Stel je vriend zegt de naam van zijn ex

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Stel je vriend zegt de naam van zijn ex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-04 21:58

Stel je zit gezellig met zijn tweeen op de bank en je bent een beetje aan het dollen uit gekheid zegt hij dan de naam van zijn ex!!
Hoe zouden jullie reageren!!

Ik weet het niet namelijk het is iets waar ik vaak over nadenk, hoe ik zal reageren. Voel me helemaal sterk worden als ik flink kwaad op hem kan worden, maar aan de andere kant als je echt om hem geeft hoe reageer je dan??

Hoe denken jullie hier over??


diana
Berichten: 2205
Geregistreerd: 21-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 22:00

uhm,heeeeeeeeeeeel boos.
hij denkt blijkbaar nog aan haar

levi,Het liefste van het liefste wat er maar kan bestaan heb ik in jou gevonden ik laat je nooit meer gaan!!

ga even naar www.stopwredeveetransporten.nl en teken,en geef aan iedereen door!!

ikkemetwikke

Berichten: 4801
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: in 't Zeeuwse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 22:00

ik zou echt niet blij zijn! toch een serieus teken dat hij met z'n gedachten daar zit,en niet bij jou!!!!

Serieus genomen worden, of serieus genomen worden, that's the question!

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 22:00

Ik weet niet hoe ik zal reageren. Ik denk wel dat ik hem dan heel raar aan zal kijken en er toch een opmerking op geven. Maar hoe ik die zal doen weet ik niet, is net in wat voor humeur ik dan ben. Dit is inderdaad een erg goede vraag en iets waar ik denk ik nu ook wat meer over na zal denken, hahahaha. Ik ben benieuwd hoe andere erop zouden reageren.

Dat je kwaad zou worden zou ik niet raar vinden, want je voelt jezelf op dat moment denk ik toch wel gekwetst. Maar zoals je zelf al zegt als je veel om elkaar geeft... Ik denk ook dat het er erg aan ligt hoe jou relatie met hem is en hoe de relatie tussen hem en zijn ex zijn.

Wacht niet op later. Als later iets eerder komt, ben je te laat....

Op het eind van mijn geld hou ik altijd een stuk maand over......

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-04 22:02

Denk er om het gaat wel uit gekheid he!! En bijvoorbeeld niet tijdens een serieus gesprek of misschien nog wel veel erger bij sex.

Charaz

Berichten: 24257
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 22:07

Ok je weet dat het uit gekheid is dus waarom boos worden? Ik zou boven op hem springen en beginnen te kietelen

Mr. Rock N Roll 27-05-2010 / 05-06-2010, I wish I knew you, I wish I knew you before

Sylhouet

Berichten: 4532
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Vierhouten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 22:07

Uit gekheid, bedoel je dan dat hij het bewust zegt (waarom ??) of dat het er onbewust uitfloept?
In het laatste geval, zal ik toch niet heel erg blij zijn, ik zou me dan gaan afvragen waarom die naam nog in zijn hoofd rondspookt en er kennelijk onbewust uit schiet Bloos! Verward

SAKKIA schreef:
of misschien nog wel veel erger bij sex.

Haha! Haha! daar moest ik gelijk aan denken toen ik de titel van dit topic zag, en dat is inderdaad veel erger ja Clown ..

Check http://www.vivalaveluwe.nl : onze Bed & Breakfast en Vakantiewoning op unieke locatie midden in het bos op de Veluwe! Veel wild rondom ons terrein, en volop wandel- en fietsmogelijkheden. Ook ideaal voor natuurfotografen! Open vanaf maart 2015 :).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 22:08

Waarom zou hij het uit gekheid zeggen? Een ex is iets van het verleden, laat het daar maar mooi liggen, dat hoeft echt niet te worden meegenomen naar een nieuwe relatie...

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 22:10

Ik zou daar niet blij mee zijn, ook niet als het om een grapje gaat... Zijn ex behoort tot het verleden en daar hoef ik niet mee geconfronteert te worden.

* To Belg, or not to Belg *

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 22:10

Ik zou geloof ik heel hard PARDON??? roepen *LOL*.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 22:12

Als het uit gekheid was?

net zo lang kietelen totdat hij het belooft nooit meer te doen Lachen

wendytj4h
Berichten: 312
Geregistreerd: 09-02-03
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 22:38

hmm ik zou op een voor niet zo'n prettig moment om de naam van een ex te horen de naam van je ex zeggen Tong uitsteken

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-04 22:46

Ach ja kijk ik denk echt dat het van de situatie afhangt!! Maar ikdenk dat iker eerst niet zoveel waarde aanhecht en daarna (kan weleen uur later zijn ofzo ) er pas gaan over nadenken wat er nou echt gezegd is. Dan is eht wel moeilijk om boos te worden natuurlijk.
Maar pijn doen doet hij toch met zulke dingen en dat zal ik zeggen ook.

Technoboy

Berichten: 423
Geregistreerd: 01-03-04
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 22:48

heel veel mensen denken tijdens seks niet aan hun partner maar een ander.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 22:49

diana schreef:
uhm,heeeeeeeeeeeel boos.
hij denkt blijkbaar nog aan haar

Ja dus? Mag dat niet dan?

Quote uit een tekst van mijn man die hij enkele jaren geleden schreef:

Het is niet mijn doel de enige te zijn in jou hart
Maar wel de voornaamste
Hou een stukje vrij alleen voor mij in jou hart
dan ben ik tevreden

Barb

Berichten: 12075
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 22:49

Jurga schreef:
Ik zou geloof ik heel hard PARDON??? roepen *LOL*.


*proest* dat bedacht ik me dus ook Haha!

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

kojack

Berichten: 6396
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 23:20

In het begin dat ik met mijn vriend ging noemde hij me wel eens anders Schijnheilig. Ik ben daar toen heel kwaad over geweest.
Ik denk ook dat het mee telt wanneer hij het zegt hoor Haha!, als hij nou tijdens de s*x de naam van zijn ex zou uitspreken, ja dan kan hij vertrekken Haha!

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41634
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 23:31

Ik lig er niet wakker van. Heb het zelf ook gedaan toen ik net een nieuwe relatie had. Had helemaal niets te betekenen. Heb meer het idee dat je in je hersenen namen aan 'concepten' plakt. Dat concept was in dit geval 'vriendin' alleen pak je dan de verkeerde Lachen Ik bedoelde er helemaal niets mee, dacht ook niet aan m'n ex alleen kwam de verkeerde naam uit m'n mond. Tja. Dan kan mijn vriendin daar wel moeilijk over gaan doen, boos worden of hard PARDON roepen maar daar schiet ze dan erg weinig mee op.

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

kojack

Berichten: 6396
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 23:33

BartVB schreef:
Ik lig er niet wakker van. Heb het zelf ook gedaan toen ik net een nieuwe relatie had. Had helemaal niets te betekenen. Heb meer het idee dat je in je hersenen namen aan 'concepten' plakt. Dat concept was in dit geval 'vriendin' alleen pak je dan de verkeerde Lachen Ik bedoelde er helemaal niets mee, dacht ook niet aan m'n ex alleen kwam de verkeerde naam uit m'n mond. Tja. Dan kan mijn vriendin daar wel moeilijk over gaan doen, boos worden of hard PARDON roepen maar daar schiet ze dan erg weinig mee op.



Wat dat betreft zijn mannen een beetje dom denk ik Haha!. Ik denk ook dat vrouwen het erger zouden vinden als mannen.

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41634
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 23:36

Nope. M'n vriendin deed namelijk hetzelfde met de naam van haar ex Lachen

En dan nog. M'n vriendin kan daar dan wel moeilijk over gaan doen maar wat dan? Ga ik er dan ineens minder 'last' van krijgen? Lost het iets op Verward

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 23:48

Mij zou het ook niet zoveel kunnen schelen. Heb me zelf ook wel eens vergist, tja, niet raar dat je na een vorige relatie de naam van je ex nog ingeprent hebt. Ik zou het iig niet persoonlijk opvatten als mijn vriend zich eens zou vergissen. (hoewel...als het na 5 jaar nu ineens zou gebeuren dat ie me anders noemt, dan zou ik me wel zorgen gaan maken Haha!) maar in het begin van een nieuwe relatie doe je dat gewoon niet expres, kan gebeuren.
Paula noem ik ook nog regelmatig Tinka, tja... Haha!

Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 06:51

ik denk niet dat ik er heel veel achter zou zoeken. ik gooi de namen van mn broers ook nog wel eens door de war. ook die van mn beste vriendinnen gooi ik soms door elkaar. ik weet over wie ik t heb maar af en toe denk ik er iets minder bij na en dan gebeuren dat soort dingen.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 07:23

Ik heb een hoop bekende reacties voorbij zien komen Haha!

1. Ik zou denk ik wel beledigd zijn, maar dat zal niet lang duren... Of ik doe net alsof ik het niet hoor. Maar kwaad word ik niet.
2. Ik verwissel ook met enige regelmaat namen Bloos Fijn, als je broertjes Tommy en Robby heten...
3. Het hangt er ook vanaf hoe lang hij een relatie met zijn ex gehad heeft, en hoe lang wij een relatie hebben. In het begin zal ik het zeker niet erg vinden. Als hij er een relatie van 5 jaqar op heeft zitten bij wijze van, dan krijgt ie nog wat langer gratie Knipoog Maar zoals Cody ook al zegt: Na een paar jaar een relatie gehad te hebben en hij noemt me dan anders... (punt 1 Knipoog)

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 07:54

Ik zou het toch een beetje vreemd vinden... zou me er ook wat raar bij voelen en zou hem ook vragen hoe het kwam dat die naam er ineens uitfloepte...
Er kwaad om worden zal ik niet...
Maar mezelf kennende spookt het wel nog even door m'n hoofd.

Accept what is, let go of what was, have faith in what will be

LindaVelings

Berichten: 1223
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 08:27

Ik heb dat dus ooit meegemaakt...
Ik werd dus meteen heel erg kwaad Scheve mond maar daarna hebben we erover gepraat en was alles weer oké Haha!

"Save a horse, ride a cowboy"
Rainy & Rico


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bo_Y, chinnie, Getty_Maan, Goldwynn, Guusje17, Hartje, Hiraeth, History_, Imhrien, Jade91, jojoleinee, Josien_, Keizerinnnn, Mariett, MightyMike, Mrskiwi, Nymphe, Pose1, Selina, SennaS, Suusw, Vernon, Vetra, ViveChopin07, xPabloBokt, xSwanHeart, Yipee en 73 bezoekers