerd en heb net als TS (hi Lisette!) erg lange benen.

Laura82
Berichten: 7465
Geregistreerd: 05-06-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-24 09:25

Hier ook fan van snagtights! De enige panty's die bij mij heel blijven en enorm rekbaar zijn waardoor ze voor ieder model geschikt zijn.

Zoolgangster

Berichten: 9600
Geregistreerd: 08-04-06
Woonplaats: 587 km van Londen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-24 09:46

Stessonline verkoopt panty's voor stewardessen. Als een panty het werk van een stewardess overleeft, is het echt een goede panty. *\o/*

(Je hoeft geen stewardess te zijn om daar wat te mogen bestellen.)

koenlover

Berichten: 2416
Geregistreerd: 24-12-04
Woonplaats: Boekel

Re: De onverwoestbare panty gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-24 09:49

Hier ook goede ervaringen met snagtights. Ik ben alleen nog steeds opzoek omdat zij niet zoveel mooie (neutrale) kleuren hebben. Dus ik lees even mee.

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-24 09:50

Wat doe jij met panties dat ze zo snel kapot gaan? :D
Ik als beelddenker zie een heel fout "Freek in de wildernis" plaatje in mijn hoofd.

moonsparkle
Berichten: 21718
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-24 10:46

Bij mij gaan ze ook super snel stuk of er komen een soort van lelijke plekken bij de knie omdat het daar meer optrekt denk ik. Ik vind het zo zonde heb je een panty net een paar weken en dan alweer lelijk of een gaatje er in of ze gaan toch afzakken. Ik draag graag jurkjes maar ik vind het zo zonde van het grote dat de panties steeds zo snel vervangen moeten worden. Ik draag nu soms een thermo legging of inderdaad zo'n panty met fleece erin. Zien dat beide wat minder mooi uit maar blijft wel heel.

Qimm

Berichten: 15162
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Re: De onverwoestbare panty gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-24 11:41

Hier ook snagtights, heb er meerdere en allemaal al vaker gewassen en gedragen. Extreem size inclusive en die maatvoering klopt ook echt. Daar waar ik bij gewone panty's altijd een paar maten boven mijn eigenlijke maat neem, is dat hier niet nodig.
Geen dropshipper! En heel secuur op kwaliteit.

Suzanne F.

Berichten: 49226
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-24 11:46

Qimm schreef:
Hier ook snagtights, heb er meerdere en allemaal al vaker gewassen en gedragen. Extreem size inclusive en die maatvoering klopt ook echt. Daar waar ik bij gewone panty's altijd een paar maten boven mijn eigenlijke maat neem, is dat hier niet nodig.
Geen dropshipper! En heel secuur op kwaliteit.


Eens. Goede kwaliteit. Alle maten en ook echt hele grote maten. Maten kloppen gewoon prima, dus neem je eigen maat en niet 2 maten groter zoals je normaal bij een panty zou doen.

Sheran

Berichten: 17239
Geregistreerd: 20-10-07

Re: De onverwoestbare panty gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-24 11:57

Ik had tot nu toe H&M, die ging heel goed.
Aanvullend vraagje over Snagtights: ik was ik wel benieuwd, maar heb het nooit aangedurfd omdat de website vooral (niet onbeleefd bedoeld) erg grote maten en hele volle vrouwen liet zien. Ik ben gewoon een spriet met lange benen en ik wil niet dat ze afzakken van boven. Is hij deze kant op ook size-inclusive?

Emj_23
Berichten: 1184
Geregistreerd: 09-08-16
Woonplaats: In het zuiden des lands

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-24 12:03

Ze hebben panty’s vanaf maat 32 en ook nog onderscheid in de maten tabel tussen rondingen/atletisch en wat lengte varianten. Er staan ook slankere dames tussen, maar gebaseerd op wat we gewend zijn zie je op de website veel vollere dames inderdaad. Ik zit er zelf ergens tussenin. Maten kloppen, dus ga ervanuit dat de A en B maten ook daadwerkelijk voor slanke dames zullen passen.

Edit: na een paar jaar heb ik er nu 1 die af en toe afzakt. Verder zijn ze bij mij nooit afgezakt of gerold.

Suzanne F.

Berichten: 49226
Geregistreerd: 03-03-01

Re: De onverwoestbare panty gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-24 12:07

Nou spriet ben ik niet meer. Maar maat 38 is keurig op maat. Ik ga er vanuit dat de kleinste maat ook echt wel 32-34 is.

Sheran

Berichten: 17239
Geregistreerd: 20-10-07

Re: De onverwoestbare panty gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-24 12:13

Bedankt! :D

MyChoice

Berichten: 2194
Geregistreerd: 08-11-17

Re: De onverwoestbare panty gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-24 12:38

Via welke site kopen jullie de snagtights?

Emj_23
Berichten: 1184
Geregistreerd: 09-08-16
Woonplaats: In het zuiden des lands

Re: De onverwoestbare panty gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-24 12:54

De website van snagtights

Qimm

Berichten: 15162
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-24 13:04

Sheran schreef:
Ik had tot nu toe H&M, die ging heel goed.
Aanvullend vraagje over Snagtights: ik was ik wel benieuwd, maar heb het nooit aangedurfd omdat de website vooral (niet onbeleefd bedoeld) erg grote maten en hele volle vrouwen liet zien. Ik ben gewoon een spriet met lange benen en ik wil niet dat ze afzakken van boven. Is hij deze kant op ook size-inclusive?



Jep, ze hebben eigenlijk alle shapes and sizes. Als je product fotos kijkt zie je ook vaak meerdere modellen van wisselende maten.

lucifertje

Berichten: 5609
Geregistreerd: 08-03-06
Woonplaats: in ut stedje van lol en plezeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-24 13:14

Wat een reacties! Heel fijn. Ik ben bekend met Snagtights. Ik heb daar van de anti-schuurbroekjes van en die zitten erg prettig. Ik wist niet dat zij ook panty's hadden :D

Natascha schreef:
Wat doe jij met panties dat ze zo snel kapot gaan? :D
Ik als beelddenker zie een heel fout "Freek in de wildernis" plaatje in mijn hoofd.


Echt helemaal geen rare dingen. Deze ging kapot nadat ik naar de wc was geweest. Toen wilde ik hem weer aan deed 'krak', ladder er in.

sans6 schreef:
Suzanne F. schreef:
Dan zou ik zo’n panty nemen met een beige voering. Waarvan het lijkt alsof er huid onder zit maar het niet is. Die zijn echt heel sterk.

En standaard te kort voor lange benen helaas. Dat het kruis bijna tussen je knieën hangt, dat gevoel.
Heb ze ook geprobeerd en heb net als TS (hi Lisette!) erg lange benen.


Hiiiiii *\o/* Die panty's met zo'n beige voering zien er prachtig uit, lijken me alleen veel te warm.


Zoolgangster schreef:
Stessonline verkoopt panty's voor stewardessen. Als een panty het werk van een stewardess overleeft, is het echt een goede panty. *\o/*

(Je hoeft geen stewardess te zijn om daar wat te mogen bestellen.)

Goede tip! Ik ga eens kijken.


E4D schreef:
Hoeveel denier wil je? Dat maakt namelijk nogal een verschil.

Ik heb het liefste 20 denier. Als ik naar 30 moet vanwege het scheurgevaar doe ik dat maar het heeft niet mijn voorkeur.

Tatjanaa

Berichten: 2986
Geregistreerd: 08-12-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-24 14:33

Panty’s zijn hier ook een soort van wegwerp items… waarom ze zo snel kapot gaan? Zelf iets te lomp/onvoorzichtig, een peuter en katten. Op een of andere manier krijg ik het altijd voor elkaar ergens aan te blijven hangen, splinter, haakje aan nagel, klittenband etc.

Die dikke panty’s met een huidkleurige voering zijn veel te dik/warm. Ik draag 20denier over het algemeen, max 40denier. Lees dus ook aandachtig mee :)